Wat maakte je blij vandaag?

Gestart door maart, februari 12, 2020, 10:07:44

Vorige topic - Volgende topic

1 lid en 1 gast bekijken dit topic.

myriam.e

Citaat van: noorra op juni 22, 2020, 01:02:07 Ja, zeker!
En nu vroeg de buurvrouw aan de andere kant van mijn ouders aan mijn ma of ik afgevallen was, dus het is echt wel te zien dan.
Al zie ik het zelf nog altijd niet echt, maar ik merk het wel al aan mijn kleren.
En nu heb ik een reden om nieuwe kleren te kopen :-)

Ja en dat is ook weer zo fijn , verwen jezelf !

vivtje

Proficiat voor het afvallen, ik ben 2 kg bij gekomen  :oops:

Obi

Citaat van: vivtje op juni 22, 2020, 20:54:48 Proficiat voor het afvallen, ik ben 2 kg bij gekomen  :oops:
trek het u niet aan, bij het nestje van Ayse was ik 6kg afgevallen, die zijn er ondertussen ook terug bij  :yeek:

hier een productief en positief weekend  :dance:

- eindelijk leuk nieuws en afspraak bij de bank, dankzij mijn boekhouder  :cheer:
- plezante en verhelderende babbels  :bow:
- grote wilde bramenstruik die achteraan ineens besloot te woekeren vanmorgen aangepakt samen met mijn neef.  De hakselaar die al 10 jaar in mijn berging stond te verstoffen heeft meer dan zijn dienst bewezen ook!  Eens dat klaar is, hebben de honden er een groot stuk bij om te lopen
- terug wat aangenamer weer  :lol:

maart

Koreaantje die zo'n 2u alleen thuis is geweest en niets kapot  :dance:

Happy

Heb je nog een pupje bij of ist uwe grote doe braaf geweest is   :mrgreen:

maart

De grote Koreaan zelf  :lol:   Hij heeft wat issues, thuisblijven is daar 1 van  :mrgreen:    Maar nu lukt het al wel weer om hem sporadisch eens 1 tot 2 uur alleen te laten.

Een pup komt hier de eerstkomende jaren echt niet meer, eerst terug naar 1 hond (of 1 oude en 1 stokoude hond  :lol:  )

Happy

Citaat van: maart op juli 02, 2020, 10:37:51 De grote Koreaan zelf  :lol:   Hij heeft wat issues, thuisblijven is daar 1 van  :mrgreen:    Maar nu lukt het al wel weer om hem sporadisch eens 1 tot 2 uur alleen te laten.

Een pup komt hier de eerstkomende jaren echt niet meer, eerst terug naar 1 hond (of 1 oude en 1 stokoude hond  :lol:  )

:vuistje:  fijn dan  dat hij flink is  geweest  :braaf:  :mrgreen:

Neverever

Weer een toer van bijna drie uur gedaan met Quincy :D

IK moest mijn zinnen verzetten want ik was helemaal vastgepind op morgen :D

witte duivels

vivtje

Dat mijn eerste tattoo heel goed gelukt is en dat hij heel mooi is, ben mijn zelf aan het op pimpen heb ook een 2de paar gaatjes in mijn oren laten prikken, dat deed meer pijn dan die hele tattoo samen