Lab beagles zoeken een goed thuis of gastgezin

Gestart door cindymaes, februari 25, 2017, 15:52:46

Vorige topic - Volgende topic

cindymaes

Hallo allemaal,

Aangezien mijn dochter 13 jaar is, en ik maar parttime werk heb ik dus wat tijd over  :wink:
Al heel erg lang zou ik graag vrijwilligerswerk doen bij de SHHH, en nu eindelijk heb ik daar dus de tijd voor. Deze stichting houd zich voornamelijk bezig met het herplaatsen van voornamelijk Beagles die in laboratoria gebruikt zijn, ex fokteven uit hun fokprogramma, of fokoverschot.
Nu kunnen we allemaal wel gaan discussiƫren hoe verschrikkelijk dit allemaal is, maar daar heb ik dit topic niet voor geopend.
Ik heb dit topic juist geopend om mensen te zoeken die open staan om deze Beagles op te vangen, dwz of als gastgezin, ofwel om te adopteren.
Uiteraard hebben deze hondjes al een rugzakje, en komt niet zomaar iedereen in aanmerking hiervoor.
Mensen die oprecht geĆÆnteresseerd zijn zullen eerst een infomiddag MOETEN bijwonen, en worden erna tijdens een huisbezoek gescreend. Pas daarna kan het vervolg plaats vinden.

Vooral in Nl en Be Limburg is de bekendheid enorm klein. Dus kunnen jullie zelf niets betekenen, deel dan vooral via FB de link naar SHHH. Hoe meer mensen ervan weten, hoe meer het wordt doorverteld.
Dus vooral de Limburger onder ons, maak je sterk voor deze lieve hondjes die ook zoveel recht hebben op een goed thuis.

Dit is de link naar de website : http://www.shhh.nl/

cindymaes

Nou, ik zie Dat het 133 gelezen 8s.

Dank u allemaal!

Hopelijk hebben jullie ook allemaal deling gedeeld op FB en vertellen jullie iedereen die het maar horen wilt over onze Beagletjes   :wink: :lol: