Wat maakte je blij vandaag?

Gestart door maart, februari 12, 2020, 10:07:44

Vorige topic - Volgende topic

Order66

Sinds december is onze Amerikaanse Bully in ons gezin gekomen. Ik heb vroeger veel honden gehad, maar de laatste 22 jaar geen meer, wegens ontbreken van voldoende tijd om aan een dier te besteden. Aangezien ik in november 2019 halftijds gaan werken ben na 32 jaar voltijds en geen enkel verlofsysteem te hebben genomen, had ik nu geen excuus meer.
Wat hebben mijn vrouw en ik een hond gemist. De bully is bewust gekozen. Alle rassen en soorten zijn onder de loep genomen, en deze kwam voor ons gezin er het beste uit. Dan hebben we nog de braafste en rustigste uit het nest genomen.
Wat een lieve hond, daar zit geen greintje agressie in, enkel liefde en genegenheid. Ik zal wel nooit nog zo'n lieve hond hebben.
Kortom: hij maakt ons blij  :cheer: ook vandaag weer!

benji

hartveroverend! veel succes met je lieverd
 :loved:

Castia

noorra

In april had ik in een tuincentrum in de buurt een speciale echinacea gekocht (plantje, stond nog geen bloem in). Komt daar bloem in, zijn dat gewone bloemen.  :weetniet:
Ik zeg dat in de winkel toen ik er daarnet potgrond ging halen, want ik had die toen speciaal gekocht omdat het zo'n speciale soort was, mocht ik daar een andere plant uitkiezen, want dezelfde hadden ze natuurlijk niet meer.
Wel leuk, want ik had niets mee van bewijs, maar toch iets in de plaats gekregen  :dance: 
En die plant (ook een echinacea, een gewone maar een andere kleur dan ik al heb staan) was 2 keer zo duur dan wat ik gekocht had (en meer dan 2 keer zo groot)

antje

Dat mijn wasmachine eindelijk gemaakt is, die is al stuk sinds april. Hopelijk kan ik straks een was draaien zonder dat heel mijn vloer vol water staat  :lol:

desperate houswive

@ noorra : ik had in eerste instantie "chichuana" gelezen :vuistje:  Dacht nog : in een tuincentrum ?  :vuistje:

@ antje : nu nog maar de wasmachine gerepareerd ?  :shock:

antje

Citaat van: desperate houswive op augustus 08, 2020, 14:29:24 @ antje : nu nog maar de wasmachine gerepareerd ?  :shock:

Ja, kroontje stak ook daar een stokje voor. Maar ze werkt weer perfect, da's het belangrijkste.
De afgelopen maanden deed ik mijn was als ik toch moest dweilen, stond ik daar niet voor niets te soppen  :lol:

flanel

na lange periode van stilliggen, de verbouwingen die volgende week terug opstarten!  :dance:

Neverever

Quincy had wat moeite na onze lange tocht van gisteren om op bed te raken, dus ik snel die grote goed gevulde zitzak naast bed gelegd, ze was me dankbaar :-) Het ideale opstapje voor een grote hond :D

noorra

Gisteren naar een winkel geweest met outdoor kleding en schoenen ed en in de solden (was pas van donderdag alles in solden), nog een super mooie jas van Eider kunnen kopen.
Precies mijn maat en 50% korting!  :dance:

En dan daarnaast naar de kringwinkel, want toen was 't geld op  :fuu: 
Nee nee, de jas was niet goedkoop (125 euro), maar ik denk wel dat dat een goeie koop is geweest?
't Is een jas die niet te sportief is, een beetje gekleed, maar ook niet te.
Echt super blij mee!

Neverever

Schoenen en een jas mogen degelijk zijn, heb ik altijd gehoord, gaat om je voeten, daar moet je zorg voor dragen  en wat die jas betreft: je moet het toch lekker warm hebben en het is leuk als je erin mag gezien worden :)
Gewoon met trots dragen haha.

runa

Citaat van: noorra op augustus 29, 2020, 21:23:29 Gisteren naar een winkel geweest met outdoor kleding en schoenen ed en in de solden (was pas van donderdag alles in solden), nog een super mooie jas van Eider kunnen kopen.
Precies mijn maat en 50% korting!  :dance:

En dan daarnaast naar de kringwinkel, want toen was 't geld op  :fuu: 
Nee nee, de jas was niet goedkoop (125 euro), maar ik denk wel dat dat een goeie koop is geweest?
't Is een jas die niet te sportief is, een beetje gekleed, maar ook niet te.
Echt super blij mee!
Voor een degelijke jas die (hopelijk) vele jaren mee gaat zou ik dat ook met plezier betalen. Leuk dat je er zo gelukkig mee bent  :thumbs:

Hier: een onverwacht tof weekend. Sherlock die echt mooi gespeeld heeft met de hond van de buren. Ik ben blij dat hij nu een echt vriendinnetje gevonden heeft want ofwel wil de andere hond niet met hem spelen ofwel zijn er langs beide kanten te veel spanningen  :doh:
Daarna ook een gezellige avond met een vriendin die ik al lang niet meer gezien heb en haar nieuwe vriend. Ze kan terug meer lachen en haar vriend past ook goed in ons groepje. Mijn vriend heeft ook heel mooi de rol van gastheer op zich genomen omdat ik moe was van de vorige dagen.  :bow:

noorra

Citaat van: runa op augustus 30, 2020, 10:58:49 Voor een degelijke jas die (hopelijk) vele jaren mee gaat zou ik dat ook met plezier betalen. Leuk dat je er zo gelukkig mee bent  :thumbs:

Ik ben er onder andere ook zo blij mee omdat ik daar vroeger niet in kon van maat. De damesjassen waren meestal te klein voor mij...
Deze namiddag nog een nieuwe broek gekocht, een maat 40! Dat is lang gelden dat ik daar in kon! (15kg afgevallen tot nu toe)

loesje

Eten in mn frigo :mrgreen:
Ik dacht dat ik niets had maar ik was vergeten dat ik gisteren naar de slager was geweest. Dat was een aangename verrassing :mrgreen: