collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Mijn hond weegt 40 kg en moet 32 kg wegen!  (gelezen 3174 keer)

Offline Tianiz

• hondenvriend pro
  • *
  • 3534 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn hond weegt 40 kg en moet 32 kg wegen!
« Reactie #100 Gepost op: juni 19, 2013, 12:34:22 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Pppfff toen ik bij mijn ouders woonde was Ella ook 45 kilo te dik. Zou normaal 11 12 kilo mogen wegen, maar neigde naar de 16kilo. En ja ik mocht dus ook geen agility meer doen tot ze vermagerd was.

Aan mijn ouders kon ik niets zeggen, gaven ook voortdurend snoep tussendoor... En dan nog van die grote vettige stoekken (ik ken de naam even niet meer). Toen we alleen zijn gaan wonen vloog Ella op dieet en idd op mee beweging, ook deels doordat we gaan lopen zijn en terug agility gaan doen zijn... Ze staat nu terug mooi en rara... ze krijgt meer eten dan ze bij mijn ouders kreeg, maar veeeeellll minder snoep. En ga ik naar de hs, waar ik veel snoep geef... dan geef ik 's avonds minder eten of zorg ik dat ik thuis zeker geen snoep geef...

En dat allemaal op kvv - Alaska 

Offline Little wolves

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 922 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Pure trots, speelsheid en drift
    • http://scforum.magical-intentions.com
Re: Mijn hond weegt 40 kg en moet 32 kg wegen!
« Reactie #101 Gepost op: juni 19, 2013, 13:02:00 »
Shunka heeft nu ook eventjes op een lightbrok gestaan, want op kvv kreeg ik haar niet slanker.

Shunka was z'n 1,5kg verdikt, opzich niet zoveel maar op haar leeftijd houd ik haar extra in de gaten en ze mag zeker niet dikker worden. Dus dan maar evetjes op dieet gezet. Ze was verdikt sedert puppie er was bijgekomen, brave puppie = koekje = Shunka braaf = koekje :mrgreen: en zo een ganse dag door :lol: dus ja shunka was wat verdikt omdat ze toch doe extra's kreeg. Ze is dan van 500gram kvv naar 250 gram gegaan.. dus gehalveerd.. niks ging eraf, geen gram! Naar dierenarts gegaan en hij raadde echt wel een light-brok aan, omdat deze meer ruwe vezels bevatten en een gevulder gevoel geven en toch alle voedingsstoffen bevatten. Dus hup naar Tom & Co gewandeld en een zak Nutro choice light brok gekocht van 2kg. Goed voor 1 maand. Dus shunka heeft 1 maand die light brok gegeten en dat kreeg ze ook als snoepje als ze braaf was of truckjes deed en ja Shunka is terug zo goed als op gewicht. Nu eet ze terug kvv/barf en ze blijft nu mooi op gewicht

He is watching over Eiji & Shunka

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal