Ik stel zelf hun eten samen, juist omdat ik het zo belangrijk vind om precies te weten wat ik allemaal aan mijn honden geef.
Herman, kan je mij PB'ke sturen met je zwarte lijst? Kwestie van wat ervaring op te doen en geen kemels te schieten bij aankopen...
Dito hier Aan Binno zie je het resultaat trouwens heel goed. Mooi soepel en atletisch. Zie je niet veel bij een Rottie!
Ik heb net een heel interessante presentatie gehad van een nieuw voervolgens mij het eerste waar men je laat weten wat er juist in ziten waar echt wel goed vlees en geen afval in zitGraag jullie mening Updat 16 augustusWie heeft er al van 7 for seven gehoord?Heel interessantIedere dag een ander menu zodat de hond alle noodzakelijke stoffen binnenkrijgten dit zonder kunstmatige stoffen of conserveringsmiddel enalleen hoogwaardig vlees (goed voor menselijk consumptie, dus geen slachtafval)Alle ingredienten zijn vermeld!
Citaat van: Nancyke op augustus 09, 2006, 19:29:21 Ik heb net een heel interessante presentatie gehad van een nieuw voervolgens mij het eerste waar men je laat weten wat er juist in ziten waar echt wel goed vlees en geen afval in zitGraag jullie mening Updat 16 augustusWie heeft er al van 7 for seven gehoord?Heel interessantIedere dag een ander menu zodat de hond alle noodzakelijke stoffen binnenkrijgten dit zonder kunstmatige stoffen of conserveringsmiddel enalleen hoogwaardig vlees (goed voor menselijk consumptie, dus geen slachtafval)Alle ingredienten zijn vermeld!Over de kwaliteit van de brok op zich ga ik me niet uitlaten, kan best goed zijn... voor een brok dan... maar om in hun reclame nu met vergelijkingen te gaan gooien met wat een wolf eet vind ik nogal ver gaan.Puur commercieel geblaat, mooi voorgesteld met prentjes van stukken vlees en fruit, waar het weinig of niks mee te maken heeft.Het blijft een verhit en samengeperst droog brokje, OK, zonder chemische toevoegingen maar verder vind ik er dus weinig natuurlijke voeding aan. En je weet helem
Wat is afval???? Als het afval is, zoals wettelijk bepaald volgens de voedselveiligheid (en dat zal het wel zijn), dan zit er in geen enkel hondenvoer afval.natuurlijk, wat is natuurlijk???Ik vind die commerci