Wat maakte je droef vandaag?

Gestart door Natascha, januari 13, 2020, 23:55:39

Vorige topic - Volgende topic

Natascha

Laika is vrijdagochtend naar de hemel vertrokken naar zijn echte baasje(mijn grootvader).

myriam.e

Citaat van: Natascha op januari 13, 2020, 23:55:39
Laika is vrijdagochtend naar de hemel vertrokken naar zijn echte baasje(mijn grootvader).

Veel sterkte :huggg:

Happy

Veel sterkte  :huggg:

vivtje

Sterkte  :huggg: :huggg: :huggg:

Happy

Lio die zich blijkbaar diep in zijn oksel heeft bezeerd met spelen .
Springt nergens meer op en als je hem oppakt (wat hij graag heeft) schreeuwd  hij van de pijn  :cry:

Spiuitje gehad en onstekingsremmer/pijnstiller zeker tot dinsdag en rustig houden .

Blue houd hem gezelschap  , is nu steeds in Lio zijn buurt  :luv:

Neverever

Citaat van: Perdita op januari 12, 2020, 20:48:41

Ik hem hem laten inslapen bij zijn oude vertrouwde dierenarts, en hij is op mijn schoot in slaap gevallen.
Ik heb hem mee naar huis genomen zodat Nimue en Merlijn afscheid konden nemen (die hebben dat ook echt gedaan, heel apart wel.)
Morgen breng ik hem naar het crematorium

:cry: Veel sterkte!

myriam.e

Happy

Lio die nog steeds pijn heeft , volgens mij niet alleen in zijn oksel maar ook aan zijn rug  :cry:

Morgen voor alle zekerheid  maar terug naar de DA

orinake

Hoe is het met Lio ondertussen Happy?

Hier mentaal in een serieuze dip aant geraken.
Het verlies van Kratos hakt er serieus in, meer dan ik zelf verwacht had. Ook al weet mijn verstand dat het de enige keuze was die ik kon maken. Mijn hart breekt elke keer als ik buiten kom, zijn lege kennel, lege kommen, een kom minder te vullen. Zijn autoband en frisbee's die onbewogen op de grond liggen. Ik krijg me der niet toe aangezet het weg te halen.

Dan al sinds september continu met zieke kinderen in huis zitten begint ook zijn tol te eisen.
De frustraties rond de lakse houding van sommige ouders in de opvang maakt het er absoluut niet beter op.(ze zijn niet ziek hoor, nee ze steken alleen heel de groep aan waardoor andere ouders boos worden... Ze zijn niet ziek hoor, maar kgeef preventief medicatie .... Hij was wat lastig dus kheb perdolan gegeven, maar hij had geen koorts hoor (waarom hebben die bij mij wel altijd koorts???), morgen komt hij terug  hoor hij is niet meer ziek (nee als je hem vol medicatie propt smorgens dan haalt hij de middag idd wel en ist drama als ik bel dat ze weer koorts krijgen), oei ziektebriefje vergeten, week nadien krijg je het ziektebriefje waarop stond dat hij HEEL DE WEEK had moeten thuis blijven ipv 2 dagen :( )

Momenteel leef ik van weekend naar weekend op zoek naar rust.
Binnen 3 weekjes een weekendje weg van huis (dankzij een lief HV'tje dit dit weer mogelijk maakt voor ons) in de hoop dat ik tijdens dat weekend eens echt alles kan los laten, de tranen laten lopen wanneer ze komen ipv telkens te verbijten om vragen te vermijden. En vooral dat ik wat kan slapen...

Happy

Citaat van: orinake op januari 22, 2020, 11:19:51
Hoe is het met Lio ondertussen Happy?

Hier mentaal in een serieuze dip aant geraken.
Het verlies van Kratos hakt er serieus in, meer dan ik zelf verwacht had. Ook al weet mijn verstand dat het de enige keuze was die ik kon maken. Mijn hart breekt elke keer als ik buiten kom, zijn lege kennel, lege kommen, een kom minder te vullen. Zijn autoband en frisbee's die onbewogen op de grond liggen. Ik krijg me der niet toe aangezet het weg te halen.

Dan al sinds september continu met zieke kinderen in huis zitten begint ook zijn tol te eisen.
De frustraties rond de lakse houding van sommige ouders in de opvang maakt het er absoluut niet beter op.(ze zijn niet ziek hoor, nee ze steken alleen heel de groep aan waardoor andere ouders boos worden... Ze zijn niet ziek hoor, maar kgeef preventief medicatie .... Hij was wat lastig dus kheb perdolan gegeven, maar hij had geen koorts hoor (waarom hebben die bij mij wel altijd koorts???), morgen komt hij terug  hoor hij is niet meer ziek (nee als je hem vol medicatie propt smorgens dan haalt hij de middag idd wel en ist drama als ik bel dat ze weer koorts krijgen), oei ziektebriefje vergeten, week nadien krijg je het ziektebriefje waarop stond dat hij HEEL DE WEEK had moeten thuis blijven ipv 2 dagen :( )

Momenteel leef ik van weekend naar weekend op zoek naar rust.
Binnen 3 weekjes een weekendje weg van huis (dankzij een lief HV'tje dit dit weer mogelijk maakt voor ons) in de hoop dat ik tijdens dat weekend eens echt alles kan los laten, de tranen laten lopen wanneer ze komen ipv telkens te verbijten om vragen te vermijden. En vooral dat ik wat kan slapen...

Niet fijn als mensen je zo behandelen  :huggg:
Ik hoorde dat vroeger ook vaak aan de schoolpoort .
Ben blij dat ik toen van thuis werkte en ze rustig kon laten uitzieken  ...

Dikke  :huggg: :huggg: :huggg: voor Kratos ... :cry:

Van Lio staat hier beneden
http://www.hondenvrienden.be/forum/katten/lio-11mnd-blue-bijna-19mnd/

Neverever

RIP nemootje :cry:
Er heeft iemand achter op mij ingereden toen ik haaientanden had en even inhield om te kijken. Hij gaat waarschijnlijk perte totale verklaard worden en ik zal er niet al te veel voor gaan krijgen.

Al een chance dat ik mits ik een fiets heb om tot het station te raken makkelijk met de bus naar mijn nieuwe job kan.
Moeilijk gaat ook zullen we maar denken.

antje

Citaat van: Neverever op januari 24, 2020, 10:08:23
Er heeft iemand achter op mij ingereden toen ik haaientanden had en even inhield om te kijken. Hij gaat waarschijnlijk perte totale verklaard worden en ik zal er niet al te veel voor gaan krijgen.

Al een chance dat ik mits ik een fiets heb om tot het station te raken makkelijk met de bus naar mijn nieuwe job kan.

Het zit je ook niet mee hé dit jaar  :huggg:

runa

Citaat van: Neverever op januari 24, 2020, 10:08:23

Zo jammer  :cry:

Neverever

Citaat van: antje op januari 24, 2020, 20:09:23
Het zit je ook niet mee hé dit jaar  :huggg:

Thanx.
Het is een woelig jaar gewoon, ik voel dat rust nabij is, ik raak er wel.En gelukkig  heb ik Quincy :hond:

Happy

Lio die nog steeds niet beter is  :cry:

Contact genomen voor een RX van de rug want ik vertrouw het niet meer ...

Perdita

Citaat van: Happy op januari 29, 2020, 23:04:15

Oh zeg. Ik wilde nog vragen hoe het ging.
Wanneer kan je gaan?

Linda G.

Dat duurt inderdaad lang. Zo een jonge kat zou zich toch snel moeten herstellen. :denk:

Happy

Citaat van: Perdita op januari 30, 2020, 01:01:56
Oh zeg. Ik wilde nog vragen hoe het ging.
Wanneer kan je gaan?

Mijn DA kan zelf geen RX maken , heb nu gisteren avond nog gemaild (ze waren al gesloten) met een groepspraktijk in de buurt die zitten met een patiëntenstop maar ik heb alleen de RX nodig .

Anders bel ik deze namiddag naar een andere waar ze ook een RX hebben.

@Linda ja is van 16 januari,  ik mis mijn vrolijke speelse mannetje .

Hij was hier de kat die het liefst in de hoogte zat , bij op de bureau , tafel , zetel , stoel , krabpaal ,hun raam hangmat ...
Nu leeft hij al 14 dagen op de grond .

Trappen lopen doet hij wel zonder probleem maar ik denk niet dat het voor de rest gewoon is dat hij bang is om zich pijn te doen .
Ok een zware kneuzing zal zijn tijd wel moeten hebben om te herstellen.
Maar dat hij ondanks de pijnstillers en onstekingsremmer zich nog niet mobieler gedraagt vertrouw ik niet ... hij is 11 mnd zit nog volop in zijn groei periode...

orinake

Dat klinkt niet goed :(

Hopelijk kan je snel ergens terecht voor de RX.

Tequila

Waarom mensen dieren in situaties brengen waar ze zich duidelijk niet goed voelen  :?