Wat doen jullie vandaag?

Gestart door orinake, augustus 01, 2019, 13:33:52

Vorige topic - Volgende topic

Neverever

Was gedraaid en beetje opgeruimd en daarna een halve dag liggen creperen op bed van de pijn in mijn lies  :muur: het ging pas over met voltaren gel die mijn ma in de tuin had klaargelegd voor mij.Daarna gras afgereden en meteen ook maar het stuk naast de haag van de huisbaas erbij genomen want het was erg lang daar.Buurman kwam even babbeltje slaan, vanop respectabele afstand.
Nu koertje stofzuigen en nog eens schrobben met javel.Daarna afwasje doen en twee manden was opvouwen.

Spijtig van de liespijn, dat heeft mijn kuisplannen in de war geschopt.
Quincy krijgt een kort toertje straks als het donker is.

loesje

Ik hoop mijne zetel niet te moeten uitkomen (moe!!!) maar met 2kids vrees ik ervoor  :lol:

maart

Zo meteen de grote kuis doen, daarna de saus voor de lasagne alvast maken.
Verder niet veel, honden wat laten fitnessen en dan mentaal voorbereiden op terug werken morgen  :vuistje:  4 dagen vrij, het was precies paasvakantie voor me, das jaren geleden :mrgreen:

evie

voor de zekerheid toch nog maar eens dubbel checken of paasmaandag nog een feestdag is en ik dus echt niet moet werken  :mrgreen: :vuistje:

sebiet eens beginnen met de ontplofte living en keuken wat op te rommelen en dan afleveringske of 2 (of 3) van casa de papel zien

evie

Citaat van: maart op april 13, 2020, 10:59:59
Zo meteen de grote kuis doen, daarna de saus voor de lasagne alvast maken.
Verder niet veel, honden wat laten fitnessen en dan mentaal voorbereiden op terug werken morgen  :vuistje:  4 dagen vrij, het was precies paasvakantie voor me, das jaren geleden :mrgreen:

hier ook, ik had vrijdag ook verlof en het lijkt alsof ik toch ganse week verlof al heb

Jolien.

Deze ochtend beetje opgeruimd, was gedaan en opgehangen, keuken gekuist,... Zo meteen eten we lasagne en dan gaan we een wandeling met de honden doen. Daarna paar uur bordspellen. Tussendoor nog boek lezen denk ik, allemaal op het gemak.

witte duivels

Hondendekens gewassen, kennels met de karcher gedaan.

Neverever

Fijn uitgeslapen tot 12 uur (dat mag eens voor een keertje) , gedoucht, haren geföhnd, aangekleed, naar de bakker geweest en ontbeten.Nu wandelen en erna nog wat huishoudelijke klusjes doen.
Blij met mijn nette buiten nu, dat werd tijd en dit jaar heb ik een fatsoenlijk vliegengordijn hangen, dat gaat jaren meegaan. Misschien straks nog wat mos tussen de klinkers halen vanvoor aan het paadje en kijken of ik de groene aanslag tegen de muur op mijn koertje kan verwijderen met een mix van javel en waspoeder en het stof van dde ventilatoren en aircoolers afvegen en op hun plaats zetten.

Ik krijg binnenkort ook een vliegenraam voor aan mijn venster vanvoor, gaat superhandig zijn, dan kan ik het 's avonds gewoon wagenwijd openzetten, zalig als het warm is.

Neverever

Vroeg op, mezelf volgieten met koffie. Quincy is nog niet van plan op te staan.Machine met nieuwe kleren draaien.Werken van half negen tot half vijf.
Tijdens pauze rap even kleren te drogen hangen.
Na het werk even wat huishoudelijke taken doen.Niet te ver gaan wandelen.
Vroeg bed in (als dat lukt)

Neverever

Goede dag gehad gisteren, veel gedaan gekregen.De nieuwe taken als telewerker geven me weer energie!Ik voelde me meteen een stuk beter gisteren.
Nu vroeg opgestaan, zo meteen afwasje doen , tafels en bureau even afvegen en met de dweil door het huis, snelle douche en werken van half negen tot half vijf.Na het werk lange toer met mijn schatteke :loved:
En het is ALWEER weekend!!! De tijd VLIEGT gewoon niet normaal.

Neverever

Huisje kuisen met Korpiklaani op en verder wandelen als het avond is en dan morgen zwemmen met mijn schatteke :D

En gewoon blij zijn :mrgreen:

Obi

vanmorgen gewerkt, snel boodschap gedaan..
Thuis gekomen en met Senna naar de DA mogen rijden, nagel volledig afgescheurd en gesplit, blijven haperen toen ze uit de bench kwam :silenced:
gestofzuigd en beschermingsmateriaal besteld voor de 2e golf  :?

myriam.e

Veel beterschap voor Senna :thumbs:  :thumbs:

Neverever

Eerst de vingerzetting van au claire de la lune oefenen thuis, nu zit het erin, dus nu ergens afgelegen gaan wandelen en die viool gaat gewoon mee, kan ik oefenen op het liedje "mooi" te leren spelen :D

Nu heb ik al een tweede deuntje om te oefenen.

Neverever

Toch maar geen viool mee en naar het water getrokken.

Perdita

Sperziebonen geplukt, geblancheerd en ingevroren.
Hondje laten zwemmen.

Neverever

Man ben ik blij dat ik die viool nog heb en hopelijk gaat de eerste les 25e door en kan ik dan al mijn huurviool meekrijgen en valt niet alles in het water door die corona :s

Nu aan het wachten tot het een redelijk uur is om te oefenen, daarna wandelen.
En al even een demper en schoudersteun bestellen online.

Neverever

Vandaag na het werk maak ik er een Quincy namiddag van :D

Vermoedelijk weer naar Munsterbos trekken.