Wat maakte je aan het lachen vandaag?

Gestart door Tequila, september 24, 2019, 14:29:43

Vorige topic - Volgende topic

loesje

Citaat van: maart op april 10, 2020, 13:34:24
Hij deed moeilijk over de 1m50, zei dat ik te veel plaats tussen liet dus hij kroop daar dan maar tussen  :roll:
Maar dat was dus mis  :hmpf:
Had ik al een kar gehad, had ik er tegen gereden.   :hmpf:

In de carrefour mogen alle 65+ voorsteken. Ik had dat eerst niet door en was me ook al aan het opwinden  :oops:

Happy

Citaat van: loesje op april 10, 2020, 20:23:47
In de carrefour mogen alle 65+ voorsteken. Ik had dat eerst niet door en was me ook al aan het opwinden  :oops:

Hier is de Delhaize van 8 tot 9 alleen voor de 65+

maart

Citaat van: loesje op april 10, 2020, 20:23:47

Hoe krom is dat zeg  :shock:

Perdita

Sjans dat ik niet in de carrefour shop  :mrgreen:.

orinake

hier naast de deur geen last van hamsteraars of lange rijen door de week. Enkel op zondag ist hier en ramp. Want dan is Carrefour de enige die na de middag ook open is.

loesje

Citaat van: maart op april 10, 2020, 20:43:42
Hoe krom is dat zeg  :shock:

Ik vermoed met het idee dat die niet allemaal goed te been zijn  :weetniet:
Ziekenhuispersoneel mogen met hun badge ook voorsteken.

Citaat van: Perdita op april 10, 2020, 20:55:39
Sjans dat ik niet in de carrefour shop  :mrgreen:.

Ik had asap zomerpj's nodig voor de kids

orinake

Citaat van: loesje op april 10, 2020, 23:32:24
Ik vermoed met het idee dat die niet allemaal goed te been zijn  :weetniet:
Ziekenhuispersoneel mogen met hun badge ook voorsteken.
Ik had asap zomerpj's nodig voor de kids

Aldi heeft er deze week ook :)
Ik ben voor √Čolas die van Sleep Walker (Leeuwenkoning) gaan halen, heel toepasselijk omdat hij weer alle nachten op wandel gaat... En hij is er helemaal blij mee :)

loesje

Citaat van: orinake op april 11, 2020, 00:01:53
Aldi heeft er deze week ook :)
Ik ben voor √Čolas die van Sleep Walker (Leeuwenkoning) gaan halen, heel toepasselijk omdat hij weer alle nachten op wandel gaat... En hij is er helemaal blij mee :)

Niet in Amber haar maat  :wink:
Trouwens bij ons waren ze gisterenmiddag al op in de aldi

Neverever

evie

haha neverever, hier loopt er dus iemand rond te wandelen met de paasboodschap, ik passeerde op wandel met kaya iemand met hond en die verkondigde blij dat nu het pasen was de verlichting nabij is, oef, het is voorbij  :mrgreen:

Perdita

Castia

Hopelijk kunnen we ook nog lachen binnen een tweetal weken nu dat er zoveel meer het licht gezien hebben dit paasweekend !

witte duivels

evie

Citaat van: witte duivels op april 12, 2020, 19:47:52
My God, Chateau Meiland ontdekt  :doh:

geweldig brainless entertainment  :rofl:, al was het '1ste seizoen' echt wel het meeste lachen

Happy

Citaat van: witte duivels op april 12, 2020, 19:47:52
My God, Chateau Meiland ontdekt  :doh:

Ik begin vorig jaar ik vind dat GEWELDIG  :vuistje: mijne vriend nog meer  :mrgreen:

Happy

Citaat van: evie op april 12, 2020, 22:18:57
geweldig brainless entertainment  :rofl:, al was het '1ste seizoen' echt wel het meeste lachen

Dat is de perfecte omschrijving  brainless entertainment  :cheer:

kathytjeuh_newfy

Dyango... Alez zou ik ooit echt zo'n slechte invloed geweest zijn op z'n uitval gedrag of beschermt hij mij?
In elk geval het maakte mij aan het lachen 😂
Hij speelt altijd als ik niet kijk met de buurman zijn Stafford reu. Als ik dan tevoorschijn kom om het te filmen ist ineens gedaan en is hij er kwaad op 🙄

desperate houswive

:vuistje:  de brochure van de colruyt opendoen en zien dat er nu een Martha bier op de markt is met een subtiel, intens en vol karakter :vuistje:  Helemaal mijn Martha dus  :vuistje:  Allen sexy blond klopt niet  :vuistje: Jammer dat het zoveel % alcohol is anders koop ik wel eens zo'n sixpack.

maart

De versoepelde regels dat vanaf zondag je 4 mensen mag uitnodigen. Als je een heel grote familie hebt, zijn die mopjes zo voorspelbaar maar ze blijven goed 😂

runa

Sherlock die niet goed wist in welke richting hij rond de kegel moest en er dan maar over sprong  :doh: Dat is ook zo'n springkonijn als hij enthousiast is, je zou denken dat hij veren onder zijn poten heeft  :vuistje: