Wat maakte je blij vandaag?

Gestart door maart, februari 12, 2020, 10:07:44

Vorige topic - Volgende topic

maart

De cursus fitness instructeur (voor honden uiteraard  :mrgreen:) die echt wel interessant. Hopelijk slaag ik er binnen een paar maanden ook voor  :vuistje:
Binnenkort weer een afspraak om de evolutie van de Koreaan te bespreken. Echt wel eens leuk om zo bewust met de groei van een hond bezig te zijn.  Al heb ik er wel niet de meest ideale hond voor uitgekozen, maar allee.

Neverever

Ik ga gewoon veel rapper dan ik dacht een autootje hebben. Lichte vracht MET automatische airco deze keer, anders ga ik die garagist persoonlijk in brand steken als ze mij nog zoiets lappen als "jaja heeft airco" en handmatige airco bedoelen. :hmpf:
Note to myself: neem iemand mee die iets meer van auto's kent dan de mensen die ge doorgaans zou aanspreken. :oops:

runa

Hondjes. Veel vrolijke hondjes  :lol:
En een heel leuk cadeautje :dance:

Neverever

Mijn neefje heeft vandaag het Belgisch kampioenschap  judo gewonnen. :cheer: :thumbsup:

maart

Leuke fok plannen, ben benieuwd naar het resultaat, al zal ik het waarschijnlijk enkel maar op afstand kunnen bewonderen.

orinake

Dit weekend: leuke foto's doorgestuurd krijgen waardoor ik weet: het is de juiste keuze, mijn hondjes zijn in veilige handen.
Fijn gezelschap dit weekend ondanks het drukke schema.

vivtje

Een dank u wel feestje voor onze voorzitter en ter zelfde tijd een afscheid voor een buddy beiden van Kómee (vzw voor mensen met jong dementie)

orinake

Spankypup vond gisteren haar gouden mandje!
Deze week blijft ze nog lekker bij ons, maar zondag om 10u is het zover.
Dan ga ik de dozen kleenex mogen klaar zetten want dan moet ik ons meisje los laten.
Ze krijgt een 8.5 jarige tante die haar zal vergezellen :)
Nu al wel even haar nieuwe naam gewoon maken.
Spanky Secret Vom Aratoamin zal voortaan als Sienna door het leven gaan!

Neverever

Hele ochtend gezocht, maar eindelijk muziek gevonden voor de jaarlijkse ipponfilmpjes van mijn zus haar tweeling , het belooft weer iets spannends-heroïsch te worden, iets wat zij ongetwijfeld "cringe" zullen vinden :mrgreen: :vuistje:

evie

Gordijn opgeknoopt (oprolding kapot) zodat Kaya aan dat raam met haar snoet int zonnetje kan liggen, ze ligt gans in de streep zon nu  :wub:

runa

Citaat van: evie op februari 21, 2020, 12:49:47
Gordijn opgeknoopt (oprolding kapot) zodat Kaya aan dat raam met haar snoet int zonnetje kan liggen, ze ligt gans in de streep zon nu  :wub:

Zo lief.

Dat ik nog eens naar de braafboetiek geweest ben. Echt een vriendelijke vrouw die duidelijk graag met honden werkt en er ook al wat ervaring in heeft. Ze was Sherlock al meteen nieuwe trukjes aan het leren  :vuistje: Misschien dat ik bij haar ook nog lessen ga volgen, een kleine groep zal voor Sherlock beter zijn dan de massa honden die hij op de hs ziet.  :denk:

kathytjeuh_newfy

Citaat van: runa op februari 22, 2020, 20:59:50
Zo lief.

Dat ik nog eens naar de braafboetiek geweest ben. Echt een vriendelijke vrouw die duidelijk graag met honden werkt en er ook al wat ervaring in heeft. Ze was Sherlock al meteen nieuwe trukjes aan het leren  :vuistje: Misschien dat ik bij haar ook nog lessen ga volgen, een kleine groep zal voor Sherlock beter zijn dan de massa honden die hij op de hs ziet.  :denk:

Ooh ik was daar in de voormiddag  :mrgreen: Jybke heeft daar een paar dingen heringericht  :vuistje: en ik weer wat snoepjes bij.

Wat mij blij en heel trots maakte vandaag was Dyango  :wub: ik passeerde een hond zonder ik het besefte en hij besefte het blijkbaar ook niet. Nog maar eens een bewijs dat hij niet agressief is maar dat het toch vooral aan mij ligt

runa

Citaat van: kathytjeuh_newfy op februari 22, 2020, 21:42:19
Ooh ik was daar in de voormiddag  :mrgreen: Jybke heeft daar een paar dingen heringericht  :vuistje: en ik weer wat snoepjes bij.

Wat mij blij en heel trots maakte vandaag was Dyango  :wub: ik passeerde een hond zonder ik het besefte en hij besefte het blijkbaar ook niet. Nog maar eens een bewijs dat hij niet agressief is maar dat het toch vooral aan mij ligt

Haha ze zei het dat niet alles op zijn plaats lag  :lol: maar er was iets te doen in de voormiddag zeker? Ik was er eigenlijk na sluitingstijd maar ze had nog maar net afgesloten toen ze me zag toekomen en ze heeft nog speciaal weer open gedaan voor mij  :bow:

Bij Fala was dat ook en bij Sherlock merk ik daar ook een verschil in, al schiet die zelf ook snel in de stress. Hoe meer gestrest ik was hoe erger ze uitviel en omgekeerd. Het helpt als je er op let dat de lijn altijd slap hangt en je jezelf dwingt om (uiterlijk) rustig te blijven. Maar het is niet gemakkelijk. Dyango is ook geen kleintje om tegen te houden he.

vivtje

Dat mijn zoon morgen langs komt, ik zie hem ook niet zo veel

maart

Dat piiri haar poot voor het eerst in een week tijd, niet verslechterd is  :dance:

kathytjeuh_newfy

Citaat van: runa op februari 23, 2020, 11:37:15
Haha ze zei het dat niet alles op zijn plaats lag  :lol: maar er was iets te doen in de voormiddag zeker? Ik was er eigenlijk na sluitingstijd maar ze had nog maar net afgesloten toen ze me zag toekomen en ze heeft nog speciaal weer open gedaan voor mij  :bow:

Bij Fala was dat ook en bij Sherlock merk ik daar ook een verschil in, al schiet die zelf ook snel in de stress. Hoe meer gestrest ik was hoe erger ze uitviel en omgekeerd. Het helpt als je er op let dat de lijn altijd slap hangt en je jezelf dwingt om (uiterlijk) rustig te blijven. Maar het is niet gemakkelijk. Dyango is ook geen kleintje om tegen te houden he.

Er was de vrijdaghond een lezing van osteopaat geweest over balance training.
Das wel leuk dat ze jou nog binnen liet anders was je daar voor niks geweest!
Ze gaat een heleboel nieuwe snacks in assortiment nemen  :thumbs:

En ja... Dyango heeft me al over straat vgesleurd vroeger. De combinatie met zijn gewicht en kracht en dat hij gewoon weet dat ik een duts ben is niet ideaal  :vuistje:

vivtje

Dat mijn huisje weer proper is en lekker ruikt

maart

Nog tot 1 april zien uit te houden  :dance:

Neverever

Dat ik na onze ardennen uitstap besloten heb Quincy niet plots drastisch te gaan beperken.
Ze heeft zich nog nooit bezeerd met een trekspelletje en als ik dan thuiskom, zoals vandaag, wat relax en speel met haar en haar zo gelukkig zie na een gevechtje .... dan is de keuze om haar dat niet opeens te gaan afpakken misschien te begrijpen :oops:

Ik kon dat echt niet haar wat haar gelukkig maakt zomaar afpakken.

Sinds laatste keer dierenkliniek heeft ze niet eenmaal meer last gehad van wat ze ook had.

orinake

Dat de datums van mijn nieuw hoofdstuk officieel vastliggen.
Het aftellen is met zekerheid begonnen.
Op gezinsvlak is alles geregels qua kampen/logeeradressen.
Op werkvlak is bijna alles geregeld qua vervanging.