collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Zeewier koekjes  (gelezen 2393 keer)

Offline Bitweiser

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
    • Website Farrah vom Haus Santo
Zeewier koekjes
« Gepost op: juli 26, 2006, 10:39:17 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik ben deze week nog eens op bezoek geweest bij de fokker van Farrah en die vertelde mij dat ik hem zeewierkoekjes moest geven wanneer ik haar wou belonen.  Hij vertelde mij dat alle andere koekjes werden gemaakt van dode dieren "overreden katten" zei hij wellicht ironisch en bijgevolg niet echt gezond waren.  Zeewierkoekjes blijken vrij nieuw te zijn en bovenal blijken ze gezond.  Wie ben ik om een man met 35 jaar ervaring tegen te spreken   8) .

Mijn vraag:  Kent iemand een merk of een winkel waar ze die zeewierkoekies verkopen?  Heeft er iemand hier al ervaring mee?

Thanx... en warme groeten...

Offline chocolake

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 1 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • *Take care of the one you love!*
Zeewier koekjes
« Reactie #1 Gepost op: juli 26, 2006, 10:40:14 »
zeewier koekjes niet
maar je hebt ook zo melkkoekjes

Offline debz

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
Zeewier koekjes
« Reactie #2 Gepost op: juli 26, 2006, 10:43:32 »
ik weet iemand die dat verkoopt! is zeg maar beetje de uitvinder en groothandelaar, is tevens ook een fokker!

ze verkopen tevens ook brokken met zeewieren heel erg goede brokken onze hond zit er ook op en we hebben een mix mechelse herder heeft veel energie en was altijd heel erg mager en door die brok is hij erg gespierd geworden hij heeft echt een borstkas joh en hij ziet er perfect uit!
maar die brok is niet zo geschikt voor honden die snel de neiging hebben om dik te worden!

zit in meerle Hoogstraten in Antwerpen maar ze sturen het ook op dus

fam Verschuren
www.elvabo.com dacht ik dat de website was!
daar staat adres en tel op  :D

groetjes

Offline Saantje

• hondenvriend pro
  • *
  • 85 HV-Punten
    • Rattery Saantje
Zeewier koekjes
« Reactie #3 Gepost op: juli 26, 2006, 10:47:44 »
Dat is wel heel gezond, mijn ma heeft hier ook zeewier in onze garage staan, wel voor andere doeleinden maar soms eten we dat ook, erg gezond :mrgreen:

Offline Bitweiser

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
Zeewier koekjes
« Reactie #4 Gepost op: juli 26, 2006, 10:55:39 »
Citaat van: chocolake
zeewier koekjes niet
maar je hebt ook zo melkkoekjes

Ah...kan je hier iets meer over vertellen...

Offline Bitweiser

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
Zeewier koekjes
« Reactie #5 Gepost op: juli 26, 2006, 10:57:44 »
Citaat van: debz
ik weet iemand die dat verkoopt! is zeg maar beetje de uitvinder en groothandelaar, is tevens ook een fokker!

ze verkopen tevens ook brokken met zeewieren heel erg goede brokken onze hond zit er ook op en we hebben een mix mechelse herder heeft veel energie en was altijd heel erg mager en door die brok is hij erg gespierd geworden hij heeft echt een borstkas joh en hij ziet er perfect uit!
maar die brok is niet zo geschikt voor honden die snel de neiging hebben om dik te worden!

zit in meerle Hoogstraten in Antwerpen maar ze sturen het ook op dus

fam Verschuren
www.elvabo.com dacht ik dat de website was!
daar staat adres en tel op  :D

groetjes

Bedankt voor de info het alvast een stap vooruit.  Ik heb echter de indruk dat mijn Fokker nog iets anders bedoelde, bij Elvabo gaat het over hoofdvoeding en niet over koekjes.  Er zit eveneens nog vlees in.  Maar alvast toch wreeeeeed bedankt...

Offline debz

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
Zeewier koekjes
« Reactie #6 Gepost op: juli 26, 2006, 11:01:48 »
hey ja ze hebben voeding brokken dus maar ze hebben ook zeewier koekjes dat zijn beloningskoekjes
groene koekjes in een kleine kluifvorm !

ik gebruik ze zelf om te trainen!

groetjes

Offline Romina

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
Zeewier koekjes
« Reactie #7 Gepost op: juli 26, 2006, 11:20:24 »
op hondenshow heb ik al dikwijls die mensen gezien die die koekjes verkopen, maar ik weet eigenlijk niet hoe je ze kan bereiken. Dus als je echt hopeloos op zoek bent zou ik eens op een hondenshow gaan zoeken

Offline debz

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
Zeewier koekjes
« Reactie #8 Gepost op: juli 26, 2006, 11:23:41 »
als ik het goed heb is die tel 03/315-79-99

groetjes

Offline herman

• hondenvriend pro
  • *
  • 336 HV-Punten
    • mijn werk
Zeewier koekjes
« Reactie #9 Gepost op: juli 26, 2006, 16:12:56 »
er worden geen koekjes gemaakt van overreden katten. een hond is een vleeseter en geen vegetari
In trouwe vast

Offline Little wolves

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 922 HV-Punten
  • Pure trots, speelsheid en drift
    • http://scforum.magical-intentions.com
Zeewier koekjes
« Reactie #10 Gepost op: juli 26, 2006, 16:17:33 »
Hoi!!!

Ik vind het ook dikke zever dat hondenvoeding en koekjes van dode katten wordt gemaakt :roll:

He is watching over Eiji & Shunka

Offline bijkanguru

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
    • home
Zeewier koekjes
« Reactie #11 Gepost op: juli 26, 2006, 17:11:46 »
Ons volk is er gek op, zijn de beloningskoekjes bij elvabo (url hierboven ergens). Voor onze kleineren breken ze ook heel gemakelijk.
Doen het niet echt voor de gezondheid maar ooit eens geprobeerd en ze vinden ze ok ;) Twijfel ook hard of de normale hondenbeloningen zo slecht zijn.
I can explain it in Dog, but you only listen in Human -  Gaspode

Offline terrierlady

• *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
Zeewier koekjes
« Reactie #12 Gepost op: juli 26, 2006, 17:38:04 »
ik heb die koekjes eens als proef gehad en om een kleine hond te belonen zijn ze te hard en te groot. en der zit ook geen verleidelijke geur aan en intresseert het men honden niet. Hier doen ze echt alles voor een stukje frolic of henne zalmsnoepjes

Lexi

• Gast
Zeewier koekjes
« Reactie #13 Gepost op: juli 26, 2006, 22:02:19 »
Ik zie dat je van Tongeren bent, in de Kewa van Genk ben ik bijna 100% zeker dat ze het hebben :wink: Je kan altijd eerst eens bellen voor de zekerheid, maar het is anders ook een heel leuke en interessante winkel om eens te shoppen voor de honden :wink:

Ik weet dat ze er snoep met schapenvet hebben...

Offline Big Thunder

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
Zeewier koekjes
« Reactie #14 Gepost op: juli 26, 2006, 22:16:36 »
Hier moeten ze die koekjes niet,geen 1 van de 2. Twister moet geen enkel 'commercieel' snoepje hebben. Maar Mojo is normaal helemaal niet kieskeurig. Maar ook zij haalt haar neus er voor op.

Offline yruvian

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
Zeewier koekjes
« Reactie #15 Gepost op: juli 26, 2006, 22:19:44 »
Hier allevier gek van die dingen... kopen ze dan ook in het groot op hondenshows. Ze zijn wel vrij groot, maar heel gemakkelijk breekbaar (met een hand en ik heb echt geen kracht in mijn handen)

Of ze gezonder zijn dan de meeste hondenkoekjes weet ik niet. Er zit wel minder kleurstof in dan in Frolic (wat ze hier ook wel krijgen als beloning trouwens). Op shows kan je ze niet alleen vinden, maar ook proberen... daarvoor moet je er natuurlijk wel komen.

Als we nog eens op een wandeling komen, kan je natuurlijk altijd eens aan ons vragen om te proberen. We hebben meestal wel een doosje bij.
(\ /)
(O.o)
(> <)
Dit is Bunny. Help Bunny op zijn weg naar wereldheerschappij en kopieer hem in je onderschrift.

Offline Bitweiser

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
Zeewier koekjes
« Reactie #16 Gepost op: juli 27, 2006, 08:41:14 »
Citaat van: herman
er worden geen koekjes gemaakt van overreden katten. een hond is een vleeseter en geen vegetari

Offline Bitweiser

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
Zeewier koekjes
« Reactie #17 Gepost op: juli 27, 2006, 08:44:26 »
Citaat van: Lexi
Ik zie dat je van Tongeren bent, in de Kewa van Genk ben ik bijna 100% zeker dat ze het hebben :wink: Je kan altijd eerst eens bellen voor de zekerheid, maar het is anders ook een heel leuke en interessante winkel om eens te shoppen voor de honden :wink:

In de Kewa heb ik ze nog niet gezien.  Ze hebben er natuurlijk zo veel en er was laats zoveel volg dat ik het niet gevraagd heb.  Ik ga zondag nog even terug om te kijken... en om te vragen deze keer...

Het nadeel van de Kewa is dan weer dat je altijd met zoveel naar huis komt.  Het lijkt wel een speelgoedwinkel voor honden... En goedkoop is hij eigenlijk ook niet.  Maar zoals je zelf zei... je hond kan er eens leuk "shoppen"...  :razz:

Lexi

• Gast
Zeewier koekjes
« Reactie #18 Gepost op: juli 27, 2006, 09:53:48 »
Citaat van: Bitweiser
Citaat van: Lexi

In de Kewa heb ik ze nog niet gezien.  Ze hebben er natuurlijk zo veel en er was laats zoveel volg dat ik het niet gevraagd heb.  Ik ga zondag nog even terug om te kijken... en om te vragen deze keer...

Het nadeel van de Kewa is dan weer dat je altijd met zoveel naar huis komt.  Het lijkt wel een speelgoedwinkel voor honden... En goedkoop is hij eigenlijk ook niet.  Maar zoals je zelf zei... je hond kan er eens leuk "shoppen"...  :razz:

Is inderdaad geen gezonde winkel voor de portemonnee :lol:. Is eigenlijk vrij duur, ja :wink: Ik hoop dat ze ze daar hebben :!:

Offline terrierlady

• *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
Zeewier koekjes
« Reactie #19 Gepost op: juli 27, 2006, 10:06:32 »
ik heb hier in holland ook een soort van zeewierkoekjes ontdekt ze zijn lekker klein alleen achtelijk duur voor een doosje van 100 gr ben alleen het merk vergeten zal nog es kijken, is speciaal om honden te belonen met allergien

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal