Wat hebben we geleerd vandaag.

Gestart door TerriPoody, maart 05, 2017, 16:18:25

Vorige topic - Volgende topic

antje

Citaat van: Linda G. op september 30, 2019, 22:47:34
Dat je bij ons op het werk biet mag vertrekken als je door je rug gaat.
Gewoon op je tanden bijten en doorgaan, en morgen een uur vroeger beginnen en een uur langer werken
( als ik morgen tenminste nog kan rechtstaan)

Linda doe jezelf dat toch niet aan, je pleegt roofbouw op je lichaam en je geest. Zoek iets anders al is het maar tijdelijk, jij zit je daar in bochten te wringen en alles te geven en er is niets van respect naar jou toe. Ziek gaan werken, je verlof niet mogen opnemen wanneer jij dat wenst, langer moeten werken terwijl ze weten dat je niet meer kunt, dat is echt niet oké. Denk aan jezelf en zorg voor jezelf, hoe meer jij geeft des te meer zij gaan nemen.

Linda G.

Citaat van: antje op september 30, 2019, 23:10:52
Linda doe jezelf dat toch niet aan, je pleegt roofbouw op je lichaam en je geest. Zoek iets anders al is het maar tijdelijk, jij zit je daar in bochten te wringen en alles te geven en er is niets van respect naar jou toe. Ziek gaan werken, je verlof niet mogen opnemen wanneer jij dat wenst, langer moeten werken terwijl ze weten dat je niet meer kunt, dat is echt niet oké. Denk aan jezelf en zorg voor jezelf, hoe meer jij geeft des te meer zij gaan nemen.

Als mijn rug morgen voelt zoals nu dan ben ik wel een tijdje thuis  denk ik.

runa

Citaat van: Linda G. op september 30, 2019, 22:47:34
Dat je bij ons op het werk biet mag vertrekken als je door je rug gaat.
Gewoon op je tanden bijten en doorgaan, en morgen een uur vroeger beginnen en een uur langer werken
( als ik morgen tenminste nog kan rechtstaan)

:zot:
Zo snel mogelijk naar de dokter en je niet forceren!

Happy

Citaat van: runa op september 30, 2019, 23:46:04
:zot:
Zo snel mogelijk naar de dokter en je niet forceren!

Inderdaad  :yes:

Linda toch  :huggg: :huggg: :huggg:

Linda G.

Het voelt een stuk beter vandaag. En ik heb schatten van collega's  die ervoor zorgen dat ik niet moet bukken of heffen. Mijn Poolse jongens zijn zo lief

Almora

Dat je een lage sportwagen niet ziet aankomen op een rotonde van 1 m hoog. Pfieuw!

Neverever

Dat Quincy nog zo gezond als een visje is.

Larshann

Dat je altijd je ogen moet open houden en moet opletten bij online bestellingen  :doh: :doh: :doh:

loesje

Dat er eetbare potgrond bestaat  :mrgreen: :mrgreen:

Obi

dat de dingen soms veranderen en het is wat het is...
Op naar ander en beter ook al is de manier waarop niet leuk..

orinake

Citaat van: Obi op oktober 16, 2019, 11:33:48
dat de dingen soms veranderen en het is wat het is...
Op naar ander en beter ook al is de manier waarop niet leuk..

Oei :s ander werk?

Obi

Natascha

Niet in de gietende regen en in het donker met een witte pup naar de hondenschool gaan...
Resultaat: kletsnatte pup die bibberde en geen sikkepit wilde luisteren.En ik die kletsnat was en ze bijna wilde verwisselen voor een pintje :bla:.

runa

Dat Sherlock vlooien heeft en graag in mijn kruidenbak graaft :muur:

Perdita

Citaat van: runa op oktober 17, 2019, 00:52:09

Slimme hond, er zijn genoeg kruiden die vlooien verjagen  :mrgreen:.

runa

Citaat van: Perdita op oktober 17, 2019, 01:10:39
Slimme hond, er zijn genoeg kruiden die vlooien verjagen  :mrgreen:.

Voor een langdurige werking had hij ze dan beter laten staan ipv ze onder de aarde te woelen  :hmpf:

Neverever

poeseline

Citaat van: runa op oktober 17, 2019, 00:52:09

En dat is de reden dat de kruiden hier verhoogd staan. En laat u niet wijs maken dat je citroenkruid er tussen moet zetten omdat ze vinden dat dat stinkt. Roran heeft die gewoon allemaal als eerste uitgegraven  :mrgreen:

noorra

Dat je nooit voor iedereen goed kan doen. Ik probeer altijd wel maar...  :muur:

Natascha

Dat een spuitbusje om op de meubels te spuiten tegen het bijten gewoon mijn pup aantrekt om er in te bijten  :bla:.

En dat azijn op de rieten stoelen deppen ook niet werkt want de mijne lust graag azijn... :zot: