Wat eten we vanavond?

Gestart door evie, maart 23, 2020, 13:27:22

Vorige topic - Volgende topic

Perdita

ik moet nog eens updaten :lol:.

Gisteren verse geroosterde lookaardappelen met een slaatje van tomaat, komkommer, ui, en Manouri kaas.

Eerder deze week: thaise rijst met pompoen, broccoli, cashewnoten en een dressing van citroen, chili en soya.

Nog eerder: Gnocchi met tomaat en paprika.
En ook nog gebakken slaharten met feta en brood.

Voor vanavond weet ik het nog niet.

witte duivels

BBQ getest, snel wat hamburgers op gesmeten

noorra

Chinees. Het heeft gesmaakt, want was de eerste keer sinds ik met de weight watchers bezig ben.
Maar mijn ma is jarig vandaag, dus dan mag dat wel eens  :hmpf:  (en ik heb braaf mijn punten geteld, voor zover dat gaat, als je niet echt weet wat er allemaal in gegaan is...)

runa

Thai chicken curry & rice.
Dat is toch wat ze vandaag draaien op het werk en ik moet proeven dusja  :mrgreen:

maart

Spaghetti
Morgenmiddag voor de 1ste keer sushi proberen, dat zat vandaag in het too good to go pakket  :vuistje:   indien niet lekker, is er sowieso zelfgemaakte pizza op de HS in de (voor)avond.  Ook niet echt mijn favoriet maar dat gaat (en blijft :mrgreen:) wel zeker binnen.

witte duivels

maart

Witloof/aardappel/Ham/kaas/room uit de slowcooker.   De rest van de week wordt het bbq  :vuistje:  (morgen met look aardappel, Broccoli en vis)

vivtje

Gebakken patatjes, kalfsworst en rabarbercompot

maart

Een too good to go besteld in de Smatch, hopelijk zit daar iets bij dat kan dienen als avondeten. Anders wordt het  improviseren  :lol:

maart

Er zat (oa) melk en hesp in, dus het wordt macaroni :mrgreen:

Perdita

Hopelijk een mooi pakketje!

Hier vol-au-vent met sla en puree.

maart

Ja, tevreden mee.  1l bio melk, een pak bio wortelen, zakje sjalotten, 4 puddingen, 1 danio en  een pakje hesp. Voor 4,49 euro dus kan niet klagen  :lol:   (en alles zal opgaan, vorige keer had ik sushi bij de Delhaize, dat hebben de honden dan opgegeten  :vuistje: )

noorra

Citaat van: maart op juni 25, 2020, 21:53:35 Ja, tevreden mee.  1l bio melk, een pak bio wortelen, zakje sjalotten, 4 puddingen, 1 danio en  een pakje hesp. Voor 4,49 euro dus kan niet klagen  :lol:   (en alles zal opgaan, vorige keer had ik sushi bij de Delhaize, dat hebben de honden dan opgegeten  :vuistje: )

Ik heb er vandaag ook nog eens eentje gehaald. Een potje boter, een brik soep, macaroni (kant en klaar), 4 potjes yoghurt, een donut, een blikje drinken en een dessertje.
Gelukkig zaten er niet weer 18 eieren in, zoals de laatste 2 keren (dus 36 eieren op een goede week tijd, en dan had ik de week ervoor ook al 6 eieren gehad)
De too good to go van de delhaize hier in 't dorp vallen wel goed mee. De eerste keren dat ik er kocht, was het wat minder (in een andere delhaize, want hier doen ze dat nog maar sinds een week of 2)

witte duivels

Krokante varkensvlees, met rijst en zoet zure saus.

maart

gisteren onverwachts een terrasje gaan doen met eten erbij, dus de fondue van gisteren is voor vanavond.

maart

Ben alleen vanavond, normaal ging het worst-appelmoes-patatten zijn, maar geen zin om maar 1 portie te maken  :vuistje:   Too good to go besteld, dus nog geen idee.

witte duivels

witte duivels

Citaat van: maart op juni 30, 2020, 09:30:42 Ben alleen vanavond, normaal ging het worst-appelmoes-patatten zijn, maar geen zin om maar 1 portie te maken  :vuistje:   Too good to go besteld, dus nog geen idee.

kun je dat bestellen?

maart

Citaat van: witte duivels op juni 30, 2020, 15:04:21 kun je dat bestellen?

ja, dat moet zelfs.  Je bestelt een pakket en dan heb je een tijdsvak wanneer je het moet gaan afhalen (tegen sluitingstijd is dat dan)

antje

Kipfilet met rauwkost en gebakken aardappeltjes.