Zohra vs hoopers

Gestart door Sofie en Lady, september 21, 2015, 15:43:07

Vorige topic - Volgende topic

Sofie en Lady

oktober 23, 2015, 13:41:09 #20 Laatste wijziging: oktober 23, 2015, 13:43:15 door Sofie en Lady
Citaat van: Pepperke op oktober 23, 2015, 11:19:34
Ziet er wel leuk uit!
Is het dan echt de bedoeling om zelf te blijven staan en de hond op afstand te sturen?

ja dat is toch de bedoeling. Nu soms kan het zijn dat je enkele meters hebt.

Sofie en Lady

Citaat van: doby op oktober 23, 2015, 10:49:15
Vind ik leuk !  Ik had er al veel over gehoord maar wist eigenlijk niet waarover men het had.  Je kan dit eigenlijk met elke hond doen, groot, klein, jong en oud.  Je kan bijna die hooters ook zelf maken.  Als onze Duke verder is, dan kan ik dat eens proberen.  Momenteel zijn we nog in "priv√©training" bij dogpower.

ja kan idd met elke hond en ja je kan de hoopers zelf maken.

Perdita

Tianiz

Oooh tof om te lezen doby dat je goede Hulp krijgt

Tinne1990

oktober 23, 2015, 18:14:55 #24 Laatste wijziging: oktober 23, 2015, 18:28:29 door Tinne1990
Citaat van: Joska op september 22, 2015, 17:02:07
Misschien ben ik raar daarin, maar als mijn hond het leuk vindt, vind ik het ook leuk. Bezig zijn met een hond die zich amuseert is toch nooit saai?

Zo denk ik er ook over :)

Zo heb ik bijvoorbeeld altijd gedacht dat flyball een saaie sport was. Maar toen ik op zoek ging naar een sport waarin Bruno zijn ei kwijt kon, en toen bleek dat hij het graag deed... ja dan vond ik het al gauw niet meer zo saai. Zeker omdat ik nu weet dat het lang niet zo simpel is als het lijkt. Ik moet met verschillende dingen rekening houden tijdens de training.

Ik heb ook de instelling dat ik mij zo goed en zo kwaad als het kan, aanpas aan mijn honden. Als ik merk dat ze ergens goed in zijn, probeer ik daar ook iets mee te doen en te zorgen dat ik aan hun behoeften kan voldoen.

De filmpjes zijn leuk om te zien!  :thumbs:

runa

Goed bezig Sofie en Zohra!  :thumbs: