Wat maakte je aan het lachen vandaag?

Gestart door Tequila, september 24, 2019, 14:29:43

Vorige topic - Volgende topic

Neverever

Haters gonna hate while my life is getting better and better each single day 😁

Neverever

Of nog:wie laatst lacht best lacht lol.

vivtje

Vandaag naar de DA geweest om medicamenten voor Ché zijn hoest, de assistente bracht ze in de wacht kamer, ze ging op haar hurken zitten en Ché heeft haar spontaan haar hele gezicht af gesnuffeld was een lief om te zien  :vuistje:  :vuistje:

noorra

De tandarts was ook weer goed... 'ge zijt zo stil'
Ah, da's moeilijk hè, praten als ik mijn mond open heb en uw vingers er in zitten  :mrgreen:

myriam.e

Citaat van: noorra op mei 29, 2020, 22:36:02 De tandarts was ook weer goed... 'ge zijt zo stil'
Ah, da's moeilijk hè, praten als ik mijn mond open heb en uw vingers er in zitten  :mrgreen:

Lol

runa

Citaat van: noorra op mei 29, 2020, 22:36:02 De tandarts was ook weer goed... 'ge zijt zo stil'
Ik heb de indruk dat de meeste tandartsen zo zijn. Ze willen een gesprekje aan de gang houden maar het enige wat je kan zeggen is aaahhhaahaaha aahhahaaaa haaahaaha :doh:

noorra

Citaat van: runa op mei 30, 2020, 11:51:16 Ik heb de indruk dat de meeste tandartsen zo zijn. Ze willen een gesprekje aan de gang houden maar het enige wat je kan zeggen is aaahhhaahaaha aahhahaaaa haaahaaha :doh:

Ik weet nog, een aantal jaren geleden, moest ik kort voor de middag naar de tandarts.
Heel de ene kant kei doof, zegt ze zo doodleuk 'ik ga sebiet een lekker broodje eten, oh sorry, voor u gaat dat niet echt lukken denk ik'

antje

Citaat van: noorra op mei 30, 2020, 13:17:41 Ik weet nog, een aantal jaren geleden, moest ik kort voor de middag naar de tandarts.
Heel de ene kant kei doof, zegt ze zo doodleuk 'ik ga sebiet een lekker broodje eten, oh sorry, voor u gaat dat niet echt lukken denk ik'

Lol!

Neverever

Wahaha ik twee zitzakken ophalen twee van sit & joy voor maar tien euro het stuk. Maar uiteindelijk besloten dat beide overtrekken op zestig graden het machine in gaan . Ik vriendin gestuurd help verlos me van deze nachtmerrie bolletjes lol. Ze komt eraan 😅😂

Neverever

Ha bolletjes allemaal in zakken en hoezen drie maal gewassen, nu laatste keer op 90 graden, voorwas, intensief programma en 1200 toeren 😁😂 Na eerste keer op negentig graden was het voornaamste vuil eruit, ik hoop dat ze er nu stralend proper uitkomen.

desperate houswive

@neverever : hopelijk zijn ze niet gekrompen (wassen op 90 graden, doe ik eigenlijk nooit)

waar ik heb mee moeten grinniken gisterenavond : "de columbus" op één dit keer met maaike cafmeyer en haar uitleg over "ouder worden" : je ziet dat aan de onderbroeken : het gaat van string naar vlag  :vuistje:

myriam.e

Citaat van: desperate houswive op juni 05, 2020, 14:05:34 @neverever : hopelijk zijn ze niet gekrompen (wassen op 90 graden, doe ik eigenlijk nooit)

waar ik heb mee moeten grinniken gisterenavond : "de columbus" op één dit keer met maaike cafmeyer en haar uitleg over "ouder worden" : je ziet dat aan de onderbroeken : het gaat van string naar vlag  :vuistje:

Leuk programma !

maart

Thuisblijven voor een pakje te kunnen ontvangen, om 14.45u noodgedwongen moeten vertrekken, om 14.52 melding 'ontvanger is niet thuis'  :vuistje:   het is toch zo typisch he  :mrgreen:

myriam.e

Citaat van: maart op juni 05, 2020, 17:17:41 Thuisblijven voor een pakje te kunnen ontvangen, om 14.45u noodgedwongen moeten vertrekken, om 14.52 melding 'ontvanger is niet thuis'  :vuistje:   het is toch zo typisch he  :mrgreen:

Heb ik ook al eens voor Maart

Neverever

Citaat van: desperate houswive op juni 05, 2020, 14:05:34 @neverever : hopelijk zijn ze niet gekrompen (wassen op 90 graden, doe ik eigenlijk nooit)
Ze zijn niet gekrompen en de grootste is goed proper nu, maar heb besloten alleen de allergrootste te houden en die goed gevuld opnieuw. Morgen naar de action voor twee zachte plaids en dan maak ik een hoes die bij de rest past. Het ligt zalig !!  Quincy en ik kunnen lekker tegen elkaar aankruipen zo.