Wat eten we vanavond?

Gestart door evie, maart 23, 2020, 13:27:22

Vorige topic - Volgende topic

maart

BBQ.   Het zullen weer lastige dagen worden om inspiratie op te doen vanaf morgen

Tequila

Citaat van: Perdita op juni 02, 2020, 23:42:13 Ik vind van niet haha! Als kind maakte mijn moeder dat klaar in de peul, met een melksaus. Ik vond en vind dat echt niet te vreten.
Maar dit recept kreeg ik een jaar of 2 geleden van een Syrische vriend, en het is keilekker. Het is met citroen en koriander.
Oei nee zo zou k het ook niet lusten lol

wesp

Koude pasta met van alles in met salade.

Tequila

Biefstuk friet met een slaatje

antje

Courgette gevuld met rijst en ratatouille met wat feta door en over.

Voor morgen heb 'k een doos moussaka uitgehaald.

loesje

Boontjes, aardappelen en een hamburger

witte duivels

ovenschotel met orzo en groenten

Perdita

CANNELLINI BEAN FALAFEL WITH POTATO WEDGES, SPINACH & POMEGRANATE.
Zo heet het recept. Maar het staat nog in de airfryer, dus nog geen idee of het is gelukt. Wel al het "deeg" van die falafels geproefd en man, dat was al lekker!

antje

Sinds ergens vorige zomer nog eens mosselen.

witte duivels

Perdita

Dat van gisteren was een succes, ook al was de falafel wat plat.

Vandaag goulash met polenta frietjes.

runa

Citaat van: antje op juni 05, 2020, 17:58:51 Sinds ergens vorige zomer nog eens mosselen.
Ooh daar heb ik ook zo'n zin in! Maar mijn vriend eet dat niet en voor mij alleen is dat nogal stom om te maken. Gaan eten zit er ook niet in natuurlijk :doh:

witte duivels

Citaat van: runa op juni 05, 2020, 22:45:32 Ooh daar heb ik ook zo'n zin in! Maar mijn vriend eet dat niet en voor mij alleen is dat nogal stom om te maken. Gaan eten zit er ook niet in natuurlijk :doh:

Neal eet dat ook niet zo graag, maak ze altijd voor mij alleen en voor hem een steak of ribbetjes.
Mossels maken is nu niet veel werk aan...

Taygi

Gisteren heb ik, naar mijn mening, een vrij traditionele maaltijd gemaakt van varkensfilet in de oven en preistoemp. Lekker!

Vanavond pizza, kijk er al heel de week naar uit

antje

Steak met sla, tomaat, komkommer.

Perdita

All-in-one sweet potato Thai curry.

Weer een voltreffer. Makkelijk, kruidig en overheerlijk.

maart

Ardens gebraad, met rijst, erwtjes, wortelen.
De diepvries weer eens legen, mijn voorraadpotjes zijn bijna op dus dat betekent dat er heel wat weg zit  :vuistje:

flanel

Macaroni met pesto en kaassaus 😋😋

loesje

Linguini mét mascarponesaus, sint-jacobsnootjes en
Boontjes

runa

Kotelet met puree en rabarber