waar hoopers volgen

Gestart door boke, maart 29, 2018, 14:43:15

Vorige topic - Volgende topic

boke

eind april ga ik een workshop hoopers volgen.
In welke hondenscholen word er hoopers gegeven? Ik vrees dat het allemaal nogal ver van mijn deur is.

Kathl1

Tinne1990

Misschien handig om je regio te vermelden :)

boke

ja idd ....ik woon op de grens van Oost vlaanderen met Brabant.
Ninove, Aalst.....die kanten

ik ga workshop volgen in Erpe mere bij happy tail

kiangara

Citaat van: boke op maart 29, 2018, 16:38:50
ja idd ....ik woon op de grens van Oost vlaanderen met Brabant.
Ninove, Aalst.....die kanten

ik ga workshop volgen in Erpe mere bij happy tail

Het is hier allemaal niet zo dik gezaaid he  :cry:

Sofie en Lady

Bij ons op de club zijn ze ermee gestart. Hondenclub Thor in Hofstade.

boke

Citaat van: Sofie en Lady op maart 29, 2018, 22:11:18
ik kan alleen poho vinden in Hofstade. Heeft die HS een website?

tara

Eind april gaan er weer een 10 tal instructeurs vanuit vlaanderen en een 10 tal instructeurs vanuit de walen de basiscursus komen volgen bij Dogs & Music.
Die hondenscholen gaan dan ook op de lijst komen van scholen waar ze Nadac Hoopers aanbieden.
Dus de lijst in het oog houden ,misschien vinden jullie dan een hondenschool in jullie buurt.
Het is nog een jonge sport,moet nog groeien hier in Belgie,maar we zijn op de goede weg !

Taygi

Citaat van: Sofie en Lady op maart 29, 2018, 22:11:18

Ik denk dat Sofie Thor in Haacht bedoelt...? Die ligt aan de andere kant van Brussel, trouwens (tussen Mechelen en Leuven) dus ik ben zelf wat verward.  :weetniet: Op hun website staat er wel niets van hoopers.

http://www.hondenclubthor.be/

@Sofie ga jij naar Thor? Heb ze net gecontacteerd of er in mei plaatsen zijn bij Agility beginners :)

Citaat van: boke op maart 29, 2018, 22:55:56
ik kan alleen poho vinden in Hofstade. Heeft die HS een website?

Die hondenschool in Hofstade, Aalst heeft inderdaad een website. En er is een pagina tegen broodfok, en tegen slipkettingen, dat is al positief. Maar ik denk dat ze enkel gehoorzaamheid doen.

http://www.hondenschoolpoho.be/

Sofie en Lady

Nee hoor Thor is nu verhuisd naar Hofstade bij Zemst. Zijn nu maar net gestart in maart met toppers.

Taygi

Citaat van: Sofie en Lady op april 02, 2018, 22:15:34
Nee hoor Thor is nu verhuisd naar Hofstade bij Zemst. Zijn nu maar net gestart in maart met toppers.

Vandaar de verwarring, als je de hondenschool googelt staat er nog steeds 'haachtse hondenclub' of iets dergelijks. :)

insen

In Diepenbeek gaat er binnenkort ook gestart worden met hoopers, geen hondenschool maar privé.

tara

kijk op de site van Nadac Hoopers Belgie.
Daar vind je al de scholen waar je hoopers kan volgen.

Larshann

Hoi,
ik ben voor kennissen op zoek naar een school waar hoopers wordt gegeven in West-Vlaanderen, iemand een idee ?