Re: Je laatste aankoop?

Gestart door Thellozorra, april 14, 2018, 13:03:00

Vorige topic - Volgende topic

maart

Citaat van: Perdita op november 03, 2019, 20:59:43
Ferm vestje Neverever!!

Oei Maart, zo ziek? En dat is een heel bedrag! Er zit mss wel iets van medicatie bij ook?

De medicatie moet ik nog gaan halen   :vuistje:

Neverever

Citaat van: Perdita op november 03, 2019, 20:59:43
Ferm vestje Neverever!!

ik verschoot toen ik aan de kassa stond, was 44 euro, even later stap ik de wibra binnen daar lag een extra large voor 5 euro , maar dit is wel degelijk, geen dun stuk vod, maar gevoerd,het houdt ook regen tegen. En denk eerlijk gezegd niet dat dat van de wibra gepast had, zelfs al was dat een extra large.Nuja, ik ben der blij mee.

evie

Citaat van: Neverever op november 03, 2019, 21:04:57
ik verschoot toen ik aan de kassa stond, was 44 euro, even later stap ik de wibra binnen daar lag een extra large voor 5 euro , maar dit is wel degelijk, geen dun stuk vod, maar gevoerd,het houdt ook regen tegen. En denk eerlijk gezegd niet dat dat van de wibra gepast had, zelfs al was dat een extra large.Nuja, ik ben der blij mee.

Ik heb dat vestje ook in een webwinkel gezien en was aan het twijfelen maar het ziet er precies echt wel goed uit, nog eens terugzoeken!

Perdita

Dat van de wibra was mss na 1 keer achter een tak blijven hangen gescheurd. Dit ziet er wel degelijk uit.

Maart, geen spuit in de bil gehad  :mrgreen:?

Neverever

Citaat van: evie op november 03, 2019, 21:06:04
Ik heb dat vestje ook in een webwinkel gezien en was aan het twijfelen maar het ziet er precies echt wel goed uit, nog eens terugzoeken!

Das van het huismerk dogs creek van de maxizoo zelf, heel degelijk, en mocht het daar passen dus dat was wel goed :thumbs:

evie

Citaat van: Neverever op november 03, 2019, 21:08:15
Das van het huismerk dogs creek van de maxizoo zelf, heel degelijk, en mocht het daar passen dus dat was wel goed :thumbs:

ha, dan zal het nog iets anders geweest zijn toch

maart

Aan zo'n vestjes geef ik graag ook wat meer uit, ze gaan dan toch wel een eind mee ook.

Perdita, nee, wel spuit recht int gat gehad  :mrgreen:

Perdita

Citaat van: maart op november 03, 2019, 21:10:20
Perdita, nee, wel spuit recht int gat gehad  :mrgreen:

Tof! Ja, zoiets kost geld hè!

maart

Ja amai, ben blij dat het voor mij geen probleem is. Je staat dan wel even stil bij mensen die dat niet zomaar zouden kunnen, want zo zijn er best veel denk ik.

Thellozorra

Een fluffy mand voor Zorra (en Sloeber) https://animalsdream.nl/?fbclid=IwAR2L0u3ZSfzz93h12aW3C7M1-Zt56Jjn3US3MSaB02QrG__78s5EfZ5l4ZE
en ze zijn er niet uit te slaan  :vuistje: als er een het bed verlaat, palmt de andere het meteen in.

swallie

Jess2201

Citaat van: Thellozorra op november 03, 2019, 22:04:44
Een fluffy mand voor Zorra (en Sloeber) https://animalsdream.nl/?fbclid=IwAR2L0u3ZSfzz93h12aW3C7M1-Zt56Jjn3US3MSaB02QrG__78s5EfZ5l4ZE
en ze zijn er niet uit te slaan  :vuistje: als er een het bed verlaat, palmt de andere het meteen in.

Wat ziet het er heerlijk uit! Liggen ze er echt op of meer erin? Mijn honden kunnen soms wat lastig zijn als het een te dik kussen is, dan wiebelt het teveel naar hun zin.  :roll:

Thellozorra

Zorra kan er echt helemaal opgerold in gaan liggen. Dat wiebelt niet hoor ligt ook op een mat want ik denk dat het zou glijden als het op een gladde vloer zou liggen. Voor Réglisse is de mand te klein, maar de randen zijn soepel en kunnen zo indrukken en hij gebruikt die ook wel graag.

Ilse23

Citaat van: maart op november 03, 2019, 20:56:23
Huisbezoek van dokter van wacht.  142.5 euro  :eh:

Ja, waanzinnig hé. Wij moesten voor Fleur 90 Euro betalen... :silenced: En dan verschieten ze dat iedereen voor een kleine prul naar de spoed trekt

flanel

amai! wat een bedragen!
hoe zit dat dan eigenlijk met mensen die deze kost eigenlijk echt niet kunnen betalen?
Derde-betalersregeling geldt misschien niet als de huisarts van wacht moet komen?
ferm....

noorra

Een tapijt, een doos glazen, 2 theelichthouders en onderhoudsproducten voor mijn nieuwe zetel.
Ik had een bon van de winkel voor 193 euro en moest nog 6 cent bijleggen  :mrgreen:
Da's goed geshopt zou ik zo zeggen...

Ilero

Diepvries
Mandjes voor de hondjes hunne kerst

Xtreme Taz

Nieuwe hondenmandjes en koekjes voor de kerst

noorra

Nieuwe gsm enkele dagen geleden en ook hoesjes daarvoor.
Straks nog een nieuwe radio bestellen...

JanaM.

Een nieuwe bril... twas hoognodig. Ook weer €900 lichter  :shock: