Wat maakte je blij vandaag?

Gestart door maart, februari 12, 2020, 10:07:44

Vorige topic - Volgende topic

myriam.e

Citaat van: runa op juni 05, 2020, 00:31:50 Ik kan er blijven over stoefen maar ik heb echt de beste vriend ooit  :bow:
We hadden afgesproken dat hij vandaag met Sherlock zou gaan wandelen maar omdat Sher al de hele voormiddag met mij in de tuin gelopen had en het de hele namiddag zou regenen had ik hem gestuurd dat het niet echt nodig was. Hij is toch met de zwarte gaan wandelen en ik kom thuis met dit op tafel/in de frigo :loved:Je kunt geen bijlage weergeven in dit board.

Hoe lief is dat

maart

50 mond maskers, een fles ontsmettingsalcohol en een fles ontsmettende handgel gekregen op het werk  :vuistje:

Happy

Ze is EINDELIJK onderweg  :dance:  :dance:  :dance:
Om 20:20u vertrokken , normaal ergens in de vroege namiddag bij ons  :pray:

Perdita

noorra

Ik kom met mijn ma van de winkel en de buurman zit buiten (ze hebben een bank vooraan het huis staan).
Zegt hij zo ineens 'ben jij niet afgevallen?'
Jaaa, er is 10 kilo af.  :dance:

wesp

Spannend Happy, hopelijk verloopt haar reis goed en kunnen jullie haar gauw in jullie armen sluiten.  :huggg:

Happy

Citaat van: Perdita op juni 13, 2020, 01:50:41 Zo spannend Happy!
Citaat van: wesp op juni 13, 2020, 14:31:51 Spannend Happy, hopelijk verloopt haar reis goed en kunnen jullie haar gauw in jullie armen sluiten.  :huggg:

Ja SUPER spannend  :vuistje:  nu tussen 13u en 14u zou er moeten zijn  :pray:

antje

Citaat van: Happy op juni 13, 2020, 14:43:22 Ja SUPER spannend  :vuistje:  nu tussen 13u en 14u zou er moeten zijn  :pray:

Ha, ik kwam al eens kijken of er al een update was  :lol:  Nog even geduld dus.

Happy

Citaat van: antje op juni 13, 2020, 14:57:48 Ha, ik kwam al eens kijken of er al een update was  :lol:  Nog even geduld dus.

Ja de tijd kruipt  voorbij   :doh:

witte duivels

Citaat van: Happy op juni 13, 2020, 14:43:22 Ja SUPER spannend  :vuistje:  nu tussen 13u en 14u zou er moeten zijn  :pray:

ho spannend!

Happy

Om kwart voor 2 was ze thuis  :dance:  :dance:  :dance:
Na een rit van 17,5u , die duidelijk zwaar is geweest voor haar .
Na wat k uffels en is gedronken te hébben is ze nu aan het rusten .

Maar wat is ze prachtig en lief  :wub:  :wub:  :wub:

maart

Eindelijk zeg!  Veel plezier met elkaar!

wesp

Citaat van: Happy op juni 13, 2020, 18:11:34 Om kwart voor 2 was ze thuis  :dance:  :dance:  :dance:

Oh heerlijk, verwen haar maar goed!

Tequila

Oh, is ze eindelijk thuis? Proficiat, geniet ervan!

kathytjeuh_newfy

Citaat van: noorra op juni 13, 2020, 11:30:36 Ik kom met mijn ma van de winkel en de buurman zit buiten (ze hebben een bank vooraan het huis staan).
Zegt hij zo ineens 'ben jij niet afgevallen?'
Jaaa, er is 10 kilo af.  :dance:

Knap zeg! Dat zie je al eens he 😁

kathytjeuh_newfy

Citaat van: Happy op juni 13, 2020, 18:11:34 Om kwart voor 2 was ze thuis  :dance:  :dance:  :dance:

Oh super genieten nu!

myriam.e

Citaat van: kathytjeuh_newfy op juni 14, 2020, 08:29:50 Knap zeg! Dat zie je al eens he 😁

Proficiat Noorra , zo'n complimentje kan deugd doen hé !

Neverever

Mijn harde schijf van mijn desktop pc  was een tijdje geleden gecrashed , ik dus vandaag (heb verlof en eindelijk tijd) die box opengewrongen (ik moet nog leren :D) en een oude harde schijf met kapotte windows xp erin gestoken, in bootmenu geraakt eindelijk en gewoon opgestart vanaf mijn opstartstickje met Ubuntu erop. Alles gewist en gewoon gekozen voor installeer Ubuntu.

Het is echt geen zicht, mijn box ligt nu open op de grond vol stof daar ligt los een harde schijf in, maar: alles bolt als een klok lol.

Mijn eerste hardware probleempje opgelost zo leuk :D

runa

Dat ik pas vanavond gaan wandelen ben. Deze voormiddag stond mijn kop er niet naar en het was ook al snel te warm. Daarnet was het al een stuk koeler en ook zo rustig onderweg, enkel maar een jogger tegen gekomen. We hebben er beide enorm van genoten :yes:

noorra

Citaat van: myriam.e op juni 14, 2020, 10:20:18 Proficiat Noorra , zo'n complimentje kan deugd doen hé !

Ja, zeker!
En nu vroeg de buurvrouw aan de andere kant van mijn ouders aan mijn ma of ik afgevallen was, dus het is echt wel te zien dan.
Al zie ik het zelf nog altijd niet echt, maar ik merk het wel al aan mijn kleren.
En nu heb ik een reden om nieuwe kleren te kopen :-)