Re: Je laatste aankoop?

Gestart door Thellozorra, april 14, 2018, 13:03:00

Vorige topic - Volgende topic

Neverever

Een kort donsjasje van vero moda dat het ideale outdoorjasje blijkt  8)
Ziet er mooi uit en houdt lekker warm, gisteren zelfs serieus zitten puffen aan het begin van de wandeling en had er enkel een fleece blousje onder.

maart

Een loopband voor de honden. Komende 20 jaar krijgen ze niets meer  :mrgreen:

Neverever

Oh kon ik dat toch zetten hier hè. Ik heb al zitten denken van hoe moet ik hier meer ruimte maken, maar dan zou dat ding pal in mijn piepkleine woonkamer moeten staan :lol:
Quincy kan soms echt zo zeuren om iets actiefs te gaan doen, zoals gisteren, dan denkt ge van die heeft met 10 km genoeg effe, nee begint die eens binnen 'muh!" ..."mmmmrwuh!"" mij te onderbreken als ze ziet dat ik weer achter mijn scherm kruip, dan wil die spelen of in ieder geval iets actiefs doen en mij vanachter dat scherm krijgen :oops:

Tequila

Citaat van: maart op januari 03, 2020, 10:56:04
Een loopband voor de honden. Komende 20 jaar krijgen ze niets meer  :mrgreen:

Een design kapstok en stofvanger  :mrgreen:

maart

ja, ruimte neemt het wel in  :lol: Hier staat hij in de veranda, dat is wel ideaal. In de zomer wel kijken om iets van verkoeling te voorzien want dan wordt het wel een sauna.
Hier is het vooral voor treskor, om mee op te nemen in het schema naar trainen naar een marathon toe.  Piiri heeft daar schrik van, ooit is ze er eens (onder begeleiding)op gegaan, maar die dame had dat spel meteen volle bak in gang gestoken  :doh:  Piiri zich een bult verschoten.
nu ja, zo kan ze er ook wel terug vertrouwen in krijgen, want na ruim 2 jaar wist ze nog wel degelijk wat het was  :zot:   Ze durfde gisteren al wel een snoepje er op aan te nemen :lol:

Neverever

Ocharme Piiri  :eh:

Mij lijkt het in ieder geval een tof ding als je er de ruimte voor hebt dus, en ideaal als je zelf niet kan gaan joggen met de hond.

Tequila

Citaat van: maart op januari 03, 2020, 11:18:43
ja, ruimte neemt het wel in  :lol: Hier staat hij in de veranda, dat is wel ideaal. In de zomer wel kijken om iets van verkoeling te voorzien want dan wordt het wel een sauna.
Hier is het vooral voor treskor, om mee op te nemen in het schema naar trainen naar een marathon toe.  Piiri heeft daar schrik van, ooit is ze er eens (onder begeleiding)op gegaan, maar die dame had dat spel meteen volle bak in gang gestoken  :doh:  Piiri zich een bult verschoten.
nu ja, zo kan ze er ook wel terug vertrouwen in krijgen, want na ruim 2 jaar wist ze nog wel degelijk wat het was  :zot:   Ze durfde gisteren al wel een snoepje er op aan te nemen :lol:

Hier 3 jaar geleden ene gekocht voor oudste reu met het idee als zijn vat te vol is om er nog prikkels van buiten bij te krijgen (oversprongen) dat hij daar toch zijn energie wist kwijt te raken ... rarara wie we er nooit hebben opgekregen  :doh: Nu ja het doet dienst bij de teven en jongste reu als ik niet uit de voeten kan

maart

Neverever

maart

Citaat van: Neverever op januari 03, 2020, 11:56:42
:denk: :denk: :denk:

als ze lastig is, kan ik dreigen dat ik ze op de loopband ga zetten  :hmpf:

witte duivels

een salon, gordijnen....einde solden  :doh:

Meduusje

Nieuwe iPhone
Sokken met uilen voor mama

Tequila

Smartphone nadat de vorige zijn laatste val niet heeft overleefd  :doh:

Jolien.

orinake

Dobby mijn huiselfje.
Na lang twijfelen dan toch een robotstofzuiger gekocht nadat de gewone stofzuiger weer zijn geest gaf.

runa

Citaat van: orinake op januari 05, 2020, 23:07:41
Dobby mijn huiselfje.
Na lang twijfelen dan toch een robotstofzuiger gekocht nadat de gewone stofzuiger weer zijn geest gaf.

Ik zou echt niet meer zonder robot kunnen. Ik heb er nu een met een dweilfunctie, zalig! Maar af en toe moet ik de gewone stofzuiger ook eens gebruiken om de hoekjes en de trap ook gedaan te hebben.

orinake

Citaat van: runa op januari 05, 2020, 23:35:10
Ik zou echt niet meer zonder robot kunnen. Ik heb er nu een met een dweilfunctie, zalig! Maar af en toe moet ik de gewone stofzuiger ook eens gebruiken om de hoekjes en de trap ook gedaan te hebben.

Wel elke nacht om u gaat Dobby hier op wandel en smorgens sta ik nu op in een proper huizeke. Scheelt echt wel ipv dat ik elke morgen weer moet stofzuigen voor ik kan open doen.
En nu de opvang weer open is wil ik hem smiddags ook even een toertje laten doen als de kinderen slapen.

Een dweilrobot durfde ik eerlijk gezegd niet. En dweilen op zich doe ik nog wel graag. :)

runa

Citaat van: orinake op januari 06, 2020, 11:17:34
Wel elke nacht om u gaat Dobby hier op wandel en smorgens sta ik nu op in een proper huizeke. Scheelt echt wel ipv dat ik elke morgen weer moet stofzuigen voor ik kan open doen.
En nu de opvang weer open is wil ik hem smiddags ook even een toertje laten doen als de kinderen slapen.

Een dweilrobot durfde ik eerlijk gezegd niet. En dweilen op zich doe ik nog wel graag. :)

Het is echt een groot gemak.
De dweilfunctie is niet te vergelijken met een volwaardige dweilbeurt maar zo stapelt het vuil minder snel op en kun je het dweilen wel uitstellen.

noorra

Niet echt een aankoop, maar ik heb wel wat geld gedoneerd aan een wombat opvang in Australië.
De koala's en kangoeroes krijgen de meeste aandacht, maar er zijn nog veel meer andere dieren in nood.
De opvang voorziet eten en drinken op plaatsen waar bosbranden geweest zijn en waar nog dieren zitten die nu geen eten en drinken meer vinden.
Leuk was ook wel het persoonlijke bedankingsmailtje dat ik kreeg met een foto van een wombat in de opvang  :yes:

runa

Naast de gewone boodschappen: allergiemedicatie. De komende 6 maanden kan ik weer vrij ademen  :mrgreen:

Vorige week: een Tardis-deurmat als verrassing voor mijn vriend en voor mezelf een Hufflepuff pyjama. Ja, wij zijn geeks :yes: :vuistje: