Wat hebben we geleerd vandaag.

Gestart door TerriPoody, maart 05, 2017, 16:18:25

Vorige topic - Volgende topic

Perdita

Niet echt vandaag, maar wel eergisteren; heb ik geleerd hoe je een alpaca melkt  :loved:.

Neverever

Citaat van: Perdita op januari 25, 2020, 01:18:20
Niet echt vandaag, maar wel eergisteren; heb ik geleerd hoe je een alpaca melkt  :loved: .

ik vind het grappig klinken :mrgreen:

Tequila

Dat onze minion stopt met het speenvarken uit te hangen als je hem onder de arm pakt ... K weet niet wat minder gênant is  ... een gillende enthousiasteling die zo snel mogelijk bij de da wil zijn of manlief zien binnenkomen met 20kg fluffbal onder zijn arm  :denk:  eens op de behandeltafel heb je er geen of toch weinig werk mee maar ergens toekomen is toch echt wel om door de grond te zakken  :doh:

runa

Citaat van: Tequila op maart 14, 2020, 01:48:35
Dat onze minion stopt met het speenvarken uit te hangen als je hem onder de arm pakt ... K weet niet wat minder gênant is  ... een gillende enthousiasteling die zo snel mogelijk bij de da wil zijn of manlief zien binnenkomen met 20kg fluffbal onder zijn arm  :denk:  eens op de behandeltafel heb je er geen of toch weinig werk mee maar ergens toekomen is toch echt wel om door de grond te zakken  :doh:

:vuistje:
Ruilen met mijne zwarte? Binnenkomen is geen probleem maar mogelijks bijt hij wel de vingers van de DA af als het hem niet aan staat  :doh:

Tequila

Citaat van: runa op maart 14, 2020, 10:05:23
Ruilen met mijne zwarte? Binnenkomen is geen probleem maar mogelijks bijt hij wel de vingers van de DA af als het hem niet aan staat  :doh:

Moeten anders samen naar de da, die weet vinden ze samen de gulden middenweg  :vuistje:  Al onze honden zijn zo zot van de dierenarts  :zot: gelukkig dat t overal op afspraak is want geduld hebben ze echt niet  :zot:

maart

Dat de hysterie hier toch meevalt, iedereen doet nog normaal.
Had vanmorgen vroeg naar de winkel willen gaan gezien als die verhalen  over lege schappen, maar gisteren tel gehad ivm dekking die uiteraard vanmorgen vroeg moest, dus dat ging niet  :lol:
Maar behalve de melk die op was ( hoe dan? Binnen 14 dagen alle melk weggooien dan? Of al die idioten aan de zure melk?  :weetniet: ) was alles gewoon netjes aangevuld.

Voor 24 euro gekocht, er was dus nog na mij ook genoeg  :mrgreen:

runa

Citaat van: Tequila op maart 14, 2020, 12:34:30
Moeten anders samen naar de da, die weet vinden ze samen de gulden middenweg  :vuistje:  Al onze honden zijn zo zot van de dierenarts  :zot: gelukkig dat t overal op afspraak is want geduld hebben ze echt niet  :zot:

Ik zie het nog gebeuren dat ze alleen maar het slechtste van elkaar over nemen  :doh:

Citaat van: maart op maart 14, 2020, 15:32:45
Dat de hysterie hier toch meevalt, iedereen doet nog normaal.
Had vanmorgen vroeg naar de winkel willen gaan gezien als die verhalen  over lege schappen, maar gisteren tel gehad ivm dekking die uiteraard vanmorgen vroeg moest, dus dat ging niet  :lol:
Maar behalve de melk die op was ( hoe dan? Binnen 14 dagen alle melk weggooien dan? Of al die idioten aan de zure melk?  :weetniet: ) was alles gewoon netjes aangevuld.

Voor 24 euro gekocht, er was dus nog na mij ook genoeg  :mrgreen:

Ik ben daarnet naar de Colruyt geweest en toch een aantal (bijna) lege rekken gezien: pasta, rijst, water en wc papier hebben daar al heel goed verkocht. Ik snap het niet, er is toch duidelijk gezegd geweest dat voedingswinkels open blijven?  :weetniet:
Qua drukte viel het gelukkig wel mee.
Edit: hier moet de gemiddelde bevolking toch nog ietsje slimmer zijn, pasta en rijst bewaren tenminste langer dan melk  :vuistje:

Tequila

Dat zou ook nog kunnen Runa

Ik ontwijk het winkelen momenteel nog zal de vriezer wel plunderen  :mrgreen:

orinake

Carrefour enkel nog amper WC papier :p Verder alles nog zeer voorradig. Aldi was erg :p Die krijgen gewoon ni alles tijdig gevuld. Gisteren is er een jong koppeltje voor zichzelf voor maar liefst 750€ boodschappen gaan halen in de carrefour :p Om je een idee te geven: ik doe ongeveer voor 1000€/maand boodschappen voor mijn hele gezin, 8 opvangkinderen EN schenk dan vaak nog een deel klaargemaakte maaltijden weg aan mensen die het minder hebben. Dus als koppel 750€ gaat uitgeven, dan ben je volgens mij echt klaar voor het gekkenhuis.

maart

Dat je die pakjes currysaus van Knorr blijkbaar met melk moet mixen en niet met water  :mrgreen:

runa

Citaat van: maart op maart 26, 2020, 21:27:57
Dat je die pakjes currysaus van Knorr blijkbaar met melk moet mixen en niet met water  :mrgreen:

orinake

Citaat van: maart op maart 26, 2020, 21:27:57

Lol ALTIJD verpakking lezen :p

maart

Citaat van: orinake op maart 27, 2020, 10:13:45
Lol ALTIJD verpakking lezen :p

:mrgreen:
Kmoet zeggen, de structuur was wel beter  :mrgreen:

Neverever

Niet iedereen leert van kleinsaf aan te keren voor zijn eigen deur. Een groot aantal heeft blijkbaar aangeleerd gekregen om eerst te controleren of de stoep van de buurman wel geveegd wordt.

Neverever

Dat een kong classic nogal smoddert als ge daar yoghurt indoet, ik had het eigenlijk kunnen bedenken.
Volgende keer die 's morgens even de diepvries insteken.
Maar ze is wel helemaal aan het genieten nu :vuistje:

Obi

dat sommige mensen enkele keren met hun gezicht tegen de muur moeten lopen, maar of ze het nu al door hebben?  :weetniet:  :silenced:

Neverever

Het wordt me zeker niet door iedereen gegund, maar met mij gaat het super. Ik heb een luxejob gevonden nu ik van huis uit kan werken, ik weet sinds gisteren dat ik op tweede skill Frans sta, wat betekent dat de calls eerst uitkomen bij de native speaker ( zo is er maar eentje) en dan al bij mij... Plus het is voor deze sector een zeer goed betaalde job, met veel pauze waar kwaliteit primeert boven kwantiteit. Nee, ik heb nog steeds geen spijt dat ik op mijn vorige job ontslagen werd en die troela die zo dominant tegen mij wou doen eens goed de waarheid heb gezegd en vervolgens in zes bladzijden het totaal brakke communicatiebeleid van haar afdeling neersabelde. Het leven is aan de durvers. Als ik terug denk aan hoe ik gewoon keihard mezelf was kan ik alleen maar zeggen: ge zijt altijd trouw gebleven aan uzelf , en DAT kan lang niet iedereen zeggen.

runa

Leuk om dat te lezen, Neverever!
Ik ben nu ook eindelijk in een leuke job terecht gekomen bij een goeie werkgever. Al heb ik nu ook geleerd hoe het voelt om een shift van 12u te werken  :zucht: Gelukkig is dat maar uitzonderlijk.

antje

Dat sommige mensen echt te dom voor woorden zijn.
Ze zijn mijn garage aan het afbreken, met een slijpschijf, ze hebben intussen al 4 brandjes moeten blussen door de vonken  :roll: Echt, hoe lomp kunde nu zijn? Het is hier al weken kurkdroog, er is meermaals gewaarschuwd voor brand en dan komen ze met een slijpschijf in een kurkdroge tuin, vlak tegen een bos werken. Da's goed om heel den boel af te fikken.

myriam.e

mei 29, 2020, 21:16:26 #239 Laatste wijziging: mei 29, 2020, 21:26:15 door myriam.e
Dat niet iedereen weet wat 1,5 afstand betekent ..

Erger me daar soms aan , wekelijks komt er wel iemand langs me al
joggend (10 Cm). :zot:

Sta ik te wachten om te betalen , ineens een krant voor m'n neus van klant achter me , die me liever had weggejaagd, want ik stond in zijn weg :doh:

In Aldi aan vleeswaren voel ik plots een stuk van een arm in m'n haar ! ja meneer moest charcuterie hebben ...

Hebben jullie dat ook al ervaren ? Meeste mensen respecteren die afstand wel hoor.