Wat eten we vanavond?

Gestart door evie, maart 23, 2020, 13:27:22

Vorige topic - Volgende topic

1 lid en 2 gasten bekijken dit topic.

antje

Een samenraapsel uit de frigo  :lol:

runa

Perdita

Citaat van: evie op mei 21, 2020, 15:56:06 dat ziet er lekker uit!
onlangs bloemkool met pindatomatensaus gegeten, die saus maakt het wel lekker!

Ja echt, die pindakaas erin was zalig! Met bloemkool, goed idee!

Vandaag weer een nieuw recept uit de airfryer: geroosterde zalm met paksoi, champignons en rijst. Gekruid met miso, rijstazijn, gember en look.
Was weer lekker!

witte duivels

Kaas spek frietjes in de airfryer, proberen!

Tequila

Ballekes in tomatensaus met  frietjes

maart

Vanmiddag bbq gegeten, vanavond een Panini met Ham/kaas/ananas als ik er zin in heb en niet met zieke honden ga zitten, piiri begint er ook ellendig uit te zien  :?

Perdita

Beterschap voor Piiri!

Hier is het vanavond pizza.

antje

Witte kool met een ardeense burger en gestoomde patatjes, zin in simpele boerenkost  :lol:

antje

Citaat van: maart op mei 23, 2020, 20:38:50 Vanmiddag bbq gegeten, vanavond een Panini met Ham/kaas/ananas als ik er zin in heb en niet met zieke honden ga zitten, piiri begint er ook ellendig uit te zien  :?

Hoe gaat het intussen met Treskor?

maart

Citaat van: antje op mei 23, 2020, 21:41:18 Hoe gaat het intussen met Treskor?

Die heeft al 2 keer wat kip/rijst gegeten en houdt dat gelukkig binnen, maar is nog niet zijn actieve zelve. Ze liggen hier alle 3 al als zombies te slapen in de zetel 🤷‍♀️

evie

ik ging gezond doen vanaf nu

euh ik heb een pizza pepperoni en pizza meatballs gegeten
(wel ook aardbeien achteraf, gezond!)

maart

Het was zo'n gepaneerde vol-vent-ding in de vorm van een nier, met frietjes en asperges

Tequila

Sushi, dat was lang geleden

Taygi

Geen flauw idee! Heb gisteren van mijn ouders een brocoli gekregen. Daar iets mee misschien.
Onze frigo is vrij leeg.

maart

worst - appelmoes - (nieuwe) patatten  :dance:  (handig als er pups bij een boer geboren worden  :mrgreen: ben er toevallig altijd op bezoek als ik geen patatten meer heb, zeker nu er nieuwe zijn  :vuistje:  )

kathytjeuh_newfy

Bloemkool in een ovenschotel met puree en gehakt.

Tequila

Jolien.

witte duivels

kip in parmezan korstje met sla en aardappel wedges met rosmarijn

antje

Eénpansgerecht van aardappelschijfjes, paprika, lente-uitjes, look, courgette, paksoi en champignons afgewerkt met kerstomaatjes.