Wat eten we vanavond?

Gestart door evie, maart 23, 2020, 13:27:22

Vorige topic - Volgende topic

Tequila

Obi

Citaat van: evie op mei 21, 2020, 12:50:15 ohhh bbq, ik wil ook
maar voor u eentje wat belachelijk (ale ik krijg dat zelf ook niet aan, haha)

dus hier waarschijnlijk pasta met tomaat, mozzarella en rucola

bij Action hebben ze van die wegwerpbbq's... als ik eens bbq wil, dan gebruik ik dat :D

Obi

eergisteren worst met brocolli en gebakken patatjes, gisteren mosselen, vanavond pita  :dance:

maart

Het plan was spaghetti, maar toen was er bezoek en die had ineens zin in ribbetjes dus die is vlees gaan halen en toen werd het bbq  :vuistje:

Tequila

maart

Nog eens bbq voor de verandering

antje

Asperges met een kipfilet en gestoomde patatjes.

maart

Vol-au-vent met diepvriesfriet. Geen zin om veel moeite of afwas te doen

antje

Restjesdag: overschot van de kipfilet van gisteren, met de opgebakken overschot van de patatjes en tomaat/komkommer/olijfjes. Ook weinig werk en afwas aan  :mrgreen:

Tequila

Slaatje met van alles en nog wat

Perdita

kathytjeuh_newfy

maart

Vis op de bbq, met pasta pesto

antje

Ik was vergeten om iets uit te halen gisteren, dus het eerste wat 'k tegenkwam in de DV eruit gevist: vol au vent.

Perdita

Tuinbonen op Syrische wijze (de enige manier waarop die bonen niet alleen eetbaar zijn, maar zelfs enorm lekker), geroosterde venkel en spinazie met ricotta, en nieuwe aardappelen.

evie

coctailnootjes met tortillachips

Tequila

Citaat van: Perdita op juni 02, 2020, 21:01:58 Tuinbonen op Syrische wijze (de enige manier waarop die bonen niet alleen eetbaar zijn, maar zelfs enorm lekker), geroosterde venkel en spinazie met ricotta, en nieuwe aardappelen.
Tuinbonen zijn toch gewoon lekker? Niet?

Hier pasta scampi

Perdita

Ik vind van niet haha! Als kind maakte mijn moeder dat klaar in de peul, met een melksaus. Ik vond en vind dat echt niet te vreten.
Maar dit recept kreeg ik een jaar of 2 geleden van een Syrische vriend, en het is keilekker. Het is met citroen en koriander.

Taygi

Net het vlees aangebakken en samen met de saus in de slowcooker. Binnen 8 uur eten we pulled pork burgers!

witte duivels

Rosbief met hasselbacher pataten (of hoe heten die beesten weer...)