Wat vroeg jij je af vandaag?

Gestart door evie, december 30, 2019, 11:00:07

Vorige topic - Volgende topic

Tequila

Citaat van: maart op mei 15, 2020, 09:20:22 Ha, tof! Hier voorlopig 7 maar eveneens tijd pakken. Vannacht bij da geweest, vreesden keizersnede maar doet nu toch verder.

Succes verder!
Da is onderweg t duurt me veel te lang

maart

Citaat van: Tequila op mei 15, 2020, 09:34:40 Da is onderweg t duurt me veel te lang

Ai, hopelijk geen keizersnede nodig!

Tequila

Citaat van: maart op mei 15, 2020, 09:39:15 Ai, hopelijk geen keizersnede nodig!
Da kwam t straat ingereden en er floepte nog een uit, echt serieus ge zou door de grond zakken  :doh: toch nog wa oxytocine ingespoten wan nageboorte bleef telkens achter.  Zitten nog minstens 2 op... gaat nog ne lange dag worden.

Hoe is t ginder?

maart

Citaat van: Tequila op mei 15, 2020, 10:54:37 Da kwam t straat ingereden en er floepte nog een uit, echt serieus ge zou door de grond zakken  :doh: toch nog wa oxytocine ingespoten wan nageboorte bleef telkens achter.  Zitten nog minstens 2 op... gaat nog ne lange dag worden.

Hoe is t ginder?

Beter zo natuurlijk, voor de da ook wel fijner denk ik.
Nog niets verder gehoord, vanmiddag ga ik eens langs.

Tequila

Dat wel, ze mocht haar dag met pupgejengel starten ondertussen zijn we eindelijk aan een tref beland

Charlotte

Oh leuk, puppy's.
Succes allemaal !

myriam.e

Maart en Tequila succes met de pupjes

poeseline

kathytjeuh_newfy

Wzt er met Gray scheelde deze nacht 🧐 hij blafte zo een paar keer en na de 3de keer ben ik gaan kijken. Hij dacht dat r iets naast hem lag want gromde en beet in de lucht. Ik heb hem dan in de zetel gelegd en toen beet hij terug in de lucht. Deze ochtend schudden en beven 🥺 en hij kroop een beetje vooruit, viel omver, tong hing eruit en had een paarse kleur.
En nu 3uur later loopt hij met een balletje in de tuin 🧐

Sedde

Citaat van: kathytjeuh_newfy op mei 23, 2020, 12:43:46 Wzt er met Gray scheelde deze nacht 🧐 hij blafte zo een paar keer en na de 3de keer ben ik gaan kijken. Hij dacht dat r iets naast hem lag want gromde en beet in de lucht. Ik heb hem dan in de zetel gelegd en toen beet hij terug in de lucht. Deze ochtend schudden en beven 🥺 en hij kroop een beetje vooruit, viel omver, tong hing eruit en had een paarse kleur.
En nu 3uur later loopt hij met een balletje in de tuin 🧐

Epileptische aanval gehad? Ik zou toch goed in de gaten houden of het nog opnieuw gebeurt.

kathytjeuh_newfy

Citaat van: Sedde op mei 23, 2020, 15:10:22 Epileptische aanval gehad? Ik zou toch goed in de gaten houden of het nog opnieuw gebeurt.

Hij heeft nog nooit eerder zoiets gehad daarom vond ik het Zooo raar... Hij wordt 14 jaar en is een border collie dus opzich wordt hij wel oud natuurlijk 🥺 ik ga volgende week wel nog eens op algemene controle naar de dierenarts

Obi

of Rosie een verborgen loopsheid heeft of dat ze nog loops moet worden....
Vagina staat gezwollen, staart gaat opzij als je op haar rug krabt en ze loopt bitchy tegen Senna  :denk:

Happy

Of er nog zijn die zo lang op hun Ikea bestelling moeten wachten , alles was in voorraad .
Besteld 02/05 datum levering 22/06  :weetniet:

Obi

Citaat van: Happy op mei 25, 2020, 21:10:04 Of er nog zijn die zo lang op hun Ikea bestelling moeten wachten , alles was in voorraad .
Besteld 02/05 datum levering 22/06  :weetniet:

sterker nog, ik kan zelfs niet meer bestellen  :roll:  leveringen voor mijn regio zitten vol, click & collect zitten ook vol

Happy

Citaat van: Obi op mei 25, 2020, 23:40:52 sterker nog, ik kan zelfs niet meer bestellen  :roll:  leveringen voor mijn regio zitten vol, click & collect zitten ook vol

Stomme is dat ze dat pas na de betaling meedelen ...
Levering binnen 43 dagen  :shock:

Anders was ik er wel zelf om gereden ... tja niks aan te doen ... geduld is een schoon deugd zeker  :roll:

Sedde

Citaat van: Happy op mei 26, 2020, 00:08:55 Stomme is dat ze dat pas na de betaling meedelen ...

Anders was ik er wel zelf om gereden ... tja niks aan te doen ... geduld is een schoon deugd zeker  :roll:

Kan je dat niet nog annuleren?

evie

amai dat is idd wel lang voor zaken die op voorraad zijn

Obi

er loopt momenteel een actie op de tuinmeubelen waar ik al jaren van droom.... ze zijn telkens uit stock, ze kunnen wel online besteld worden maar die zit ook vol  :roll:

maart

Waar al die vogeljongen in de tuin vandaan blijven  komen.... Vandaag was het een kauw  :roll:

noorra

Citaat van: Happy op mei 26, 2020, 00:08:55 Stomme is dat ze dat pas na de betaling meedelen ...

Ik had dat bij Jysk. Levering 25 tot 30 werkdagen. Kam er ook pas op na bestelling.
Het was er uiteindelijk wel al na 2 weken of zo...