gezwel in hals

Gestart door rooskapje, mei 12, 2020, 16:05:45

Vorige topic - Volgende topic

antje

Dat soort ongevoelige reacties ken ik. Ik heb een van mijn honden moeten laten inslapen begin juli, toen ik enkele weken eerder tegen mijn moeder vertelde dat het slecht met hem ging kreeg ik als antwoord: "ge moet daar zo veel niet mee naar de DA lopen, laat dat gewoon liquideren"  :silenced: "Dat" en "liquideren", ik had haar bijna een mep verkocht! Die hond heeft negen jaar deel uitgemaakt van mijn leven, voor mij is dat een gezinslid.

Over Zoltan die 9 jaar geleden stierf, kan ik nog altijd niet praten zonder tranen. En dan is er dus HV, waar de meesten geen mensen met een hond zijn, maar hondenmensen en dat snappen :lol:

rooskapje

Citaat van: antje op augustus 13, 2020, 19:29:26 Dat soort ongevoelige reacties ken ik. Ik heb een van mijn honden moeten laten inslapen begin juli, toen ik enkele weken eerder tegen mijn moeder vertelde dat het slecht met hem ging kreeg ik als antwoord: "ge moet daar zo veel niet mee naar de DA lopen, laat dat gewoon liquideren"  :silenced: "Dat" en "liquideren", ik had haar bijna een mep verkocht! Die hond heeft negen jaar deel uitgemaakt van mijn leven, voor mij is dat een gezinslid.

Over Zoltan die 9 jaar geleden stierf, kan ik nog altijd niet praten zonder tranen. En dan is er dus HV, waar de meesten geen mensen met een hond zijn, maar hondenmensen en dat snappen :lol:

da's nog 'netjes' uitgedrukt, hier was 't een "chemo?  allee, daar heeft dat beest ook niks aan hoor, gewoon naar de slachtbank brengen".  Slachtbank?  da's geen rund dat voor consumptie afgemaakt moet worden he seg!! 
Mensen kunnen zo'n bizarre opmerkingen maken, ik kan dat echt niet begrijpen!

Mocca heeft helaas maar 4,5j tot ons gezin mogen behoren, maar dat maakt het allemaal niet minder erg.
Dat maakt bij mij het gevoel van oneerlijkheid gewoon nog groter.  Het is oneerlijk dat Mocca er maar 4,5j mocht zijn!!  op 26/08 werd ze normaal 5j, dus dat wordt weer een huilbui-dagje