collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: jeuk/kale plekken/haaruitval/diarree/incontinentie??? welke voeding SOS  (gelezen 407 keer)

Offline Ien

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 845 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hier worden wel 2 dingen door elkaar gehaald, homeopathie en kruiden zijn helemaal iets anders.

Voor zover ik weet zijn homeopathie zeer fel verdunde stoffen die dezelfde effecten hebben als de ziekte.

Kruiden ea. zijn gewoon planten die al dan niet in het wild groeien, een van de bekendste Aloe Vera, ideaal voor blaren, verbrand door de zon, ...

Nu mijn subjectieve mening, homeopathie geloof ik niet in, kruiden wel natuurlijk niet voor alles, maar voor mezelf helpt vers citroensap drinken als ik verkouden ben als klein hulpmiddeltje. (uiteraard door de vitamine C in de citroenen)

Homeo, phyto, natuur ... ik kan het helaas allemaal niet uit elkaar houden.  :oops: :lol: Ik weet wel dat mijn ventje van zijn hooikoorts af is door homeopathie.

De hond van mijn grootouders kreeg vroeger brood met koffie en melk en tafelrestjes en aan dat beest mankeerde niks. Tegenwoordig hoor je de ene kwaal na de andere. Gewoon omdat mensen mutseriger zijn geworden.

En ook deels doordat we vaak anders/intensiever samenleven met honden en de voeding die van onze tafel komt ook niet meer zo gezond is. Niet voor niets dat een zwervershond of een boerenerfhond vaak zoveel gezonder is (want wat je niet weet is er niet?).

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal