Wat maakte je droef vandaag?

Gestart door Natascha, januari 13, 2020, 23:55:39

Vorige topic - Volgende topic

myriam.e

Citaat van: runa op mei 14, 2020, 17:46:52 Droef, boos, razend. Een fokker die zo haar best gedaan heeft om haar pups goed te verzorgen, socializeren en passende baasjes te vinden die nu een van de 'pups' is moeten gaan terug kopen. Graatmager en verwaarloosd, nooit buiten de tuin geweest. Dan beweert die (ex) eigenaar nog dat ze bezorgd is om de hond en wil dat ze zeker goed terecht komt. Het beestje zal in ieder geval beter af zijn dan waar ze zat.  :bla:

Ocharme dat pupje en ook niet fijn voor de fokker

runa

Ik snap echt niet hoe je zo'n goeie pup zo kan verkloten en dan nog beschuldigingen naar de fokster haar kop gooien ook.  :zot: Echt te triest voor woorden. Ik hoop ook dat dit een staartje krijgt maar inderdaad, wat moet je daar hier van verwachten?

maart

Citaat van: runa op mei 14, 2020, 17:46:52 Droef, boos, razend. Een fokker die zo haar best gedaan heeft om haar pups goed te verzorgen, socializeren en passende baasjes te vinden die nu een van de 'pups' is moeten gaan terug kopen. Graatmager en verwaarloosd, nooit buiten de tuin geweest. Dan beweert die (ex) eigenaar nog dat ze bezorgd is om de hond en wil dat ze zeker goed terecht komt. Het beestje zal in ieder geval beter af zijn dan waar ze zat.  :bla:

Oei, eentje van Irina?

Happy

Sommige mensen hè,  gelukkig is de pup daar weg

Obi

de nachtmerrie van iedere fokker :'( ocharme zeg...

maart

Dat er in de buurt een nest jonge pimpelmeesjes is uitgevlogen en er eentje in de tuin zat, treskor liep er mee rond  :(

myriam.e

Citaat van: maart op mei 17, 2020, 12:01:24 Dat er in de buurt een nest jonge pimpelmeesjes is uitgevlogen en er eentje in de tuin zat, treskor liep er mee rond  :(

ocharme

maart

Treskor die zich zo ziek voelt :(
Gisterenavond begonnen met kotsen, was enorm tam en slap, ik heb die voor de eerste keer in zijn leven zien stappen ipv lopen  :shock:
Ganse nacht ellendig geweest, diarree aandrang er bij ook.  Straks maar eens kijken of hij wat kippen houdt  :?  En indien niet, toch de da maar eens opbellen.

Linda G.

Citaat van: maart op mei 23, 2020, 09:07:48 Treskor die zich zo ziek voelt :(
Gisterenavond begonnen met kotsen, was enorm tam en slap, ik heb die voor de eerste keer in zijn leven zien stappen ipv lopen  :shock:
Ganse nacht ellendig geweest, diarree aandrang er bij ook.  Straks maar eens kijken of hij wat kippen houdt  :?  En indien niet, toch de da maar eens opbellen.
Dat klinkt niet goed.

myriam.e

Beterschap voor Treskor

Happy

Oei , hopelijk snel beterschap

Happy

Lio die een pijnlijke keel heeft er komt nu zo'n schor krakend miauwtje uit  :cry:
Gelukkig geen koorts oren ,  neus en longen vrij .
Kan begin van een keelontsteking zijn of mss heeft hij een insect gevangen en opgegeten wat irritatie veroorzaakt heeft  :weetniet:

Toch fijn dat je ook in het weekend  buiten uren op je DA kan rekenen  :bow:

Happy

Hoe is het met Treskor ?

maart

Hij is beter gelukkig! Houdt zijn eten binnen, vanavond de rest van de kip/rijst mengen met zijn normale kvv, hopelijk gaat dat ook goed.
Maar hij is terug veel actiever, bromt weer, staart is weer omhoog.

Piiri is enkel wat slapper van stoelgang, heeft niet moeten overgeven.

Ze slapen wel nog iets meer dan gewoonlijk en zijn ook minder waaks dus helemaal ok zijn ze precies nog niet, maar toch al weer 90% denk ik.

Happy

Fijn dat het beter gaat hopelijk snel terug 100%

myriam.e

Citaat van: maart op mei 24, 2020, 11:32:41 Hij is beter gelukkig! Houdt zijn eten binnen, vanavond de rest van de kip/rijst mengen met zijn normale kvv, hopelijk gaat dat ook goed.
Maar hij is terug veel actiever, bromt weer, staart is weer omhoog.

Piiri is enkel wat slapper van stoelgang, heeft niet moeten overgeven.

Ze slapen wel nog iets meer dan gewoonlijk en zijn ook minder waaks dus helemaal ok zijn ze precies nog niet, maar toch al weer 90% denk ik.

Dat is positief

myriam.e

Citaat van: Happy op mei 24, 2020, 11:16:45 Lio die een pijnlijke keel heeft er komt nu zo'n schor krakend miauwtje uit  :cry:
Gelukkig geen koorts oren ,  neus en longen vrij .
Kan begin van een keelontsteking zijn of mss heeft hij een insect gevangen en opgegeten wat irritatie veroorzaakt heeft  :weetniet:

Toch fijn dat je ook in het weekend  buiten uren op je DA kan rekenen  :bow:
Beterschap voor Lio !

evie

Alles, werkelijk gewoonweg alles
Ik wil dat de zon stopt met schijnen en Louane niet snurkt

runa

Citaat van: evie op juni 07, 2020, 14:19:14 Alles, werkelijk gewoonweg alles
:huggg:  :huggg:  :huggg:

antje

Citaat van: evie op juni 07, 2020, 14:19:14 Alles, werkelijk gewoonweg alles