Wat maakte je aan het lachen vandaag?

Gestart door Tequila, september 24, 2019, 14:29:43

Vorige topic - Volgende topic

Tequila

Mijne klant: pakt nog een koekske kind anders eet mijne man ze allemaal op. Sinds hij gestopt is met roken doet hij niet anders dan koeken eten...

Manlief is al 30 jaar gestopt  :rolf: :rolf: :rolf:

Happy

Citaat van: Tequila op september 24, 2019, 14:29:43
Mijne klant: pakt nog een koekske kind anders eet mijne man ze allemaal op. Sinds hij gestopt is met roken doet hij niet anders dan koeken eten...

Manlief is al 30 jaar gestopt  :rolf: :rolf: :rolf:

:yeek: ocharme dan zijn de koeken daar al 30 jaar niet meer veilig  :shifty: :mrgreen:

evie

oktober 03, 2019, 00:24:36 #2 Laatste wijziging: oktober 03, 2019, 15:24:52 door evie
Dat GLS hier een koek heeft geleverd, jawal 1 koek  :mrgreen: :vuistje:
Ik dacht 3 dozen koeken besteld te hebben met 21 stuks, nu blijkt het 1 koek met 3 reepjes van 21 gram te zijn :mrgreen: debiel (was bij een andere bestelling vandaar dat het me niet opgevallen was van prijs maar het werd wel apart verstuurd, die zullen ook wat gedacht hebben toen ze 1 koek moesten inpakken  8))

Perdita

Citaat van: evie op oktober 03, 2019, 00:24:36
Dat GLS hier een koek heeft geleverd, jawal 1 koek  :mrgreen: :vuistje:
Ik dacht 3 dozen koeken besteld te hebben met 21 stuls, nu 1 koek met 3 reepjes van 21 gram  :mrgreen: debiel (was bij een andere bestelling vandaar dat het me niet opgevallen was van prijs maar het werd wel apart verstuurd, die zullen ook wat gedacht hebben toen ze 1 koek moesten inpakken  8))

Die kennen je daar duidelijk niet. Anders hadden ze direct door dat het een vergissing was! 😄

evie

Citaat van: Perdita op oktober 03, 2019, 01:13:01
Die kennen je daar duidelijk niet. Anders hadden ze direct door dat het een vergissing was! 😄

:mrgreen:
gelukkig paste die ene koek wel door de brievenbus en moest ik niet mijn 'doos' koeken bij de buren gaan halen en denken dat die alles hadden opgegeten  :vuistje:
het was wel lekker

Irisvdb

Citaat van: Perdita op oktober 03, 2019, 01:13:01

:whoea: Inderdaad!

runa

Jul zijn retrieverkant die naar boven komt. Vanmorgen kwam hij trots een kous brengen en daarnet heeft hij heel voorzichtig de schotelvod van het aanrecht gepikt  :vuistje:

Tequila

Citaat van: runa op oktober 08, 2019, 22:09:45
Jul zijn retrieverkant die naar boven komt. Vanmorgen kwam hij trots een kous brengen en daarnet heeft hij heel voorzichtig de schotelvod van het aanrecht gepikt  :vuistje:

Heerlijk die deugenietenstreken  :mrgreen:

runa

Citaat van: Tequila op oktober 08, 2019, 22:19:10
Heerlijk die deugenietenstreken  :mrgreen:

Echt hé! Dat heb ik gemist. Ben benieuwd wat hij nog gaat uitsteken  :lol:

Tequila

Citaat van: runa op oktober 08, 2019, 22:47:45
Echt hé! Dat heb ik gemist. Ben benieuwd wat hij nog gaat uitsteken  :lol:

Als hij er nu al mee begint  :vuistje: meestal wachten ze daar een paar weken mee hier  :vuistje: :mrgreen: :vuistje:

Linda G.

Gisteren liep een oud koppeltje door de straat. De vrouw liep met krukken.
Toen ze van de stoep stapte en verder ging op de straat (kasseien) zei die man 'pas op, dat je niet valt!'
Waarop de vrouw boos antwoordt ' ik doe toch wat ik wil!'
Tja, de krukken had ze al bij.

Natascha

Mijn schoonmoeder is zondag jarig.En mijn neefje heeft een vriendinnetje al een jaar die niet heel veel eet.
Nu trakteert mijn schoonma zondag met een familie-ontbijt in een restaurant voor iedereen.Ze is speciaal vandaag naar de winkel gereden waar dat liefje van mijn neefje woensdagmiddag werkt en daar gaan zeggen dat ze zondag minstens 2 pistolets moet eten of dat ze het anders niet betaald... :shock:
Ik zou zo door de grond zakken van schaamte maar mijn schoonma vind dat normaal  :vuistje: :lol:

Neverever

Ik over iemand anders tegen een kameraad : "Wat er soms uit die zijn mond komt! Die durft"Kameraad, klinkt sarcastisch:"Nee, gij zijt zo niet!"Ik, verbaasd : "nee, zo ben ik toch niet!"Kameraad: "Nee, gij SCHRIJFT het liever.
:lol: :lol: :lol:
En dit is zo waar, ik schrijf al mijn hele leven wat ik denk  maar ik spreek dat zelden uit.

Het doet goed als ge zo mensen hebt die u aan het lachen brengen omdat ze u uzelf laten tegenkomen. :mrgreen:

Tequila

Vervanging vandaag, klant had 2 katten Muts en Sjaal  :vuistje:

Linda G.

Mijn dochter ging met haar vriend naar de dokter. In de wachtzaal neemt hij een tijdschrift met een puzzel erin. Hij wil die beginnen oplossen maar bedacht zich toen. Het was een Zweedse puzzel. Hij dacht dat hij de woorden die in de hokjes stonden naar het Zweeds moest vertalen. :denk:

runa

Castia

runa

Jul zat bij mijn vriend te bedelen terwijl hij aan het eten was.
J: "Nee,  Jul, gedaan!"
Jul: "grmbl"
En dan kwam hij bij mij om getroost te worden.  Toch heerlijk, zo'n vocale, expressieve hond  :lol:

Tequila

Citaat van: runa op oktober 12, 2019, 19:28:03
Jul zat bij mijn vriend te bedelen terwijl hij aan het eten was.
J: "Nee,  Jul, gedaan!"
Jul: "grmbl"
En dan kwam hij bij mij om getroost te worden.  Toch heerlijk, zo'n vocale, expressieve hond  :lol:

:vuistje:

vivtje

Als het bijna tijd is om te eten komt Ché bij mij wil hij zeggen vrouwtje ik heb honger gaan we eten, maar dan moet ik hem teleur stellen als het nog geen tijd is dan gaat hij ook altijd bij mijn man gaan vragen  :vuistje: :vuistje: :vuistje: