collapse

Auteur Topic: Castratie katten  (gelezen 2773 keer)

Offline Linda G.

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Castratie katten
« Reactie #20 Gepost op: mei 30, 2018, 18:20:27 »
Het is voor mij niet meer van toepassing. De eigenaar van het katje is komen opdagen en ik heb ze terug naar huis gebracht.

Offline sepke

• *
« Reactie #21 Gepost op: mei 30, 2018, 18:27:29 »
Moh! Het was te denken hť, wetende dat ze zo sociaal was. Hadden ze een foto mee?

Offline Linda G.

• *
« Reactie #22 Gepost op: mei 30, 2018, 18:41:14 »
Nee, daar heb ik niet naar gevraagd. Ze wonen naast het bedrijf waar ik werk. Ze konden haar wel beschrijven.

Offline sepke

• *
« Reactie #23 Gepost op: mei 30, 2018, 20:00:01 »
In ieder geval fijn dat het een gewenst poesje was. En goed dat jullie er zo goed voor gezorgd hebben.

Offline Linda G.

• *
« Reactie #24 Gepost op: januari 15, 2019, 20:05:49 »
We gaan dit even terug boven halen.
Ondertussen hebben we terug een poes.
We hebben haar eerst een beetje laten wennen aan een thuis, haar geleerd ons te vertrouwen.
We zijn enkele weken in de weer geweest om haar van een hardnekkige wormbesmetting af te helpen.
Maar vandaag bij de dierenarts is ze helemaal gezond verklaard. Ze weegt nu twee kilo. Heeft geen sporen meer van wormen in haar stoelgang.
Dus werd ze vandaag gechipt en gevaccineerd.
We hebben ondertussen ook een afspraak gemaakt om haar begin februari te laten steriliseren.
Waarom dan ? Omdat we dan het katten seizoen nog voor zijn en ze niet krols zal worden.

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #25 Gepost op: april 02, 2019, 16:53:28 »
Lees dit nu pas .

Ik was ook eerst een "beetje bang" voor kitten castratie omdat ze nog zo klein en fragiel zijn op 12 weken , zeker kattinnetjes maar als ik zag hoe snel Blue , zijn broer en 2 zusjes  gerecupereerd zijn verschoot ik toch wel  :yes:

Die hebben daar duidelijk niet veel last van , die waren s'avonds al terug aant ravotten alsof er niks gebeurd was  :weetniet:

Mijn vorige  kattin die ik later heb laten "helpen " en mijn kater hadden daar toch meer last van die waren een paar dagen "zielig" .

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal