Lio bij de osteopaat

Gestart door Happy, september 10, 2020, 14:06:27

Vorige topic - Volgende topic

Happy

Foto's van zijn behandeling gisteren .
Nog steeds SUPER blij en dankbaar dat ik toen na 7 weken aanmodderen in de gewone geneeskunde zonder resultaat mijn gevoel heb gevolgd toch die weg ingeslagen ben  :pray:  :bow:

Benieuwd  hoe het morgen bij Shiloh gaat .

Linda G.

Ik denk niet dat er veel katten zo zouden blijven liggen

Happy

Dat gaan we morgen zien  :mrgreen:

Shiloh is geen kwaaie poes maar laat het wel merken als ze het ergens niet mee eens is  :shifty:

Lio is er nu wel 1tje met een SUPER zacht karakter.
Daarom dat ik voor hem toen ook wel de vraag heb durven stellen of Katrien het zou zien zitten om het te proberen .
Hij had toen echt wel veel pijn .

Perdita

Leuk om te zien!
Pascale heeft dat ook nog laten doen met haar oude poes vol arthrose. Die liet dat ook heel goed doen.

Merlijn zou ook erg flink zijn, daar ben ik zeker van. Loki* zou een ramp geweest zijn :).

kathytjeuh_newfy

Zo zie je pas hoe gigantisch die is zeg 😱 maar hij is echt prachtig!
Hier heeft de osteopaat ook al veel verschil gemaakt bij ons hondjes

Happy

Citaat van: kathytjeuh_newfy op september 11, 2020, 08:08:31 Zo zie je pas hoe gigantisch die is zeg 😱 maar hij is echt prachtig!
Hier heeft de osteopaat ook al veel verschil gemaakt bij ons hondjes

Katrien verschoot ook toen hij uit zijn bench kwam  :shock:
In mei was Lio nog bij haar geweest  :vuistje:
Hij mag nu echt wel stoppen met groeien :yes:
Té  groot is ook belastend voor het lichaam,  dus hij kan beter stoppen  :oops:

Happy

Shiloh is KEI flink geweest  :shock:

Ze was een beetje onder den indruk dat heeft mss wel geholpen  :vuistje:

Soms begon haar staart wel te zwiepen of gaf ze een VIEZE blik (daar is ze goed in  :mrgreen:  ) maar dat werd vrij snel gevolgd door een ontspannende genietende blik  :yes:

Ze heeft in haar rug inderdaad een  blokkade en links en rechts zwelling naast haar ruggenwervel.
Het is los gewerkt,  als het de volgende keer  nog zo vast zit gaan we eerst een RX maken om te zien of er niks anders aan de hand is .
In haar buik zit ze nog met verschillende blokkades en duidelijk veel littekenweefsel van haar sterilisatie  .

30 september gaat ze terug , benieuwd of ze dan nog zo braaf is .

Heb de indruk dat ze vlotter/vrijer loopt , heb ook het gevoel dat ze lichamelijk meer ontspannen is .
Dus zeker een goede beslissing geweest om haar toch ook is te laten checken 

kathytjeuh_newfy

Citaat van: Happy op september 11, 2020, 17:25:37 Shiloh is KEI flink geweest  :shock:

Ze was een beetje onder den indruk dat heeft mss wel geholpen  :vuistje:

Soms begon haar staart wel te zwiepen of gaf ze een VIEZE blik (daar is ze goed in  :mrgreen:  ) maar dat werd vrij snel gevolgd door een ontspannende genietende blik  :yes:

Ze heeft in haar rug inderdaad een  blokkade en links en rechts zwelling naast haar ruggenwervel.
Het is los gewerkt,  als het de volgende keer  nog zo vast zit gaan we eerst een RX maken om te zien of er niks anders aan de hand is .
In haar buik zit ze nog met verschillende blokkades en duidelijk veel littekenweefsel van haar sterilisatie  .

30 september gaat ze terug , benieuwd of ze dan nog zo braaf is .

Heb de indruk dat ze vlotter/vrijer loopt , heb ook het gevoel dat ze lichamelijk meer ontspannen is .
Dus zeker een goede beslissing geweest om haar toch ook is te laten checken

Super he! Hopelijk geen rx nodig.
De kans bestaat ook dat ze de volgende keer ook kei flink is natuurlijk! Die voelen dat ook wel dat het beter gaat nadien.
Ik vind dat zo'n wonder 'dokters'

Pebbles is echt niet lief voor vreemde en onverwachte aanrakingen. Ze heeft zelf eens een vriendin van mij in haar gezicht gebeten (oké ze had het een beetje zelf gezocht) maar bij de osteopaat ligt Pebbles bijna te slapen op tafel op mijn hand. Kwispelt als ze daar aankomt ook.

Happy

Citaat van: kathytjeuh_newfy op september 11, 2020, 18:18:43 Super he! Hopelijk geen rx nodig.
De kans bestaat ook dat ze de volgende keer ook kei flink is natuurlijk! Die voelen dat ook wel dat het beter gaat nadien.
Ik vind dat zo'n wonder 'dokters'

Pebbles is echt niet lief voor vreemde en onverwachte aanrakingen. Ze heeft zelf eens een vriendin van mij in haar gezicht gebeten (oké ze had het een beetje zelf gezocht) maar bij de osteopaat ligt Pebbles bijna te slapen op tafel op mijn hand. Kwispelt als ze daar aankomt ook.

Ik hoop het  :vuistje:

Lio stribbelde de 3de keer een beetje  tegen , woensdag was hij weer heel relax .

Ben nu wel blij dat ik voor haar toch ook een afspraak gemaakt hebt .
Aan haar rug piepte ze heel soms en dan weer weken niet  :weetniet:

Nu word het opgelost en hopelijk heeft ze er zelf ook deugd van   :pray:

Het hondje dat voor ons was stribbelde meer tegen dan beide Coons als ik dat zo kon horen  :vuistje:

Charlotte

Wat goed dat ze beide zo braaf zijn.
Zouden ze zelf merken dat het deugd doet?

Ik sta ook steeds versteld wat die mensen kunnen door enkel te voelen

Happy

Citaat van: Charlotte op september 11, 2020, 19:33:47 Wat goed dat ze beide zo braaf zijn.
Zouden ze zelf merken dat het deugd doet?

Ik sta ook steeds versteld wat die mensen kunnen door enkel te voelen

Ik denk het wel , Lio liet zeker de eerste keer echt een zucht horen als Katrien iets losgewerkt had .

Shiloh die word niet graag gemanipuleerd tot iets waar ze geen in in heeft en laat dat ook duidelijk merken .
Nu gisteren had ik haar hoofd en voorpoten mee vast want ze durft wel is bijten (dat heeft mijn vriend al mogen voelen als hij niet luistert als ze aangeeft dat ze iets niet wil) .
Soms deed ze echt een heel vieze blik richting Katrien die dan plots veranderde in een zachtere blik en soms sloot ze dan ook even haar ogen , dat is dan de moment vermoed ik dat Katrien de plaats waar ze bezig was los/soepel gekregen heeft .

Beide hebben bij thuiskomst ook een heel ontspannen blik en houding dus ik vermoed wel dat ze daar echt deugd van hebben .

Gisteren was Shiloh wat onder de indruk dat zal wel geholpen hebben in het "braaf" zijn , heel benieuwd wat ze de volgende keer doet nu ze weet wat er gaat gebeuren .