Wat maakte je aan het lachen vandaag?

Gestart door Tequila, september 24, 2019, 14:29:43

Vorige topic - Volgende topic

evie

Mijn haar :) Corona-tijd, de ideale moment om eens uit te testen of ik mijn haar eens echt niet langer dan 1 dag niet kan wassen.
Manman, niet dus eigenlijk, ik hoop dat de postbode hier vandaag niet aanbelt voor een pakje ofzo :)

Taygi

Citaat van: evie op mei 07, 2020, 11:45:11 Mijn haar :) Corona-tijd, de ideale moment om eens uit te testen of ik mijn haar eens echt niet langer dan 1 dag niet kan wassen.
Manman, niet dus eigenlijk, ik hoop dat de postbode hier vandaag niet aanbelt voor een pakje ofzo :)

Er zijn heel veel haar mythes dus ik weet niet in hoeverre het correct is maar haar wordt sneller vet naar gelang hoeveel je het wast. In mijn geval wel juist gebleken. Ik waste mijn haar om de twee dagen maar heb heel droog haar dus wou het minder wassen. Nu was ik het ongeveer 1 keer per week. Ik 'was' het wel zonder shampoo tijdens die week. de eerste paar weken was het vrij vet maar nu is dat beter.

Ik heb tijdens de corona tijd eindelijk het lef gehad om wat te experimenteren. Mijn haar is ondertussen al roze en blauw geweest. Gedeeltelijk toch, haarverf pakt zo niet op mijn haar en wast er ook snel weer uit.

runa

Citaat van: evie op mei 07, 2020, 11:45:11 Mijn haar :) Corona-tijd, de ideale moment om eens uit te testen of ik mijn haar eens echt niet langer dan 1 dag niet kan wassen.
Als je even volhoudt zou je lichaam zich moeten aanpassen en kun je je haar minder vaak wassen zonder dat het vettig wordt. Waarschijnlijk wordt het nu net vettig omdat je haar het 'gewoon' is om elke dag gewassen te worden.

runa

Nu we het toch over haar hebben, ik ga waarschijnlijk vandaag eens mijn haar knippen, het wordt me te lang. Hopelijk valt het mee :lol:

evie

Citaat van: runa op mei 07, 2020, 12:54:38 Als je even volhoudt zou je lichaam zich moeten aanpassen en kun je je haar minder vaak wassen zonder dat het vettig wordt. Waarschijnlijk wordt het nu net vettig omdat je haar het 'gewoon' is om elke dag gewassen te worden.

Ja de theorie ken ik maar in de praktijk is het echt wel vettig :)

al gans de corona wel al veel minder aan het wassen (om de 3 of 4 dagen dus vanaf maart) en zowiezo enkel natuurlijke shampoo
maar dag 2 is dat echt zo vettig als iets zoals ervoor, ik merk nog steeds geen verschil, dag 4 nu is het echt gewoon om van weg te lopen :)

ik denk dat het niet weggelegd is voor mijn type haar (heel fijn maar wel veel)

runa

Citaat van: evie op mei 07, 2020, 13:14:05 Ja de theorie ken ik maar in de praktijk is het echt wel vettig :)

al gans de corona wel al veel minder aan het wassen (om de 3 of 4 dagen dus vanaf maart) en zowiezo enkel natuurlijke shampoo
maar dag 2 is dat echt zo vettig als iets zoals ervoor, ik merk nog steeds geen verschil, dag 4 nu is het echt gewoon om van weg te lopen :)

ik denk dat het niet weggelegd is voor mijn type haar (heel fijn maar wel veel)
Je zou inderdaad verwachten om nu toch al enige verandering te merken :?

evie

Citaat van: runa op mei 07, 2020, 12:56:25 Nu we het toch over haar hebben, ik ga waarschijnlijk vandaag eens mijn haar knippen, het wordt me te lang. Hopelijk valt het mee :lol:

ha dat heb ik ook al gedaan, zo vanvoor wat bijgeknipt
ik vind het wel geslaagd, ik heb het met een scheermesje gedaan
De kapper doet dat toch ook op het einde zo met een mesje :)

de kapper gaat dat merken e maar een gewone mens niet denk ik :) en ik vind het toch beter als ervoor

runa

Citaat van: evie op mei 07, 2020, 14:01:08 ha dat heb ik ook al gedaan, zo vanvoor wat bijgeknipt
ik vind het wel geslaagd, ik heb het met een scheermesje gedaan
De kapper doet dat toch ook op het einde zo met een mesje :)

de kapper gaat dat merken e maar een gewone mens niet denk ik :) en ik vind het toch beter als ervoor
Bij mij is er algemeen een paar cm van af. Nog niet kort genoeg naar mijn goesting maar ik kan er mee leven. Ik durf ook nog over straat lopen dus voor mij is het geslaagd  :mrgreen:
Denk dat de kappers wel ergere dingen gaan zien als ze terug open gaan doen  :lol:

Taygi

Had voor de crisis net mijn haar vrij kort gedaan, voor mij toch, dus het mag nog lang groeien.  :vuistje:

Iedereen z'n haar zal wel wat anders zijn zeker? :)

Tequila

Ik kan dat dus ook niet, mijn haar staat s morgen gewoon alle kanten op  :mrgreen:
Hier is iedereen al bewerkt met de tondeuse inclusief ik en ik durf nog buiten te komen  :mrgreen:

desperate houswive

Het mijne gaat in een paardenstaart en met mijn frou frou kan ik in concurentie gaan met een pony  :vuistje: Of een briard  :vuistje:

En wat heeft me doen grijnzen : vandaag welkomstbonnen krijgen van de collect & go om met te bedanken voor mijn eerste bestelling . Terwijl ik ondertussen toch al een viertal keer van deze dienst heb gebruikt gemaakt  :doh: 

evie

Citaat van: Taygi op mei 07, 2020, 12:49:34 Ik heb tijdens de corona tijd eindelijk het lef gehad om wat te experimenteren. Mijn haar is ondertussen al roze en blauw geweest. Gedeeltelijk toch, haarverf pakt zo niet op mijn haar en wast er ook snel weer uit.

Foto?!
En is ghost dan niet assorti?

runa

Sherlock die eerst zorgvuldig zijn speeltjes van de verdrinkingsdood gered heeft om dan zeker een kwartier met de kop van de tuinslang te spelen in het zwembad  :lol:

En in mijn bikini staan strijken. Zot zijn doet geen zeer  :vuistje:

evie

een bikini strijken? speciaal ja :)

Hier legt Louane elke nacht of morgen 1 speeltje buiten, vandaar dat die bak speelgoed die binnen staat leeg geraakt.
Ze speelt er ook niet mee he, ze kiest er eentje uit en gaat dat gewoon in de tuin leggen :) Daar is ze dan precies wel trots op :)

antje

Hahaha, als het warm is zet ik mijn strijkplank ook buiten en strijk ik in mijn bikini.

Hier vandaag de eerste werkdag en mijn klant van deze namiddag was blijkbaar niet op de hoogte gebracht dat ik ging komen. Wandel ik daar zoals altijd de keuken in, hij hoorde het getik van hakken en dacht dat het zijn vrouw was, komt hij daar poedelnaakt de keuken in :lol: Dat was efkes van: "how, shit ik dacht dat het x was  :oops: "

Tequila

antje

Citaat van: Tequila op mei 27, 2020, 23:52:45 Omg Antje gênant!

Dat was niet de eerste keer, ik heb er ooit eentje gehad die me wel verwachte en toen ik aanbelde ook naakt opendeed, dat vond ik erger. Iedereen doet in zijn privé wat hij wil tenslotte, maar als je weet dat de huishoudhulp komt, doe dan tenminste een broek aan.

evie

Citaat van: antje op mei 27, 2020, 23:09:58 Hahaha, als het warm is zet ik mijn strijkplank ook buiten en strijk ik in mijn bikini.

Hier vandaag de eerste werkdag en mijn klant van deze namiddag was blijkbaar niet op de hoogte gebracht dat ik ging komen. Wandel ik daar zoals altijd de keuken in, hij hoorde het getik van hakken en dacht dat het zijn vrouw was, komt hij daar poedelnaakt de keuken in :lol: Dat was efkes van: "how, shit ik dacht dat het x was  :oops: "

Ha ok in bikini strijken, ik dacht een bikini strijken, dan moet je wel zot zijn
Nuja ik heb nog niet gestreken dit jaar denk ik dus ik vind strijken zowiezo zot :)

En ohnee, die man schaamt zich nu te pletter waarschijnlijk :)

myriam.e

Citaat van: antje op mei 27, 2020, 23:09:58 Hahaha, als het warm is zet ik mijn strijkplank ook buiten en strijk ik in mijn bikini.

oeps ,surprise

runa

Ik ben blij dat ik niet enige ben die dat doet :lol:

Amai, die man zal ook wel verschoten zijn :lol:

Citaat van: evie op mei 28, 2020, 00:56:12 Ha ok in bikini strijken, ik dacht een bikini strijken, dan moet je wel zot zijn
Nuja ik heb nog niet gestreken dit jaar denk ik dus ik vind strijken zowiezo zot :)

En ohnee, die man schaamt zich nu te pletter waarschijnlijk :)
Ik strijk ook weinig maar dus soms wel. Mijn bikini strijk ik niet, zeker niet als ik hem nog aan heb :mrgreen: