Wat maakte je droef vandaag?

Gestart door Natascha, januari 13, 2020, 23:55:39

Vorige topic - Volgende topic

maart

Citaat van: evie op juni 07, 2020, 14:19:14 Alles, werkelijk gewoonweg alles
Ik wil dat de zon stopt met schijnen en Louane niet snurkt

:( dikke knuffel

myriam.e

Kom ... knuffel xxx

Tequila

wesp

juni 07, 2020, 17:27:07 #163 Laatste wijziging: juni 09, 2020, 19:49:25 door wesp
Citaat van: poeseline op mei 05, 2020, 12:16:47 mijn yoga teacher. Vorig jaar werd ze voor de eerste keer mama, kort daarna werd er leukemie vastgesteld. Ze was zo overtuigd dat ze in september terug les ging geven vorige maand. Dit weekend is ze gestorven.

Zo erg :(

Evie  :huggg:

myriam.e

Wat erg poeseline. Veel sterkte voor familie an nabestaanden :huggg:  :huggg:

desperate houswive

Dikke knuffel Evie

vivtje

Een dikke  :huggg:  :huggg: voor iedereen die het kan gebruiken

myriam.e

noorra

Na onze reis naar Canada die geannuleerd werd (of verzet naar volgend jaar), gaat nu ook de citytrip naar Stockholm half oktober niet door.  :cry:
Net mail gehad dat de vlucht geannuleerd is en er geen andere komt.
Kan verzet worden naar ten laatste eind maart, maar we hebben ons geld maar terug gevraagd...

runa

Citaat van: noorra op juli 09, 2020, 21:46:32 Na onze reis naar Canada die geannuleerd werd (of verzet naar volgend jaar), gaat nu ook de citytrip naar Stockholm half oktober niet door.  :cry:
Net mail gehad dat de vlucht geannuleerd is en er geen andere komt.
Kan verzet worden naar ten laatste eind maart, maar we hebben ons geld maar terug gevraagd...
:huggg:
Ik ben blij dat wij door omstandigheden nog geen reis gepland hadden. Anders hadden we mogelijks ook een reis naar Canada mogen schrappen.
Echt jammer voor jou. Oktober is nog lang, spijtig dat ze die vlucht al annuleren.

noorra

Citaat van: runa op juli 09, 2020, 22:09:10 :huggg:
Ik ben blij dat wij door omstandigheden nog geen reis gepland hadden. Anders hadden we mogelijks ook een reis naar Canada mogen schrappen.
Echt jammer voor jou. Oktober is nog lang, spijtig dat ze die vlucht al annuleren.

Ik ben eens op de website gaan kijken. Vanaf 1 november vliegen ze wel...
Maar we gaan dat ook uitstellen. In november gaan, dan gaat het toch niet zo'n goed weer meer zijn denk ik. Al zou half oktober misschien niet veel beter geweest zijn op gebied van weer.
Nu nog hopen dat ze het naaiweekend (naaien van tassen :-) ) dat ik organiseer niet annuleren, dat zou er nog moeten bij komen (eind oktober).