kennismaking baby

Gestart door gotcha, mei 10, 2020, 18:12:05

Vorige topic - Volgende topic

gotcha

hoi,

Eindelijk na zoveel weken kon ziva kennismaken met ons kleindochtertje Nina.

Eerst kwam onze zoon binnen waar ze zoals gewoonlijk heel opwindend blij gedrag vertoonde.even uitgeraasd oei ik ruik nog iets aan de deur.Met de kinderwagen kwam toen mijn schoondochter binnen.
Zij werd ook blij tegemoet gekomen.so far so good.

Bij het oppakken door de mama wou ze even opspringen.efkes in de bench.Snuffelen mocht heel voorzichtig.

Klein likje op haar armpje.So far so good.

Ze huilde oei wat is dat direct rechtstaan en naar haar.En direct terug weg.

Toen viel ze in slaap onder de salontafel ziva he :vuistje:

Ziva heeft dat flink gedaan en gelukkig want mijn schoondochtertje was er niet zo gerust in.Terwijl ze enorm hecht was met ons gotcha. :denk:

Een tijdje geleden vroeg ik hier hoe en wat  :bow: .Daarom deze update.

maart

Wat fijn dat het zo goed gegaan is!

Perdita

Klinkt heel goed!!

myriam.e

gotcha

Wat zouden jullie doen?

Iedereen is opmerkzaam en gerust alleen de mama zelf niet.mijn zoon wou de relax meebrengen en zo een speelkussen.
Maar de mama zei nee.Bang van ziva.Dit begrijp ik en hou daar ook rekening mee.

Wijzelf hebben ook een weekendbed en deze zou ik de volgende keer al klaarzetten.Als nina op het speelkussen ligt op de vloer zou ik Ziva dan even in haar bench laten?.Zodat mama ook met een geruster gevoel kan meegenieten.
Of liever rustig afwachten en beginnen met alleen het weekendbedje. met het speelmatje ligt ze op de vloer

Laatste keer snuffelde ziva heel even en dat was alles dus op dat punt doet zij het heel goed.

in feite moet ik nu zowel ziva als mijn schoondochtertje samen opbouwend vertrouwen geven  :huggg: