KVV & BARF Ternat en omgeving = De Denderstreek / Pajottenland

Gestart door triene, mei 24, 2020, 02:49:41

Vorige topic - Volgende topic

triene

Hoi,

Nu ik in Ternat woon en hier waarschijnlijk in deze streek zal blijven wonen (nu woon ik in een Assistentie woning maar, of ik hier blijf is een andere vraag: prijs & hulp is niet zo op mijn moeilijkheden afgestemd). Durf ik hier eens polsen of er mensen geïnteresseerd zijn om samen aankopen van vers hondenvoeding te doen of bij de reeds bestaande groepsaankopen (hier denk ik Orinake en wel nog andere mensen misschien). Zelfs kan ik niet ver rijden 20 KM is mijn limiet! Wat ik eventueel wel kan doen is commandes  samenvoegen en lijsten maken. 't Is maar een idee, andere ideeën en commentaren welkom! Soms bestel ik bij dogmeat, Lotgering en 4cats&dogs + als ik nog eens naar Wallonië ga daar bij een groothandel in pluimvee.

Tot lezen!

poeseline

wij hebben een groepsaankoop kvv met optie om af te halen in Aalst, dat lijkt mij redelijk dicht voor jou

triene

Citaat van: poeseline op mei 24, 2020, 16:40:35 wij hebben een groepsaankoop kvv met optie om af te halen in Aalst, dat lijkt mij redelijk dicht voor jou

Dat lijkt mij wel wat. Welke Kvv is het degomeat?

Beau_12

Doggie World in Sint Gillis bij Dendermonde doet ook in vers.  Ik haal Otto zijn worsten daar altijd... maar dat is natuurlijk maar 2 minuutjes wandelen voor mij.