collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: hongerstaking  (gelezen 2247 keer)

Offline els_dauven

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • http://spaces.msn.com/elsch
hongerstaking
« Reactie #20 Gepost op: juni 08, 2006, 12:49:21 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
max eet ongeveer alles wat we hem voorschotelen, behalve zo brokken met van die gele dingetjes tusse, weet ni hoe die heten, ma die laat em allemaal ligge,
krijgt meestal tafelrestjes, brokken en zowa uit blik derdoor gemengd, zo heeft ie toch wel iedere week n ander smaakje enzo :) wt die blikken zijn der in verschillende smaken en uitvoeringen (zo van die gore troep wat overal blijft aanhange probere we intusse wel te vermijden :D staat erges bij een merk "in pat
Pootje v Max!

Offline Elke - Kay

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 505 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
hongerstaking
« Reactie #21 Gepost op: juni 08, 2006, 12:52:31 »
Hier ook nooit iets geweigerd! (ook niet toen ik nog brokken gaf).
1dag weigeren kan ik nog verstaan, maar als ze bijna een week weigeren (en het zijn andere brokken dan normaal) is de oorzaak toch heel duidelijk denk ik...

Er iets onder doen, zou ik nooit doen. Ze weten dat heel snel en dan is de kans op moeilijke eters nog groter. (al helpt dit bijsommige honden wel)

Offline Diesel73

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
hongerstaking
« Reactie #22 Gepost op: juni 08, 2006, 22:20:18 »
Citaat
krijgt meestal tafelrestjes, brokken en zowa uit blik derdoor gemengd, zo heeft ie toch wel iedere week n ander smaakje enzo  wt die blikken zijn der in verschillende smaken en uitvoeringen (zo van die gore troep wat overal blijft aanhange probere we intusse wel te vermijden  staat erges bij een merk "in pat
Oh yeah, right...'ram, would you mind please being sweet & diplomatic for a moment?' Gimme a break!

Offline Biegel

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
    • tekeningen in pastelkrijt
hongerstaking
« Reactie #23 Gepost op: juni 09, 2006, 07:39:30 »
Als Dancer haar neusje optrekt voor haar brokken heb ik een goeie oplossing:
ik koop kalkoenstoofvlees, kook dat gaar, mix dat fijn (niet t

___________________ ________________
"Money will buy a pretty good dog, but it won't buy the wag of his tail" - Josh Billings

muze

• Gast
ook van dat
« Reactie #24 Gepost op: juni 27, 2006, 08:27:30 »
Hier is het ook het zelfde liedje. De onze wil ook zijn bak niet op eten.Hij begint met lange tanden en laat het staan. Hij krijgt niets anders hoor verleden jaar hebben we dan andere brokken geprobeerd maar ook die liet hij staan. Het was in de zelfde periode. De tijd van het jaar????
Hij is actief en opgewekt maar honger heeft hij niet .

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal