Wat vond je irritant vandaag?

Gestart door Tequila, januari 25, 2020, 11:02:14

Vorige topic - Volgende topic

runa

Dat er een week geleden iemand op het trottoir gekotst heeft en dat ligt er nog altijd :silenced:

runa

Een beetje alles dat samen valt. Stress op het werk, thuis ook niet genoeg rust (ahja want nu het terug mag moet je natuurlijk iedereen van de familie gezien hebben), Sherlock met zijn prikkelbaarheid, mijn auto die dringend aan vervanging toe is, een eeuwig groeiende to do-lijst. Ik wil vakantie maar ik moet wachten tot oktober :doh:

myriam.e

vivtje

runa

Citaat van: myriam.e op juni 22, 2020, 17:53:07 :huggg:  :huggg:
Citaat van: vivtje op juni 22, 2020, 20:52:01 :huggg:  :huggg:  :huggg:
Dankjewel, alletwee. Vandaag gaat het al beter. Eens goed slapen doet ook al veel. Ik ben er wel mee akkoord gegaan om de rest van de week 12u-shiften te draaien. Vaak heb ik het toch ook aan mezelf te danken :doh: Gelukkig is het komende weekend al vrij gehouden als rustweekend.

noorra

Quiro kon zaterdag eindelijk naar de trimster, met zijn 'coupe ontploft'.
Ik breng hem naar binnen en vraag wanneer ik hem mag ophalen. Binnen 3 uurtjes zegt ze.
Ik vraag of dat genoeg tijd is, omdat het van januari geleden was. Ja hoor, dat lukt wel.
Ga ik hem halen, zet ik hem in de auto, zie ik dat hij geschoren is boven op zijn hoofd   :muur:
Ja, ik geloof nu wel dat dat veel werk is, maar neem dan wat langer de tijd om het goed te doen. Ik wil daar dan ook gerust meer voor betalen  :weetniet: 
Dit is de eerste keer dat ze dat gedaan hebben, al vermoed ik wel dat ze het ooit ook wel met de effileerschaar bijwerkten.
Maar het valt echt wel hard op dat het geschoren is, en nu zie je wel dat hij 11 jaar is want nu komt er precies grijze haar door...

noorra

Het volgende irritante...
Elke laatste woensdag van de maand kan je hier in de gemeente je fiets laten graveren.
Vroeger gestopt op het werk, om daar aan te komen en op een blad te moeten lezen dat ze door Corona niet graveren.
Maar zet dat dan op de website van de gemeente of op de facebookpagina  :weetniet:
Ik zal mijn overuren wel oppakken voor niks  :roll:
Ik heb een bericht gestuurd via de facebookpagina van de gemeente; Ze waren het vergeten op de site en fbpagina te zetten...

Dan dacht ik, ik rijd ineens door naar de fietsenwinkel, kunnen ze mijn stuur misschien eens anders zetten. Nee, ook niet, dicht op woensdag.  :doh:

Neverever

Laatste tijd zo vaak misselijk als ik iets gegeten heb of gedronken, standaard eigenlijk.
Ik zit hier helemaal misselijk achter mijn bureau me af te vragen of ik nie beter dokter laat komen?
Tis maar misselijkheid maar damn dit voelt echt niet comfortabel.

Ik durf amper iets te eten zo, ik ben direct slecht ervan.

myriam.e

Citaat van: Neverever op juli 07, 2020, 10:12:02 Laatste tijd zo vaak misselijk als ik iets gegeten heb of gedronken, standaard eigenlijk.
Ik zit hier helemaal misselijk achter mijn bureau me af te vragen of ik nie beter dokter laat komen?
Tis maar misselijkheid maar damn dit voelt echt niet comfortabel.

Ik durf amper iets te eten zo, ik ben direct slecht ervan.

Op naar de HA Neverever , alvast beterschap xx

runa

Hoe mijn melding omtrend een onveilige situatie op het werk afgehandeld wordt. Miscommunicatie tot en met waardoor er iemand waarschijnlijk onterecht onder zijn voeten gekregen heeft. Die persoon is nu kwaad op mij dus moet ik dat nog zien uit te babbelen en ik heb de indruk dat ik nog het meeste onderzoekswerk doe naar de werkelijke oorzaak van het probleem. :doh:

myriam.e

juli 16, 2020, 21:13:20 #230 Laatste wijziging: juli 17, 2020, 09:52:00 door myriam.e
Spam en nog meer spam ..

Vooral deze : afvallen terwijl je slaapt !yeah dream on ...
Of deze " verlies 13 kg in 2 weken " ..kan niet gezond zijn denk ik dan

Sorry hé, maar wil juist kilo'tjes bijkomen , al jaaaren !!

Zo dat is eruit

Neverever

Citaat van: myriam.e op juli 16, 2020, 21:13:20 Spam en nog meer spam ..

Vooral deze : afvallen terwijl je slaapt !yeah dream on ...
Of deze " verlies 13 kg in 2 weken " ..kan niet gezond zijn denk ik dan

Sorry hé, maar wil juist kilo'tjes bijkomen , al jaaaren !!

Zo dat is eruit

Nu snap ik dat, nu mijn gewicht zelf zo snel naar beneden is gezakt: ik begin helaas ook spiermassa te verliezen zo en armen worden zo slap opeens. Ik dwing mezelf nu 's morgens iets te eten al is het maar 1 croissantje, dat helpt, dan komt je maag op gang en ga je door de dag makkelijker honger krijgen.

myriam.e