Wat hebben we geleerd vandaag.

Gestart door TerriPoody, maart 05, 2017, 16:18:25

Vorige topic - Volgende topic

myriam.e

Citaat van: antje op mei 29, 2020, 21:13:55 Dat sommige mensen echt te dom voor woorden zijn.
Ze zijn mijn garage aan het afbreken, met een slijpschijf, ze hebben intussen al 4 brandjes moeten blussen door de vonken  :roll: Echt, hoe lomp kunde nu zijn? Het is hier al weken kurkdroog, er is meermaals gewaarschuwd voor brand en dan komen ze met een slijpschijf in een kurkdroge tuin, vlak tegen een bos werken. Da's goed om heel den boel af te fikken.
Idd. dat is gevaarlijk Anja , hoop dat alles goed verloopt.

Neverever

Citaat van: runa op mei 29, 2020, 21:03:54 Leuk om dat te lezen, Neverever!
Ik ben nu ook eindelijk in een leuke job terecht gekomen bij een goeie werkgever. Al heb ik nu ook geleerd hoe het voelt om een shift van 12u te werken  :zucht: Gelukkig is dat maar uitzonderlijk.
Fijn dar het jou op werkvlak en ook beter vergaat nu 😃

Obi

geen konijnenoren meer voor Tyske  :zeep:  :silenced:

desperate houswive

roken in het bos (het is nog niet droog genoeg) met hun montainbikes rijden waar het niet mag : zelfs moesten ze hun fietsen door de poortjes voor de wandelaars wringen en als je dan iets durft daarover zeggen, krijg je natuurlijk een hoop zottigheid achter je kop. Soms doen wielertoeristen echt hun scheldnaam wielerterroristen alle eer aan.  :bla:

Obi

Citaat van: desperate houswive op juni 01, 2020, 20:29:39 roken in het bos (het is nog niet droog genoeg) met hun montainbikes rijden waar het niet mag : zelfs moesten ze hun fietsen door de poortjes voor de wandelaars wringen en als je dan iets durft daarover zeggen, krijg je natuurlijk een hoop zottigheid achter je kop. Soms doen wielertoeristen echt hun scheldnaam wielerterroristen alle eer aan.  :bla:

je moet dan eens op de baan aan't werken zijn op een feestdag of zondag... 't is bij momenten heel moeilijk om mijn geduld niet te verliezen...
Midden van de baan rijden, langs de kant gaan kennen ze niet.. langs uw auto scheren en hun vinger of vuistje opsteken of zoals een collega onlangs tegenkwam, nen dikke vette rochel op de voorruit...

runa

Dat een labrador een waakhond is en geen retriever. En uit betrouwbare bron ook want mevrouw studeert voor hondeninstructeur en daarna gaat ze nog voor gedragstherapeut ook :yes:

Geen wonder dat mensen niet moeten weten van hondenscholen en gedragstherapeuten :doh:

Neverever

Dat een goede lesgeefster goud waard is!