Cuba 28/02/2003 - 01/10/2014

Gestart door Karo, oktober 02, 2014, 02:25:02

Vorige topic - Volgende topic

Zenna

:huggg:

Begrijp dat je een raar gevoel hebt na zo'n droom maar het lijkt wel of hij je bedankt en zegt dat je je geen zorgen moet maken dat hij nog steeds over jullie waakt...

Karo

Citaat van: Zenna op december 22, 2014, 10:58:11
:huggg:

Begrijp dat je een raar gevoel hebt na zo'n droom maar het lijkt wel of hij je bedankt en zegt dat je je geen zorgen moet maken dat hij nog steeds over jullie waakt...

Ja zo leek het een beetje  :oops:
Ik ben nu wel geen melige maar toch.. het was wel fijn

doei

Zenna

Ik normaal ook niet maar toen Bono gestorven was voelde ik zijn aanwezigheid alsof hij bij mijn been liep, paar weken later is Zenna gestorven en vanaf toen heb ik het niet meer gevoeld,alsof ze nu samen vertrokken zijn...

scoobidoo

Karo

Bijna exact 5 jaar na Cuba besliste ons Casje ook te gaan.
Wat zullen ze blij zijn mekaar te zien  :huggg:

Er wordt nog bijna dagelijks over Cuba gepraat thuis en nu voegt Casje zich ook toe aan hele mooie herinneringen.
Ze zijn altijd een leuk team geweest die 2.
Groot en klein, wit en zwart, een nukkige heer en een opgewekte dame, elegant en euhm.. wat minder elegant  :lol: :wub:

barbera

Citaat van: Karo op december 21, 2014, 22:46:14
Ik heb gedroomd over Cuba vannacht, hij lag op zijn gemakje in de tuin, rond te kijken, beetje te relaxen.
In die droom fonkelde zijn ogen toen hij mij zag  :lol: raar dat je zo'n details kunt onthouden uit dromen.
Pff we missen onze nukkige teddybeer nog steeds, denk dat het altijd wel zo zal blijven.
Ik kan er gelukkig wel goed over praten met mijn vriend, elke dag hebben we het wel even over hem, of lachen we om van die typische domme stoten van onze Cuub :lol:
Ik heb altijd gedacht dat we eeuwig hadden, nooit bij stil gestaan dat Cuub er ooit op een dag niet meer zou zijn... raar

Wat een mooie droom!!
Ik had hetzelfde na overlijden Jack, zoveel pijn en verdriet.... Toen droomde ik dat hij mij een lik over mijn gezicht gaf, die droom heeft me erg geholpen. :zucht:

Heel veel sterkte met dit enorme verlies