Castro 21/06/2005 - 07/10/2019

Gestart door Karo, oktober 07, 2019, 22:48:52

Vorige topic - Volgende topic

Karo

Ik kom al een tijdje niet meer op het forum maar er zijn hier nog wel een aantal mensen die ons misschien nog herinneren van een aantal forumwandelingen.

Ook wil ik gewoon nog even kunnen neerschrijven hoe een fantastisch lieve hond ons Castro (Casje) wel niet was. Altijd opgewekt en blij,  fletskont tot en met, altijd in voor ravotten met Vega en samen deugenieterij uitsteken.

Ze werd vandaag rustig ingeslapen na een korte ziekte. Onze wens was om het zeker niet nodeloos te rekken, en we voelen dat we de juiste beslissing tijdig hebben genomen. Omringd door een fort van dekens, knuffels en kusjes.

Wat er precies scheelde weten we niet, we hebben buiten enkele bloedtesten/urinetesten en echo's geen verdere onderzoeken (biopsies etc) meer laten doen. Maar de echo wees uit dat het probleem bij de milt, lever en ook de galblaas lag. Ze at al enkele dagen niet meer en had al 2 weken diarree die wij en dierenarts maar niet onder controle kregen, ze viel zienderogen af. Cortisonen sloegen ook niet aan, en had het ook maar enkel gerekt.

Mijn casje handwasje, slaap zacht  :huggg:

Perdita

Veel sterkte Karo. Natuurlijk weet ik nog wie ze is. Ze heeft voor een bulldogje een mooie leeftijd gehaald hè.

Hanne

Lieve gekke Castro.

Veel sterkte Karo!

lydhan

Heel veel sterkte  :huggg: :huggg:

Hier hebben wij Kyra ook moeten laten gaan, na anderhalve week van zware diarree die niet onder controle te krijgen was, ook onderzoeken en testen brachten niets aan het licht, cortisone hielp niet  :cryblue:  Mijn lieve schat was net geen 14 jaar.

tara

myriam.e

Veel sterkte Karo . Lieve Castro zal voor altijd in je hart zijn .Rip Castro

myriam.e

Veel sterkte Karo . Lieve Castro zal voor altijd in je hart zijn .Rip Castro

binno

jazzy

RustlingRose

Tequila

Superfan

Pascale

Sofie en Lady