Joe - Shiba reu - geplaatst

Gestart door shinju, januari 21, 2020, 16:25:17

Vorige topic - Volgende topic

shinju

januari 21, 2020, 16:25:17 Laatste wijziging: juli 06, 2020, 01:44:25 door shinju
Joe heeft een thuis gevonden
----------------------
Hello everybody! Ik ben Joe de Shiba. Mister funtastic! 🤗 De greatest hit uit mijn geboortejaar is "Somebody That I Used to Know" van Gotye featuring Kimbra. Weet je het al? Yes! 2012 😄
Ik ben op zoek naar een nieuwe thuis en zal enkele belangrijke punten op een rij zetten.
Allerliefst ben ik enig huisdier. Tsja.... een Shiba is eenmaal graag alleenheerser over zijn huis, tuin, ijskast, knuffels en meer. Ik zou met katten kunnen, maar enkel als ze ruw spelende honden gewoon zijn. Ik heb weinig remmingen en speel graag kat en muis.... eum.... Shiba en kat 😁 honden zijn mijn vrienden niet, ik zal ook vol temperament op hun reageren tijdens wandelingen. Met een heel sociaal teefje zou ik misschien kunnen klikken, maar daar vertellen de mensen van Shiba rescue meer over na onze eerste meeting. Baby's of kleine kinderen? Nope! Niet nu en niet als het nog in de toekomst kan voorvallen. Ze maken veel geluid, zijn onberekenbaar en ik weet niet wat ik ermee moet. Om die reden zou ik wel eens ongeduldig en snappy op hun kunnen reageren. Ook vreemde kinderen blijven beter uit mijn buurt. Verder ben ik speels, geniet van wandelingen, autoritjes en meer.

Heb jij alles goed doorgelezen. Overweeg je om mij een forever home te schenken? Stuur dan een bericht naar shibarescue@gmail.com en vertel hun waarom je denkt mijn match te zijn. Ze sturen je dan een vragenlijst op en van daaruit komt mogelijk een meeting voort. Tot binnenkort? Poot, Joe 🤗

myriam.e

shinju

shinju

Joe heeft een thuis  :D

myriam.e