collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: kleding  (gelezen 6844 keer)

Offline Sofieketje

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 311 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • There's no "I" in "team" !!
Re: kleding
« Reactie #40 Gepost op: november 24, 2010, 15:46:02 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ja, maar daarom wil ik liever jasjes die een rek of koord rond de pootjes hebben. (en dan nog op de juiste plaats ook)

Want soms is het zo, als je dat staartringetje niet gebruikt, dat het vanachter omhoog komt. (je ziet, heb hem al veel jasjes laten testen  :lol:)

Rond de pootjes? Je bedoelt de voorpootjes toch he?  :oops:
Want ik kijk ook altijd alleen naar jasjes die ook rondom de buik zitten, tis dan ook juist daar dat ze rap koud heeft, anders is de functionaliteit er ook snel vanaf he  :mrgreen:

Trouwens, dat kerstpakje is echt knap  :mrgreen: Waar heb je dat gehaald? We willen ons ook zo'n pakje aanschaffen om kerstkaartjes te laten maken, maar degene die we al hebben gevonden zijn vrij duur voor hetgeen het is  :oops:

(offtopic, maar was jij dat niet die zo'n kerststalletje had met hondjes? Waar kwamen die alweer vandaan?)

EDIT: wesp was me voor, maar ik bedoel idd ook de borstkas  :mrgreen: helemaal rondom de buik is volgens mij echt moeilijk te vinden  :weetniet:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #41 Gepost op: november 24, 2010, 15:47:45 »
Nee, ik bedoel de achterpoten. (zou toch eens een foto moeten maken van zijn oude jas precies  :lol: )

Dat kerstpakje heeft mijn mama ook zelf gemaakt.  :oops:

Ja, ik heb die hondjes als kerststalletje.
Kwamen uit de kerstwinkel (seizoenswinkel) in Balen: Balen's trefpunt.

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #42 Gepost op: november 24, 2010, 15:48:15 »
Ja, maar daarom wil ik liever jasjes die een rek of koord rond de pootjes hebben. (en dan nog op de juiste plaats ook)

Want soms is het zo, als je dat staartringetje niet gebruikt, dat het vanachter omhoog komt. (je ziet, heb hem al veel jasjes laten testen  :lol:)

Hier ook liever de elastieken (rond de achterpoten dus)! Dat ringske daar kunnen we bij Timo ook niet veel mee aanvangen, en zonder 'iets' gaat dan ook weer niet idd omwille van het omhoog steken dan...
En ook hier is het oppassen met dingen die te ver dicht zijn... Pipi in de jas = niet fijn... warm voor even, maar daarna extra koud  :fuu:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #43 Gepost op: november 24, 2010, 15:50:31 »
Ik wist niet eens dat je ook jasjes had met elastieken aan de achterpoten  :oops: Maar ik heb precies nog geluk, want bij Kiara blijft die flap vanachter wel mooi op haar rug liggen..

Zal ik je Kiara's maten doorgeven voor een op maat gemaakt kerstpakje?  :fuu: :mrgreen:

Edit: net ff teruggekeken naar je foto's en Seppe's jasje komt precies wel tot helemaal over zijn poep  :lol: Dat is dus niet zo met Kiara's jasjes, die komen gewoon tot aan de staartaanzet..
« Laatst bewerkt op: november 24, 2010, 15:52:32 door Sofieketje »

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #44 Gepost op: november 24, 2010, 15:51:30 »
Nee, buikje niet, borstkas. (heb een reu)

Borstkas bedoelde ik dus, het zou ook voor een reutje (puck) zijn

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #45 Gepost op: november 24, 2010, 15:51:43 »

Voor diegenen die niet weten waar het over gaat.  :lol:

Hier ook liever de elastieken (rond de achterpoten dus)! Dat ringske daar kunnen we bij Timo ook niet veel mee aanvangen, en zonder 'iets' gaat dan ook weer niet idd omwille van het omhoog steken dan...
En ook hier is het oppassen met dingen die te ver dicht zijn... Pipi in de jas = niet fijn... warm voor even, maar daarna extra koud  :fuu:

Idd

Zal ik je Kiara's maten doorgeven voor een op maat gemaakt kerstpakje?  :fuu: :mrgreen:

:rolf: Goed geprobeerd!

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #46 Gepost op: november 24, 2010, 15:52:36 »
Borstkas bedoelde ik dus, het zou ook voor een reutje (puck) zijn

Vanwaar ben je? Van mij mag je het overtekenen hoor. Weet niet of mama de patronen zelf nog liggen heeft.

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #47 Gepost op: november 24, 2010, 15:54:12 »
Citaat van: sepke

:rolf: Goed geprobeerd!

Wie niet waagt, niet wint  :mrgreen:

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #48 Gepost op: november 24, 2010, 15:55:01 »

Edit: net ff teruggekeken naar je foto's en Seppe's jasje komt precies wel tot helemaal over zijn poep  :lol: Dat is dus niet zo met Kiara's jasjes, die komen gewoon tot aan de staartaanzet..

Mja, maar die jas is eigenlijk ook te groot hoor. Ik moet hem vanvoor zelfs omslaan, met de wol naar buiten omdat hij anders niet kan stappen. (gekocht zonder dat hij erbij was op crufts)

Maar idd, die met de elastieken komt ook tot aan zijn poepje (met uitsparing aan de staart), en daar zitten dan naden in waardoor het rond de billetjes gaat.

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #49 Gepost op: november 24, 2010, 15:57:38 »
Vanwaar ben je? Van mij mag je het overtekenen hoor. Weet niet of mama de patronen zelf nog liggen heeft.

Van de totaal andere kant van het land als ik het bekijk op uw profiel  :doh: :mrgreen: heb je een foto van dat jasje? Ik heb er al een paar voor hem hoor, anders moet ik zelf eens bedenken om dat borststuk daarbij de fabriceren  :denk:

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #50 Gepost op: november 24, 2010, 15:58:30 »
Van de totaal andere kant van het land als ik het bekijk op uw profiel  :doh: :mrgreen: heb je een foto van dat jasje? Ik heb er al een paar voor hem hoor, anders moet ik zelf eens bedenken om dat borststuk daarbij de fabriceren  :denk:

Maar mijn mama is van de kempen hoor. Dus daar zijn we ook regelmatig.

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #51 Gepost op: november 24, 2010, 16:00:04 »
Ik zal eens kijken of ik een foto kan trekken (mijn camera doet het niet goed meer).

Nog een nadeel trouwens: als hij een jas draagt, kan hij zijn K9 tuig niet aan.  :lol: (nuja, het kan wel, maar trekt op niets)

Offline Demoppies

• hondenvriend pro
  • *
  • 558 HV-Punten
« Reactie #52 Gepost op: november 24, 2010, 16:04:46 »
Ik zal eens kijken of ik een foto kan trekken (mijn camera doet het niet goed meer).

Nog een nadeel trouwens: als hij een jas draagt, kan hij zijn K9 tuig niet aan.  :lol: (nuja, het kan wel, maar trekt op niets)

Dat probleem hebben wij hier dus ook, ook alleen maar k9-tuigen want halsbandjes gaan niet.
Nu kunnen wij wel het tuig zodanig vergroten dat het wel past over het jasje.
Wij hebben wel wat rekening gehouden met de kleuren. Zo draagt Lus een camouflage-tuig over camouflage-truitje, geen kat dat het verschil merkt  :hmpf:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #53 Gepost op: november 24, 2010, 16:05:45 »

Ja dat vind ik soms ook wel vervelend  :oops: Hier worden de tuigjes dan gewoon over de jassen aangedaan..
Gisteren heb ik dus wel speciaal haar groen-camo tuigje aangedaan want roze-camo op een zwarte trui met rode bandjes trekt ook maar op niks he  :mrgreen:

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #54 Gepost op: november 24, 2010, 16:11:01 »
Ok, even Seppe uit zijn slaap gehaald en vanonder zijn deken (en ik geef toe, het is eraan te zien, hij heeft een pesthumeur  :rolf:)

Maar dat staartje kan dus vrij bewegen h, al lijkt het nu anders  :roll:

« Laatst bewerkt op: november 24, 2010, 16:13:00 door sepke »

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #55 Gepost op: november 24, 2010, 16:12:28 »
Dat buikstuk kan dus eventueel langer, als hij er dan niet op plast.

En die rekken stonden vroeger niet zo strak, maar hij is wat dikker geworden.  :oops:
Maar snijden doen ze niet hoor, hij heeft er geen last van.

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
« Reactie #56 Gepost op: november 24, 2010, 16:15:55 »
DIT zijn dus foto's die je absoluut NIET op een NL-forum moet zetten  :rolf: (of net wel  :echtspannend:)

Maar amai, dat ziet er wel lekker warm uit  :thumbs: Die heeft niks te klagen  :hmpf: :mrgreen:

Offline Turco Andaluz

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 62 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • Amor vincit omnia
    • Perromasters Blog
« Reactie #57 Gepost op: november 24, 2010, 16:21:09 »
 :oops: hebben de baasjes van deze sloebertjes ook een frakstje voor hun cheebafwafken ?  :baeh:

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #58 Gepost op: november 24, 2010, 16:23:19 »
:oops: hebben de baasjes van deze sloebertjes ook een frakstje voor hun cheebafwafken ?  :baeh:

In alle kleuren.  :hmpf:  :lol:

(maar daar geen foto's van   :baeh:)

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #59 Gepost op: november 24, 2010, 16:27:00 »
Ocharme! Heb je hem daar nu speciaal voor wakker gemaakt  :mrgreen: dat jasje bedekt idd wel mooi zn borst, als je die rekkers niet rond zn billen doet, blijft het jasje dan niet zitten? Hij staat er maar bescheten op ocharme  :lol:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal