collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: transportkooi...  (gelezen 383 keer)

Offline bbo

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 262 HV-Punten
  • Geslacht: Man
transportkooi...
« Gepost op: augustus 19, 2013, 13:18:17 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
hallo,

Ik zoek een nieuwe autobench voor onze MH.  Om de één of andere reden zit hij niet graag in de auto en al zeker niet in de autobench (Atlas 100).  Is het omdat het van plastiek is en een beperkt zicht heeft of omdat de kooi dwars op de rijrichting staat ik weet het niet...  In ieder geval in wagens van collega's, met of zonder metalen autokooi, springt hij wel zonder problemen in.  Dus ik ga mij zo ene aanschaffen.   Ik twijfel enkel over de maat, Jack is geen kleintje maar ook niet supergroot.  In zijn huidige bench 100x60x66 heeft hij plaats genoeg om te liggen doch kan hij nauwelijks rechtstaan.   Deze afmetingen hebben wel het voordeel dat hij niet teveel schuift tijdens het rijden.   Ik weet nu niet of ik een gelijkaardige grootte zou nemen of deze van 90x81x65cm (comfortabeler doch kan meer schuiven tijdens het rijden).... Weet kan mij raad geven?

mvg

Offline witte duivels

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
Re: transportkooi...
« Reactie #1 Gepost op: augustus 19, 2013, 14:12:52 »
je kunt toch dezelfde afmetingen houden, ivm het schuiven en enkel hoger maken, zodat hij beter kan rechtstaan.

Offline bbo

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 262 HV-Punten
  • Geslacht: Man
Re: transportkooi...
« Reactie #2 Gepost op: augustus 30, 2013, 10:59:52 »
je kunt toch dezelfde afmetingen houden, ivm het schuiven en enkel hoger maken, zodat hij beter kan rechtstaan.

Ik heb gemist de huidige is 100x60x66, nu heb ik de keuze tussen 90x63x65 of 91+81x65???

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal