collapse

Cadeauwinkel

Flexadin by Vetoquinol.

Auteur Topic: Masterclass David Pithie: Andersom  (gelezen 380 keer)

Offline WelloPet

• Moderator
  • *
Masterclass David Pithie: Andersom
« Gepost op: december 08, 2018, 17:26:34 »
zaterdag 23/02/2019 van 10:00 tot 13:00

"Tijd voor Andersom"

Iedereen die samenleeft met honden zal het wel herkennen.
De momenten waarop je denkt:
Is dit nu de manier waarop ik moet omgaan met mijn hond?
Hoe ik wil omgaan met mijn hond?
Het gevoel dat het anders moet, ook al lijkt het alsof het niet anders kan. Gelukkig kan het ook anders.

In deze lezing neemt David je graag mee op verkenningstocht doorheen een visie die zich niet wil richten op het beheersen en behandelen van (probleem)gedrag. Want, waar gaat het nu eigenlijk om bij honden? Wat vertellen ze ons? Wat vragen zij van hun omgeving?

Een inspiratielezing over honden, mensen en opvoeden… vanuit écht contact naar verbondenheid.

Anders kijken
Anders denken
Anders doen
AndersOm

Over David:
Het accent in zijn benadering ligt op het ontwikkelen van veilige en warme relaties tussen mens en hond. Die benadering vertrekt steeds vanuit een positief standpunt en vanuit het diepste respect voor de in te vullen behoeften van iedere betrokken partij in dit verhaal.
Want elke hond is anders en elke mens erachter ook.
Opvoeden vanuit verbondenheid en écht in contact kunnen komen, in plaats vanuit macht en controle. Om dat te bereiken is wederkerig vertrouwen van het grootste belang. Daarvoor is in de eerste plaats aandacht nodig voor innerlijke waarden… en deze waarden om te zetten in de praktijk.
Dat is waar David rotsvast voor staat.

Doelpubliek
Voor jong en oud

Prijs
Optie 1: 40€ per persoon - optie 2: 25€ per persoon

Inschrijven: https://www.wellopet.be/workshops/masterclass-david-pithie-andersom

« Laatst bewerkt op: december 10, 2018, 17:39:29 door WelloPet »

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal