Wat eten we vanavond?

Gestart door evie, maart 23, 2020, 13:27:22

Vorige topic - Volgende topic

vivtje

Aardappelen met wortelen en kippen boomstammetjes

maart

De tgtg heeft me een stoommaaltijd zalm/pasta opgeleverd  :dance:

maart

Spaghetti ( met courgette slierten)

maart

Er zitten Italiaanse gehaktballen I  tomatensaus in de slowcooker.  Airfryer friet erbij.

antje

Roodbaarsfilet met prei/wortelen

Perdita

Schotse zalm (was nog van een TooGoodToGo pakketje, ik had die ingevroren), groenten uit de tuin (courgette, komkommer, ui en tomaat) en bulgur.
Lekker!

maart

Zeewolffilet met gestoomde bloemkool.  Lekker maar kleurloos  :mrgreen:

antje

witte duivels

maart

varkenswangetjes   (al blijf ik dat een gruwelijk woord vinden  :vuistje:   het is wel lekker voor af en toe eens)

antje

Kalkoenlapje met rauwkost.

runa

Spaghetti.
Het is me eindelijk gelukt om een too good to go pakketje te bestellen. De weinige afhaalpunten hier zijn altijd meteen uitverkocht. Ik ben benieuwd wat ik ga krijgen.

maart

Perdita

Citaat van: runa op juli 08, 2020, 20:26:50 Spaghetti.
Het is me eindelijk gelukt om een too good to go pakketje te bestellen. De weinige afhaalpunten hier zijn altijd meteen uitverkocht. Ik ben benieuwd wat ik ga krijgen.

Oh leuk! Hopelijk valt de eerste keer mee!

Hier doet de bakker niet meer mee denk ik, hopelijk is dat tijdelijk. Waren altijd prachtige pakketjes.

runa

Citaat van: Perdita op juli 08, 2020, 20:56:03 Oh leuk! Hopelijk valt de eerste keer mee!

Hier doet de bakker niet meer mee denk ik, hopelijk is dat tijdelijk. Waren altijd prachtige pakketjes.
Het is geannuleerd :doh:

maart

Och, domper :(

Ik eet zo meteen courgette spaghetti.
Ik moest heel stom naar de winkel achter 1 courgette  :fuu:   nu ja, heb er dan maar 2 en 1 paprika meegenomen  :mrgreen: 

kathytjeuh_newfy

Gisteren wok met kip en curry. vanavond vispannetje

maart

Perdita

Ik heb deze week nog 2 gerechtjes gemaakt uit mijn favoriete kookboek:

Een worteltaart (met mosterd en brie)
Green Machine: geroosterde groenten (broccoli, boerenkool en sperzieboontjes), met ras-el-hanout en mascarpone.

witte duivels