Re: Je laatste aankoop?

Gestart door Thellozorra, april 14, 2018, 13:03:00

Vorige topic - Volgende topic

Obi

Na gisteren voor niks in de Ikea gestaan te hebben (stock op website klopt langs geen kanten)...vanmorgen dé tuinset die ik al jaren wou  :loved:  :cheer:
Gelukkig wordt alles dagelijks aangevuld want die promo loopt maar tot dit weekend :lol:
Nu nog terras opkuisen, oude tuinmeubels weg doen en deze in elkaar steken  :dance:

Neverever

Citaat van: myriam.e op mei 28, 2020, 11:23:08 Zou ook een willen aanschaffen ,ben je er tevreden van ?
Ik kan er nog niet veel over zeggen, het moet eerst heet worden zodat ik hem kan gebruiken 😁 voor veel minder dan 400 euro ga je geen koelvermogen van 12000 btu vinden. Ik heb een eurom polar aangeschaft. Deze is goed voor 40 vierkante meter, normaal voldoende  voor mijn leefruimte dus, die is 55 vierkante meter, maar ik hou deuren van gang, slaapkamer, toilet en badkamer dicht. Ik heb gekozen voor een zo zwaar mogelijk koelvermogen voor mijn budget, oa omdat ik hier met een plat dak zit en echt goed geïsoleerd is dat hier niet. Maarreuh voor een paar honderd euro meer heb je al een split unit, wat veel beter zou zijn dus. Maar in een huurhuis begin ik daar niet mee, je moet dan ook installateur betalen.

myriam.e

Dankje Neverever , zou voor living zijn , ga nog wat rondkijken . Succes ermee.

maart

Ilero

Teveel  :roll:
Ander eten voor Sammy
materiaal voor de caravan
gin tonic glazen
spiegels voor op de fiets
hondenfietskar
cadeautje voor een jarige
rouwkaartjes
Voordragen voor op de fiets
slippers
La chouffe glazen
vitamines

Neverever

https://ibb.co/b7c26Ph

Ik was gisteren in de wibra en vond daar dit allerlaatste exemplaar , ze hadden toevallig wat beeldjes uitgestald die ze nog gevonden hadden en er was nog 1 rottweilertje bij 😃

Neverever

Neverever

myriam.e

vivtje

Een new Captur voor mijn man en voor mij een nieuwe outfit bij E5mode, binnen gaan voor een kleedje en toch buiten komen met een lange broek blouse en vestje  :vuistje: in het blauw keer iets anders dan het groen van gewoonlijk

Obi

Neverever

Citaat van: Obi op juni 10, 2020, 22:20:34 omg, ik ga morgen naar de Wibra!  :mrgreen:
Kweenie of die er gaan zijn, ze stonden er toevallig hè.

kathytjeuh_newfy

Een pizzasteen voor op de bbq

maart

ik begin een loopband verslaving te krijgen, nog eentje gekocht.  Maar dan voor mezelf  :vuistje:   Kan ik samen afzien met de honden :mrgreen:

witte duivels

Een gas BBQ, gedaan met prutsen om aan te steken!

myriam.e

Benieuwd wie er het langst ga volhouden  :mrgreen: Succes Maart !

maart

Citaat van: myriam.e op juni 19, 2020, 19:31:26 Benieuwd wie er het langst ga volhouden  :mrgreen: Succes Maart !

Bedankt, sowieso Treskor vrees ik, die slaapt er zelfs op als ik van thuis werk  :mrgreen:

myriam.e

Citaat van: maart op juni 19, 2020, 23:01:02 Bedankt, sowieso Treskor vrees ik, die slaapt er zelfs op als ik van thuis werk  :mrgreen:

Lol

Happy

Een Bosch oplaadbare steelstofzuiger
WAT EEN ZALIGHEID  :dance:  :dance:  :dance:

Vroeger trouwe Dyson gebruiker maar aan deze Bosch kan Dyson niet tippen en dat voor een paar 100€ minder  :bow:

Perdita