Wat vond je irritant vandaag?

Gestart door Tequila, januari 25, 2020, 11:02:14

Vorige topic - Volgende topic

rachel

Irritant is nog licht uitgedrukt. Heb al dagen goesting om met de elektrische transpalet de klanten omver te maaien. Mijn lieve hemel seg, wat een mentaliteit is er tegenwoordig.
De godganse dag staan hun karren in de weg, als je zegt dat ze die aan de hand moeten houden wordt je afgebekt, als je wil passeren om paletten binnen te rijden (ahja want anders komt het gezeur dat het niet vol staat) blijven ze gewoon op hun dooie gemak voor je lopen, ganse gezinnen die uren aan een stuk komen funshoppen, als je vraagt om afstand te houden wordt je weer afgebekt, pfffff plezant is het niet om in een groot tuincentrum te werken momenteel. 15.000 vierkante meter, maximaal 200 karren in de winkel en nog lukt het de mensen niet om zich aan de regels te houden.
Ik ben uiteraard heel blij dat ik nog niet thuis ben moeten blijven in de hele coronatijd maar dit gaat er gewoon los over. Een beetje respect is niks te veel gevraagd denk ik zo. Wij werken met veel plezier om een ander "iets te doen" te geven in deze tijden maar het moet wel van 2 kanten komen.

Tequila

Al die pupaanvragen... voor corona was dat al wekelijks een paar aanvragen maar sinds corona is dat meerdere per dag ...
We kunnen geen pups toveren ze mannekes

runa

Citaat van: rachel op mei 03, 2020, 00:57:20 Irritant is nog licht uitgedrukt. Heb al dagen goesting om met de elektrische transpalet de klanten omver te maaien. Mijn lieve hemel seg, wat een mentaliteit is er tegenwoordig.
De godganse dag staan hun karren in de weg, als je zegt dat ze die aan de hand moeten houden wordt je afgebekt, als je wil passeren om paletten binnen te rijden (ahja want anders komt het gezeur dat het niet vol staat) blijven ze gewoon op hun dooie gemak voor je lopen, ganse gezinnen die uren aan een stuk komen funshoppen, als je vraagt om afstand te houden wordt je weer afgebekt, pfffff plezant is het niet om in een groot tuincentrum te werken momenteel. 15.000 vierkante meter, maximaal 200 karren in de winkel en nog lukt het de mensen niet om zich aan de regels te houden.
Ik ben uiteraard heel blij dat ik nog niet thuis ben moeten blijven in de hele coronatijd maar dit gaat er gewoon los over. Een beetje respect is niks te veel gevraagd denk ik zo. Wij werken met veel plezier om een ander "iets te doen" te geven in deze tijden maar het moet wel van 2 kanten komen.
Ik snap je frustratie. Hopelijk is het beter als alle winkels open mogen.

Citaat van: Tequila op mei 03, 2020, 13:45:35 Al die pupaanvragen... voor corona was dat al wekelijks een paar aanvragen maar sinds corona is dat meerdere per dag ...
Zitten daar nog serieuze aanvragen tussen of zijn dat ook vooral mensen die thuis zitten en iets zoeken tegen de verveling?

Tequila

Van veel hoor je niets meer als we onze werkwijze uitleggen en zeggen dat we met een wachtlijst werken.  Er zitten er wel nog goeie tussen maar t is de minderheid

Happy

Citaat van: Tequila op mei 03, 2020, 13:45:35 Al die pupaanvragen... voor corona was dat al wekelijks een paar aanvragen maar sinds corona is dat meerdere per dag ...

Citaat van: Tequila op mei 03, 2020, 14:33:10 Van veel hoor je niets meer als we onze werkwijze uitleggen en zeggen dat we met een wachtlijst werken.  Er zitten er wel nog goeie tussen maar t is de minderheid

Best wel zielig , ook heel veel vraag naar kittens  :zot:  allé toch naar die die "onmiddellijk of zo snel mogelijk " beschikbaar zijn en liefst nog zonder stamboom voor een "prijsje :roll:

Ben benieuwd als iedereen terug aan het werk is hoeveel van deze "corona aankopen" in het asiel belanden .
De broodfokkers hebben schijnt gouden zaken gedaan  :bla:

Sjans dat bij jullie de lat voor de toekomstige baasje hoog ligt  :bow:  :mrgreen:

Taygi

@Tequila hopelijk hebben jullie daar een standaard mail voor dat je 't niet altijd opnieuw moet typen :P

@Happy
Mensen spreken jou daar gewoon op aan? Want je hebt geen fokplannen/kennel, dacht ik?

Onlangs in een openbare groep voor Leuven kwam er een of andere idioot af met een foto van een nestje kittens. Hij fokt af en toe een nestje main coons. Pasgeboren met de tekst "nog 8 weken" toen mensen hem er op wezen dat A) hij niet mocht adverteren via FB B) kittens 12 weken zouden moeten blijven niet 8 C) hij eigenlijk niet mag fokken D) hij geen enkele info over de moederkat en vaderkat gaf dan heeft hij zijn post verwijderd.

Happy

Citaat van: Taygi op mei 04, 2020, 12:43:01 @Happy
Mensen spreken jou daar gewoon op aan? Want je hebt geen fokplannen/kennel, dacht ik?

Onlangs in een openbare groep voor Leuven kwam er een of andere idioot af met een foto van een nestje kittens. Hij fokt af en toe een nestje main coons. Pasgeboren met de tekst "nog 8 weken" toen mensen hem er op wezen dat A) hij niet mocht adverteren via FB B) kittens 12 weken zouden moeten blijven niet 8 C) hij eigenlijk niet mag fokken D) hij geen enkele info over de moederkat en vaderkat gaf dan heeft hij zijn post verwijderd.

Oproepen op MC fb groepen   :roll:
Sommige zijn alleen voor Stamboom MC uit geteste ouders , andere groepen zijn ook voor  Coons zonder stamboom  :silenced:

Ik ben in die groepen wel de 'vervelende" die mensen er telkens op wijst  dat ze i  België een HK nr nodig hebben om te mogen adverteren.
En die mensen die op zoek zijn er op wijzen waarom een kitten uit echo en RX geteste ouders zo belangrijk is.
"Fokkers" zonder stamboom wijs ik er op dat ze in een groep van STAMBOOM kittens zitten , ik kan dat niet  laten  :oops:

Een geïnformeerd mens is er 2 waard  :hmpf:

Tequila

Nee geen standaard mail, wel eentje voor wie enkel informeert of we nu een pup beschikbaar hebben. Al de rest krijgt persoonlijke mail met algemene info en antwoord op hun vragen. Gisteren weer 4 ... t is echt te zot voorwoorden

antje

Citaat van: Happy op mei 03, 2020, 16:21:05 Best wel zielig , ook heel veel vraag naar kittens  :zot:  allé toch naar die die "onmiddellijk of zo snel mogelijk " beschikbaar zijn en liefst nog zonder stamboom voor een "prijsje :roll:

Ben benieuwd als iedereen terug aan het werk is hoeveel van deze "corona aankopen" in het asiel belanden .
De broodfokkers hebben schijnt gouden zaken gedaan  :bla:

Sjans dat bij jullie de lat voor de toekomstige baasje hoog ligt  :bow:  :mrgreen:

Jep, ik werd gisteren ook nog gebeld met de vraag of 'k ergens kittens wist zitten. Degoutant gewoon!

poeseline

Op de labrador en golden groep op FB makkelijk 5 man per uur: wij zoeken een bruine lab, wie weet een nestje of wij zoeken een labrador of golden retriever, graag pb.  :shock:

Te gek voor woorden

runa

Citaat van: poeseline op mei 04, 2020, 13:20:32 Op de labrador en golden groep op FB makkelijk 5 man per uur: wij zoeken een bruine lab, wie weet een nestje of wij zoeken een labrador of golden retriever, graag pb.  :shock:

Te gek voor woorden
Echt he. Het zou ook al schelen als ze eens kijken bij de antwoorden op andere mensen die een pup zoeken maar nee, zelfs dat is te veel moeite :doh:

evie

Citaat van: poeseline op mei 04, 2020, 13:20:32 Op de labrador en golden groep op FB makkelijk 5 man per uur: wij zoeken een bruine lab, wie weet een nestje of wij zoeken een labrador of golden retriever, graag pb.  :shock:

Te gek voor woorden

ik moet mij daar precies eens lid maken, welke pagina is dat? Ik heb waarschijnlijk snel ambras daar :)

Nuja ikzelf ben dus ook wel iemand die in corona extra hond heb genomen en mijn zus wil eigenlijk nu ook wel een kitten (maar zij is hier al over aan het nadenken sinds het overlijden van haar vorige kat en tja, nu is het idd wel goede periode, ook voor de mensen die er wel over nagedacht hebben

Charlotte

Te gek voor woorden

Echt hé.
Ik hou mijn hart vast voor de komende weken en maanden. Hoeveel gaan er ter adoptie komen

evie

Madam Labrador heeft weer een deur opengekregen naar waar het backup eten staat
En ik die haar kvv portie maar rantsoeneren, tis begod nen echte labrador  :roll:  :mrgreen:

EN je hoort die niet he! Die beweegt geruisloos dan

poeseline

Citaat van: evie op mei 04, 2020, 15:42:35 ik moet mij daar precies eens lid maken, welke pagina is dat? Ik heb waarschijnlijk snel ambras daar :)

Nuja ikzelf ben dus ook wel iemand die in corona extra hond heb genomen en mijn zus wil eigenlijk nu ook wel een kitten (maar zij is hier al over aan het nadenken sinds het overlijden van haar vorige kat en tja, nu is het idd wel goede periode, ook voor de mensen die er wel over nagedacht hebben
het is: https://www.facebook.com/groups/1472638446305234/

Tja binnen 3 weken hebben wij ook een pup maar we waren daar wel al en jaar op aan het wachten. Er zal ongetwijfeld een deel mensen zijn dat nu op zoek gaat op de juiste manier en weloverwogen maar mensen die vragen wie er NU een nestje heeft liggen van goldens of labradors, stamboom hoeft niet hoor. Ik heb daar mijn twijfels bij. Om nog van die zilveren te zwijgen.

Charlotte

Vooral die vragen 'wij zijn op zoek naar een nestje golden of labrador'storen mij.

Dat zijn niet dezelfde rassen, je hebt je keuze toch gemaakt denk ik dan.
Maakt hun duidelijk niet uit wat het is, als het maar een pup is.

poeseline

Citaat van: Charlotte op mei 04, 2020, 18:45:46 Vooral die vragen 'wij zijn op zoek naar een nestje golden of labrador'storen mij.

Dat zijn niet dezelfde rassen, je hebt je keuze toch gemaakt denk ik dan.
Maakt hun duidelijk niet uit wat het is, als het maar een pup is.
Vraag mij dan vaak af hoeveel rassen er nog in de running zijn want ja je gaat niet naar een cocker vragen in een labradorgroep.
Was eentje bij die zei dat het was om 'de kansen te vergroten' I kid you not.

runa

Citaat van: evie op mei 04, 2020, 17:15:24 Madam Labrador heeft weer een deur opengekregen naar waar het backup eten staat
En ik die haar kvv portie maar rantsoeneren, tis begod nen echte labrador  :roll:  :mrgreen:

EN je hoort die niet he! Die beweegt geruisloos dan
:vuistje:

evie

Citaat van: poeseline op mei 04, 2020, 18:03:24 het is: https://www.facebook.com/groups/1472638446305234/

Tja binnen 3 weken hebben wij ook een pup maar we waren daar wel al en jaar op aan het wachten. Er zal ongetwijfeld een deel mensen zijn dat nu op zoek gaat op de juiste manier en weloverwogen maar mensen die vragen wie er NU een nestje heeft liggen van goldens of labradors, stamboom hoeft niet hoor. Ik heb daar mijn twijfels bij. Om nog van die zilveren te zwijgen.

gevraagd om lid te worden
Louane haar 2 zusjes zijn nog ter adoptie maar als ik het zo lees is dat misschien niet het publiek daar om ze aan te prijzen .
Al zullen er toch wel kenners tussen zitten ook

runa

Citaat van: evie op mei 04, 2020, 20:34:56 gevraagd om lid te worden
Louane haar 2 zusjes zijn nog ter adoptie maar als ik het zo lees is dat misschien niet het publiek daar om ze aan te prijzen .
Al zullen er toch wel kenners tussen zitten ook
Er zit wat vanalles tussen. Doet het asiel een goeie screening?