Raya (16/02/2006-27/03/2020)

Gestart door lydhan, maart 28, 2020, 16:12:33

Vorige topic - Volgende topic

lydhan

Mijn allerliefste Raya, je had ouderdomskwaaltjes, maar soms kon je echt nog de gekke meid zijn.
Echter de laatste week ging het niet zo goed, je kreeg meer en meer last om te ademen, opstaan ging steeds slechter, zelfs stappen werd moeilijk  :cry:

Je baasje schreef gisteren volgende tekst op fb:

Als jullie vandaag naar de hemel kijken zullen jullie merken dat er een nieuwe ster staat, 1 dat harder brand als de rest. Vanaf nu gaat deze ster daar altijd staan zodat we altijd kunnen kijken en aan jou denken, liefste Raya we gaan je missen. Het gaat helemaal anders zijn nu en weet niet goed hoe ik dit zonder jou moet doen. Maar geen zorgen het zal wel lukken, jij hebt nu rust gevonden. Weet dat je altijd in men hart zult zijn.

R.I.P Raya✨💖

https://www.facebook.com/robin.debie.355?fref=hovercard&hc_location=chat

Lieve Raya, ook al woonde je hier de laatste 2 jaar niet meer, je was mee met je baasje verhuisd, toch zag ik je nog vaak en telkens was je blij mij te zien, zelfs gisteren nog - je stond te knuffelen met je baasje, hem te troosten omdat hij het heel moeilijk had - het stappen ging heel moeilijk, maar toch kwam je naar me toe, een knuffel geven, om dan weer naar je baasje te gaan - dit herhaalde je een paar x zelfs  :cry:
Nu is er leegte, het zal nooit nog hetzelfde zijn als ik op bezoek kom, zal nooit meer op je moeten passen als je baasje er even niet was, zal je nooit meer komen uitlaten als je baasjes moeten overwerken of als je even ziekjes was - je zal gemist worden lieve schat, door iedereen, slaap zacht Raya  :cryblue: :cryblue: :cryblue:

desperate houswive

antje

Veel sterkte voor jullie, je zoon en gezin  :huggg:  :huggg:

Castia

myriam.e

Veel sterkte voor je zoon , zijn gezin en voor jou  :huggg:

Superfan

jazzy

Cinta

wesp

Heel veel sterkte Lydia en familie  :huggg:

Happy

binno

tara

Heel veel sterkte met dit grote verlies  :huggg:

benji

veel sterkte in deze moeilijke tijd  :huggg:

vivtje

Heel veel sterkte in uw verlies  :huggg: :huggg: :huggg:

RustlingRose

evie

Perdita

Ook langs deze weg nog eens veel sterkte Lydia :huggg:.

Annette

lydhan

Onze lieve Raya is ondertussen terug thuis  :cry:

Met dank aan het crematorium om in deze tijd, toch een waardig afscheid te creĆ«ren - een laatste groet was er niet, maar ons meisje werd wel mooi opgebaard voor de crematie en woensdag werd ze met veel zorg terug naar huis gebracht  :cry:

Neverever