Kleine Koreaantjes

Gestart door maart, april 27, 2020, 10:40:03

Vorige topic - Volgende topic

maart

De 12 apostelen doen het goed. Mams wil alles eten behalve haar korrels, die profiteert van het goede leven  :vuistje:

Happy

Citaat van: maart op mei 18, 2020, 21:41:11 De 12 apostelen doen het goed. Mams wil alles eten behalve haar korrels, die profiteert van het goede leven  :vuistje:

:vuistje:  gelijk heeft  ze  :hmpf:

poeseline

amai dat is een mooi nest zeg

Charlotte

Citaat van: maart op mei 18, 2020, 21:41:11 De 12 apostelen doen het goed. Mams wil alles eten behalve haar korrels, die profiteert van het goede leven  :vuistje:

Die gaat achteraf wel weer haar gewone voeding eten :)
Vreselijk vind ik het als ze slecht eten, zeker met een groot nest.

Beau_12

Amai, dikke proficiat met de voetbalploeg!

myriam.e

Happy

Hoe gaat het ondertussen met mams en haar voetbalploeg + reserve speler  :denk:

maart

Heel goed, het zijn ontsnappertjes  :vuistje:  plank van 20cm hoog kruipen ze gewoon over, zelfs toen hun ogen nog dicht waren  :vuistje:   hopelijk dit weekend mooi weer zodat ik ze buiten kan fotograferen.
De shotjes zijn ook onderweg, nog een maand ongeveer en dan komen zij de wereld verkennen  :loved:

Je kunt geen bijlage weergeven in dit board.

myriam.e

Citaat van: maart op juni 09, 2020, 09:59:09 Heel goed, het zijn ontsnappertjes  :vuistje:  plank van 20cm hoog kruipen ze gewoon over, zelfs toen hun ogen nog dicht waren  :vuistje:   hopelijk dit weekend mooi weer zodat ik ze buiten kan fotograferen.
De shotjes zijn ook onderweg, nog een maand ongeveer en dan komen zij de wereld verkennen  :loved:

Geen Tv nodg met zulke leuke puppies !

Happy

Zalig   :vuistje:

Plezant toch dat er wat karakter in zit   :mrgreen:

vivtje

Wat mooi 12 krevelasjes leuk

maart

Mams is stilaan aan het verdwijnen  :vuistje:

dit weekend normaal de shotjes  :lol:  Ben benieuwd hoeveel er daar zullen zijn, dat zal schat ik een mooi gemiddeld nest worden.  7 à 8  :denk:

myriam.e

maart

de nieuwe zijn er  :dance:  8 stuks (maar geen idee of ze al klaar is en of het er daadwerkelijk 8 zijn, Tiquila is happig op de fokker momenteel  :vuistje:  )

Perdita

Dat is vlug! Zijn het er 8 gebleven?

maart

Jep, 4 van elk  :lol:

Happy

Citaat van: maart op juni 25, 2020, 21:40:40 Jep, 4 van elk  :lol:

Zo was mijn 1ste nestje ook .

Gefeliciteerd met de nieuwe grandpuppy's

maart

Ze worden wel degelijk afgericht geboren  :mrgreen:

maart

De oudste bende  :loved:

Happy

Ooohhh hoe cute zijn die  :wub:

Hoe doet het ander nestje het  ?