Wat eten we vanavond?

Gestart door evie, maart 23, 2020, 12:27:22

Vorige topic - Volgende topic

noorra

Pizza Calzone (zelf gemaakt)

maart

Vegetarische pompoenlasagne

antje

maart

kathytjeuh_newfy

Perdita

Gebakken aardappeltjes, goulash en sla.

Het toogoodtogo pakket vandaag was de moeite wel.
Allemaal vlees waaronder 2.5 kilo kip. Nimue en Merlijn gaan smullen.

Maart; slasoep is erg lekker!

maart

Citaat van: Perdita op juli 13, 2020, 21:16:50 Maart; slasoep is erg lekker!

Dat mysterie zal ik meenemen in de verbrandingsoven :mrgreen:
De kippen zijn dolblij met restjes sla, dat werkt prima !

Perdita

:mrgreen:
De kippen kunnen maar content zijn!

maart

Iets vegetarisch (schnitzel of groente balletjes, weet nog niet wat) met wok groenten en champignons

witte duivels

gemarineerde steak met brocolipuree

antje

maart

Citaat van: maart op juli 14, 2020, 11:15:33 Iets vegetarisch (schnitzel of groente balletjes, weet nog niet wat) met wok groenten en champignons

Het werden groentenballetjes. Alleen jammer dat dat zo'n smakeloze brol is allemaal  :s

Morgen stoofvlees รก la mama. Ik had al een biefstuk uitgehaald, maar dat ik eet dan mogen middag wel met wat spaghetti slierten :drool:

Neverever

Middag van ons ma: salade met mayo, puree in de oven en kippenworstjes.
Tis nodig dat ik weer deftig ga eten, afgevallen tot 53 kilo na operatie, meer mag er echt niet vanaf.
Maag is gekrompen en heb na paar happen geen zin meer, maar de middag van ons ma doet me wel eten.

maart

Een too good to go besteld, daar zit een leuk aperitief in (snoep groentjes) en leuk dessert (panna Cotta en ananas) maar geen interessant eten (chilli Sin carne) omdat een zekere kathy newfoundlander mijn post van vorige week (frituuuuur  :dance: ) heeft leuk gevonden en ik daar een notificatie van kreeg  :bla:  :mrgreen:

Dus ik haal denk ik nog eens de friet pot uit de kelder en ga eens vettig doen  :mrgreen:

noorra

BBQ bij de zus, voor het inzetten van de vakantie.
Maar dan vraagt ze wel aan mijn ma om vlees te gaan halen en groentes te maken, want ze moest nog werken tot 15.15u.
Zo kunde wel volk uitnodigen ja...  :doh:

kathytjeuh_newfy

Citaat van: maart op juli 17, 2020, 20:55:00 Een too good to go besteld, daar zit een leuk aperitief in (snoep groentjes) en leuk dessert (panna Cotta en ananas) maar geen interessant eten (chilli Sin carne) omdat een zekere kathy newfoundlander mijn post van vorige week (frituuuuur  :dance: ) heeft leuk gevonden en ik daar een notificatie van kreeg  :bla:  :mrgreen:

Dus ik haal denk ik nog eens de friet pot uit de kelder en ga eens vettig doen  :mrgreen:

🤣🤣🤣🤣🤣😂

Ik ga mij wagen aan een koolhydraatarme pizzadeeg

maart

Boomstammetje en aardappelen in de airfryer, met bonen in tomatensaus.

Vanmiddag de Chili Sin carne van gisteren. Was best lekker  :mrgreen:

antje

Varkenshaasje met sla, tomaten en krielpatatjes.

loesje

Citaat van: noorra op juli 17, 2020, 23:50:13 BBQ bij de zus, voor het inzetten van de vakantie.
Maar dan vraagt ze wel aan mijn ma om vlees te gaan halen en groentes te maken, want ze moest nog werken tot 15.15u.
Zo kunde wel volk uitnodigen ja...  :doh:
😂

witte duivels

Pasta met bloemkool en een parmesan boter saus