Wat vroeg jij je af vandaag?

Gestart door evie, december 30, 2019, 11:00:07

Vorige topic - Volgende topic

flanel

Of hier mensen zijn die ervaring hebben met de webshop Bonprix? Zag er wel iets interessant staan, maar ben eens benieuwd naar ervaringen... Levering, kwaliteit,... Iemand? 🤗

runa

Waar ik zo'n goeie vriend aan verdiend heb?
Hij is deze week 2 keer met Sherlock gaan wandelen en hij is van plan om dat voortaan elke 2 weken te doen.
De gesprekken die we soms hebben zijn fenomenaal. Ik begrijp mezelf beter en heb veel meer zelfvertrouwen daardoor.
Gisterenavond was ik in de zetel in slaap gevallen terwijl de lakens nog in de droogkast zaten. Hij heeft het bed opgemaakt, Sherlock eten gegeven en uitgelaten alvorens me voorzichtig wakker te maken.
En deze morgen terwijl ik naar de winkel was heeft hij mijn afwas gedaan. Allemaal zonder dat ik er naar vraag of het verwacht. :wub:

Juna

Citaat van: flanel op mei 31, 2020, 11:44:09 Of hier mensen zijn die ervaring hebben met de webshop Bonprix? Zag er wel iets interessant staan, maar ben eens benieuwd naar ervaringen... Levering, kwaliteit,... Iemand? 🤗

Al heel veel bij bonprix besteld en echt content.
Het enige is dat je moet betalen als je iets wilt retourneren.

flanel

Citaat van: Juna op mei 31, 2020, 17:30:37 Al heel veel bij bonprix besteld en echt content.
Het enige is dat je moet betalen als je iets wilt retourneren.

Merci!

noorra

Ik heb vorige week vrijdag een offerte laten maken voor zonwering.
De offerte is geldig tot nu zondag.
Maar ik heb nog prijs gevraagd, en de ene firma kan pas volgende week vrijdag komen opmeten. Ze kunnen dan wel direct een offerte geven.
Kan ik nu vragen aan die eerste firma om de offerte te verlengen?
Er staat wel iets op van een actie omwille van hun opendeurweken in mei.
Dus als ze zeggen dat het niet kan, dan gaat het, als ik nadat de andere firma geweest is toch beslis om met de eerste firma in zee te gaan, waarschijnlijk duurder uitkomen omdat ik die korting dan niet meer krijg  :doh:   :denk: 
Wat te doen?  :weetniet:

Taygi

Citaat van: flanel op mei 31, 2020, 11:44:09 Of hier mensen zijn die ervaring hebben met de webshop Bonprix? Zag er wel iets interessant staan, maar ben eens benieuwd naar ervaringen... Levering, kwaliteit,... Iemand? 🤗

Mijn 'trouwkleed' kwam van bonprix :D
Was een last minute beslissing.

Had een paar verschillende kleedjes besteld om te beslissen wanneer het toekwam. Sommige kleuren waren anders in het echt dan op de foto. Kwaliteit was wel oke.

flanel

Citaat van: Taygi op juni 06, 2020, 12:43:29 Mijn 'trouwkleed' kwam van bonprix :D
Was een last minute beslissing.

Had een paar verschillende kleedjes besteld om te beslissen wanneer het toekwam. Sommige kleuren waren anders in het echt dan op de foto. Kwaliteit was wel oke.

Ah! Dat stelt me gerust 🤗 terugsturen ook vlot gegaan?

Happy

Jep ikke , levertijd meestal binnen de 5 werkdagen