collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: na 6 weken!!  (gelezen 7236 keer)

cattystyle

• Gast
na 6 weken!!
« Reactie #140 Gepost op: maart 13, 2006, 20:49:07 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Oh, en laat jullie opmerkingen over MIJN hond die niet dezelfde zou zijn op foto's maar lekker achterwege.  :roll:

Offline Irma

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 17 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
na 6 weken!!
« Reactie #141 Gepost op: maart 13, 2006, 20:55:42 »
Excuse moi, maar er worden ook teksten van hier gekopieerd en op andere fora geplaatst, dus geen verwijten daaromtrent aub!

Als deze discussie zo gaande blijft zonder enige vorm van respect tov elkaar, dan sluit ik de topic.

Offline Bartistuta

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
na 6 weken!!
« Reactie #142 Gepost op: maart 13, 2006, 20:58:12 »
Citaat van: Ester
Citaat van: Bartistuta
Je speelt nu wel een heel smerig spelletje
Je trekt echt alles uit zijn verband!! :roll:  :roll:

dus ze zijn blijkbaar toch niet echt zelf zeker over de wonderkwaliteiten van uw voer

waar slaat deze opmerking op? Ik kan het niet volgen hoor :roll:

zaken waarover op uw forum wordt gediscussieerd worden hier als waarheid vermeldt
"1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd"

One day you find the Astrid of your life

Offline Ester

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
    • VoerNatuurlijk
na 6 weken!!
« Reactie #143 Gepost op: maart 13, 2006, 21:01:31 »

dus ze zijn blijkbaar toch niet echt zelf zeker over de wonderkwaliteiten van uw voer

zaken waarover op uw forum wordt gediscussieerd worden hier als waarheid vermeldt

Ja dat snap ik,maar wie zijn "ze" :roll:
Groetjes van Ester

Offline Ordell

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
    • natuurlijke voeding
na 6 weken!!
« Reactie #144 Gepost op: maart 13, 2006, 21:07:13 »
Citaat van: annls

Duitse Herders worden zwart geboren, en krijgen de bruine 'plekken'/aftekening naarmate ze ouder worden, daarom dat ik van mening ben dat het om dezelfde hond gaat maar dat hij op de eerste foto nog vrij jong is (vandaar wat slungelachtig en mager) en op de tweede foto is hij duidelijk ouder (dikkere vacht, langere vacht, vooral aan de achterpoten zie je dat goed) de belichting van de foto is ook totaal anders, de eerste is vaal en grijs, de andere helderder en geel, dus ja er zit een serieus verschil op de foto's maar dat kan evengoed te wijten zijn aan het weer, de belichting, de stand van de hond en vooral het feit dat de hond op de tweede foto volwassen is en in vacht staat

de vacht van de eerste hond is grijs op sommige plaatsen en de verschillen zijn naar mijn mening niet daaraan toe te schrijven omdat ze net iets t

Offline Ordell

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
    • natuurlijke voeding
na 6 weken!!
« Reactie #145 Gepost op: maart 13, 2006, 21:08:55 »

Oja, da's een Hollandse Herder, en niet voor niks  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Offline Irma

• *
  • 17 HV-Punten
na 6 weken!!
« Reactie #146 Gepost op: maart 13, 2006, 21:09:48 »
Nee dat BARF en KVV gedoe is pas een hype van de laatste jaren. Eerder hoorde je er nooit iets over. Aten honden brokken etc en niemand die er om kraaide.

Ik vind het trouwens niet zo netjes dat je direct zo met de deur in huis komt vallen met je steek onder water zonder je voor te stellen.

Dus Ordell, met je mooie hond (die heeft pas puntoren zeg!  :D ), stel je even voor of kom je direct niet meer terug?  :mrgreen:

cattystyle

• Gast
na 6 weken!!
« Reactie #147 Gepost op: maart 13, 2006, 21:11:23 »
Citaat van: Irma
Excuse moi, maar er worden ook teksten van hier gekopieerd en op andere fora geplaatst, dus geen verwijten daaromtrent aub!

Als deze discussie zo gaande blijft zonder enige vorm van respect tov elkaar, dan sluit ik de topic.

WIJ kopi

Offline Ester

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
    • VoerNatuurlijk
na 6 weken!!
« Reactie #148 Gepost op: maart 13, 2006, 21:11:39 »
Nee dat BARF en KVV gedoe is pas een hype van de laatste jaren. Eerder hoorde je er nooit iets over. Aten honden brokken etc en niemand die er om kraaide.

Ik vind het trouwens niet zo netjes dat je direct zo met de deur in huis komt vallen met je steek onder water zonder je voor te stellen.

Dus Ordell, met je mooie hond (die heeft pas puntoren zeg!  :D ), stel je even voor of kom je direct niet meer terug?  :mrgreen:

Vroeger vraten bijna elke honden slachtafval
KVV moet je ook niet geven, das idd een hype

maar zelf samenstellen is al zo oud als de weg naar rome
Groetjes van Ester

cattystyle

• Gast
na 6 weken!!
« Reactie #149 Gepost op: maart 13, 2006, 21:12:16 »

Uit zijn verband gerukt en in eigenbelang hier geplaatst bedoel je.

cattystyle

• Gast
na 6 weken!!
« Reactie #150 Gepost op: maart 13, 2006, 21:13:50 »

PROEST, omdat er zowaar een kar van de slager door de straat reed (zijn foto's van uit Amsterdam) met slachtafval voor de hond. BARFEN is een naam voor iets wat altijd zo gevoerd is VOORDAT er brokken kwamen.

Offline Irma

• *
  • 17 HV-Punten
na 6 weken!!
« Reactie #151 Gepost op: maart 13, 2006, 21:14:02 »
Het wordt hier steeds gekker.  :lol:

En ik ben het zat. Ik sluit hem.
Ik wil de waarheid heel graag zien en dat is in elk geval dat van respect geen sprake meer is en dat het hier haast op een kippenhok begint te lijken.

Gelieve geen nieuwe topic te openen over dit onderwerp!

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal